Direcció Hotelera Especialització dins de Màster Oficial de Direcció Hotelera i de Restauració

M
Modalitat: Presencial
Durada: 1 curs (60 ECTS)
Idiomes: Castellà
Import des de: 7194 €

Programa

60 crèdits europeus (ECTS)

Assignatures troncals del màster (21 ECTS)

Direcció de Màrqueting (6 ECTS)

  • Revenue Management.
  • Estratègies d’e-Màrqueting.
  • Brand Management.
  • Gestió de Vendes.

Gestió de les Persones i les Organitzacions (3 ECTS)

  • L’Excel·lència en Recursos Humans: la Gestió del Capital Humà i l’Orientació al Servei.
  • Ètica i Lideratge.
  • Gestió del Canvi i el Comportament Organitzatiu.
  • Desenvolupament de Competències Personals i Professionals.

Direcció Estratègica (6 ECTS)

  • Disseny i Implementació d’Estratègies en Empreses Hoteleres.
  • Desenvolupament de Models de Negoci Adaptats a la Realitat Hotelera Actual.
  • Iniciativa i Esperit Emprenedor
  • Responsabilitat Social Corporativa.

Direcció Economico-Financera (6 ECTS)

  • Gestió Econòmica dels Centres d’Ingrés i de Cost.
  • Pressupost i Control de la Gestió.
  • Fonaments de l’Anàlisi financera.
  • Valoració d’Inversions Hoteleres i Gestió d’Actius.

Assignatures de l'especialització (18 ECTS)

Gestió del Producte (6 ECTS):

  • Gestió d'Experiències
  • Gestió d'Esdeveniments

Gestió d'Allotjaments Turístics (12 ECTS):

  • Direcció d'Operacions en Allotjament
  • Disseny i Arquitectura d'Hotels
  • Els Creuers com a Producte Hoteler

Assignatures d'orientació(6 ECTS)

Metodologia de la Investigació (6 ECTS):

  • Principis Bàsics de la Investigació
  • Bases de la Investigació Qualitativa i Quantitativa
  • Fonts d'Informació
  • Programes i Recursos per L'Anàlisi de Dades i seu Tractament

Pràcticum Especialització Hotelera (6 ECTS):

Assignatura vinculada a la realizacion d' pràctiques en empreses hoteleres per el desenvolupament de les competències professionals del Màster i la seva aplicació a un entorn real.

L'alumne haurà de cursar una de les dues assignatures.

Treball final de màster (15 ECTS)

Aquesta assignatura pretén capacitar l'alumne per l'anàlisi de les particularitats i problemàtiques del sector hoteler actual, mitjançant els mètodes i tècniques d'investigació adequats en cada cas. Es persegueix inici a l'estudiant en la metodologia de recerca per què pugui plantejar i desenvolupar amb èxit una investigació en algun aspecte concret de l'àmbit de l'hoteleria i/o desenvolupar projectes d'aplicació i transferència en empreses reals del sector.