Fotografia de: Models de negoci digital i innovació | Models de negoci digital i innovació

Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica >
Models de negoci digital i innovació

Models de negoci digital i innovació

 

“No estem vivint l’era del canvi sinó un canvi d'era”. Un nou paradigma social defineix les línies d'acció en la manera en què es fan negocis al segle XXI. L'aparició de la tecnologia rupturista com la World Wide Web o la tecnologia mòbil ha trencat les antigues estructures de l'economia industrial creades fa 200 anys. El nou paradigma exigeix una revolució en la manera de fer negocis. La velocitat de canvi i creixement de la tecnologia ens fa avançar cap a un món “always in Beta” en el qual les habilitats més demandades al mercat laboral seran la capacitat de canvi i innovació digital. El programa pretén ajudar als estudiants a desenvolupar habilitats clau per transformar i adaptar negocis en l'era digital.

Àrea d'Estudi: Negocis digitals

Perfil d'accés recomanat
  • Estudiants universitaris o joves professionals

  • Competència lingüística: Nivell d'anglès - intermedi (B1-B2)

 

Objectius

  • Entendre la nova realitat de l'economia digital.
  • Desenvolupar i crear models de negoci digital i projectes.
  • Estudiar i analitzar els actors principals en l'ecosistema digital: emprenedors, companyies digitals i inversors.
  • Aprendre a generar sistemes d'innovació dins i fora d'una companyia.
  • Saber, entendre i aplicar eines d'innovació: Design Thinking, LEGO Serious Play, etc.
  • Idear, crear i desenvolupar un projecte d'innovació.
Modalitat

ESTRUCTURA GENERAL

Negoci digital i emprenedoria

Gestió i eines d’innovació

Modalitat 3 setmanas Modalitat 4 setmanas
+PROJECTE FINAL
75 hores lectives 90 hores lectives
08 de Juliol - 25 de Juliol 2024 08 de Juliol - 01 d'Agost 2024
 

ASSIGNATURES

Negoci digital i emprenedoria

  • Sistema, companyies i persones: evolució en l'era digital.
  • Estructura de negocis digitals: del model vertical al model de co-creació.
  • Emprenedoria com a model de gestió.
  • Ambients intra-emprenedoria dins de les companyies.
  • Eines de gestió de projectes de emprenedoria digital.
  • Màrqueting digital.
  • Comunicació i habilitats de pitching: l'art d'explicar històries.
  • Ecosistema d'inversió.

Gestió i eines d’innovació

  • Canvi de paradigma: la diferència principal entre evolució i ruptura.
  • Procés de Design Thinking d'influència, la socialització.
  • LEGO Serious Play.
  • Incubadores i acceleradors: com crear un ecosistema d'innovació.
  • Holacracia: estructures i lideratge per a la innovació.
Metodologia

La metodologia d'ensenyament-aprenentatge aplicada en aquest curs, consisteix en diversos elements claus que permeten aconseguir simultàniament tots els objectius esmentats. La metodologia consisteix en:

  1. Classes teòriques que transfereixen coneixement bàsic i específic. La participació a classe és crucial perquè els estudiants adquireixin el coneixement necessari i les habilitats contemplades en el programa.
  2. Estudis de cas reflecteixen els continguts com a ajuda a l'estudiant posant en pràctica els continguts teòrics.
  3. Activitats complementàries com visites que facin costat als estudiants a una major comprensió i implementin els continguts proporcionats pel programa. En cas de programa de modalitat de quatre setmanes: Durant una setmana addicional opcional els estudiants hauran de desenvolupar un Projecte Final treballant en petits grups on es reforçaran les seves habilitats d'autogestió, responsabilitat, lideratge i treball en equip i s'obtindrà un coneixement pràctic a través d'un estudi metòdic i profund del tema triat. Durant aquest procés els estudiants seran guiats per tutors i hauran de presentar i defensar el projecte en l'últim dia del curs.
Avaluació

L'avaluació del programa es durà a terme revisant el treball i la participació dels estudiants durant el programa. Els participants són avaluats de manera constant durant les classes magistrals a través dels casos pràctics a desenvolupar i defensar. L'assistència a classe i a les activitats professionals és obligatòria.

En cas de programa de modalitat de 3 setmanes:

L'avaluació contínua representa un 60% (síntesi de lectures, estudis de casos, observacions i tallers pràctics), mentre que l'avaluació de l'examen final un 40% de la nota general del programa.

MODALITAT 3 SETMANES %
Avaluació contínua 60%
Examen Final 40%

En cas de programa de modalitat de 4 setmanes:

L'avaluació contínua representarà un 40% (síntesi de lectures, estudis de casos, observacions i tallers pràctics), l'avaluació de l'examen final un 20% i la qualificació per a la Presentació del Projecte final un 40% de la nota general del programa.

MODALITAT 4 SETMANES %
Avaluació contínua 40%
Examen Final 20%
Projecte Final 40%
 

Informació Econòmica

MODALITAT 3 SETMANAS MODALITAT 4 SETMANAS
MATRÍCULA (NO INCLOU ALLOTJAMENT) MATRÍCULA (NO INCLOU ALLOTJAMENT)
2.262 € 2.881 €
MATRÍCULA + ALLOTJAMENT PENSIÓ COMPLETA MATRÍCULA + ALLOTJAMENT PENSIÓ COMPLETA
3.425 € 4.377 €
  • Descompte per reserva anticipada del 10% pagaments realitzats abans del 15 de maig
Allotjament

Residència Universitària

Àgora BCN Residència Universitària Internacional

Ubicació

A 7 min des del CETT i l'estació de metro

Modalitat 3 setmanes Modalitat 4 setmanes
07 de Juliol 2024 - 26 de Juliol 2024 07 de Juliol 2024 - 02 d'Agost 2024
Pensió completa inclosa 7 dies a la setmana Pensió completa inclosa 7 dies a la setmana

Contacta amb nosaltres

Dubtes?

Contacta amb CETT Barcelona International Programs: