Fotografia de: La Fundació Factor Humà presenta el VI Premi Mercè Sala amb Isma Prados i els estudiants de cuina i servei de sala del CETT | CETT

08.05.2014

Barcelona, 7 de maig de 2014. El cuiner Isma Prados i la directora de la Fundació Factor Humà, Anna Fornés, van presentar, a l'Aula de Preelaboracions del CETT, la VI edició del Premi Factor Humà Mercè Sala que enguany troba paral·lelismes entre el món de l’empresa i les millors cuines catalanes. El premi, que se celebra el proper 14 de maig, reconeixerà a l’empresa que millor representa els valors d’innovació, visió global, pragmatisme i humanitat, els que millor identificaven a la Mercè Sala.

A la presentació del premi, Anna Fornés ha explicat que els valors que es veuen a les cuines que més estan triomfant són aplicables a l’empresa i que el procés de treball,  l’organització de l’equip i les ganes han de se presents en els dos àmbits, cuina i empresa.
Per això, després que Isma Prados i els estudiants del CETT han preparant un aperitiu, el xef català ha explicat alguns dels valors compartits entre cuina- empresa. Per exemple, ha comentat que un dels elements en comú és “saber obtenir el millor del capital humà que tenim”. També ha comentat que “els ingredients de qualitat, igual que les persones, fan bon plat i que l’artesania, en cuina i empresa, aporten valor afegit”. Finalment, en l’escenificació de la producció del plat, Prados ha comentat que en els dos àmbits “no és el mateix manar que dirigir” i que la bona comunicació és essencial.
El Premi Factor Humà Mercè Sala, que enguany arriba a la sisena edició, permet a la  Fundació explicar el llegat de Mercè Sala, una dona que va destacar pel seu tarannà innovador, per la seva visió global, pel seu pragmatisme i per la seva humanitat. Anna Fornés ha explicat que per la Fundació, “les millors organitzacions estan formades per persones que busquen l’excel·lència” i que el premi “reconeix a les bones pràctiques empresarials vinculades als Recursos Humans”.
El VI Premi Factor Humà Mercè Sala s’atorgarà el proper dimecres, 14 de maig a les 19h al CaixaFòrum. En aquesta ocasió, i aprofitant l’analogia amb la cuina catalana, els xefs tindran molta presència a l’acte. Isma Prados serà l’encarregat de conduir l’acte, que també comptarà amb la presència del sommelier de Can Roca, Josep Roca i la restauradora Ada Parellada. El toc d’humor el posarà Pep Plaza que donarà pas al lliurament del guardó, de la mà de Tomàs Diago, president de Softonic, empresa guanyadora a l’edició passada.
L’empresa guanyadora està seleccionada en base a les propostes d’una Comissió Tècnica que ha investigat 10 candidatures, seleccionant-ne 3 finalistes per ser valorades pel Jurat.

Més informació a www.factorhuma.org
factor huma premi merce sala