Fotografia de: Online Open Master Class | CETT

Online Open Master Class

16.04.2020

Online Open Master Class

Coneix el Postgrau de Revenue Management i Màrqueting Digital de primera mà en la sessió informativa en què farem una presentació del programa i de la importància de la figura del revenue manager dins del sector hoteler, peça clau en l’organització i la optimització dels ingressos dels serveis i productes que poden oferir els establiments turístics.

La importància de la figura del revenue manager dins del sector hoteler com a peça clau en l’organització i la optimització dels ingressos dels serveis i productes que poden oferir els establiments turístics ja és una realitat en el sector hoteler. Per aquest motiu i per tal de respondre  en què consisteix aquesta figura dins de l’organització, el CETT-UB organitza una sessió informativa online en què donarem resposta a les següents preguntes:

• Quines son les funcions del revenue manager?
  • Per què és tan rellevant aquest perfil en el sector turístic de l’allotjament, restauració i serveis?
  • Per què tota empresa turística hi hauria d’haver un perfil amb aquestes característiques?
  • Quins són els nous reptes que afronta aquesta professió?
  • En quina direcció ha d’anar el revenue management?

Així doncs, amb aquesta Online Open Master Class es pretén donar a conèixer la nostra metodologia innovadora als futurs estudiants del Postgrau de Revenue Management i Màrqueting digital, posant de manifest la importància de l’adaptació del perfil professional a les necessitats actuals del sector.

Estructura de la sessió:

16.00 h Benvinguda al CETTT-UB

16.15 h Introducció de la importància de la figura del revenue management

16.30 h Introducció al programa i contingut al programa del Postgrau de Revenue Management i Màrqueting Digital

16.45 h Ppreguntes i dubtes

Inscriu-t'hi!