Postgrau en Revenue Management i Màrqueting Digital

M
Modalitat: Online
Durada: 1 curs (30 ECTS)
Propera convocatòria: 14/10/2019
Idiomes: Castellà

Introducció

Actualment, en un entorn d'alta competitivitat, el sector hoteler està experimentant una transformació en àrees com la distribució i els vendes. La gestió dels serveis i productes d'establiments turístics esdevé més complexa i requereix professionals ben formats per respondre a les expectatives del client obtenint, a la vegada, la màxima rendibilitat.

Per aquest motiu, la figura del revenue manager té cada vegada més rellevància en la gestió eficient dels establiments i allotjaments turístics, com a responsable d'optimitzar els ingressos resultants de fixar els preus d'acord amb l'elasticitat de la demanda. Alhora, el màrqueting digital ha esdevingut essencial per a totes les empreses turístiques que vulguin destacar i tenir èxit.

Responent a aquesta necessitat formativa del sector turístic, el CETT-UB ofereix el postgrau en línia en Revenue Management i Màrqueting Digital, amb titulació de la Universitat de Barcelona, amb la flexibilitat que permet la metodologia 100% virtual. L'objectiu del postgrau és el de capacitar els participants per a una gestió eficaç de la venda dels productes i dels serveis oferts pels establiments turístics, adquirir els coneixements fonamentals del màrqueting digital, de la digitalització del sector i del sorgiment de nous models de negoci virtuals. Alhora, la formació de postgrau capacita en les habilitats necessàries per elaborar un Pla de Màrqueting Digital i forma en els coneixements estratègics per gestionar la marca i la reputació en línia dels establiments turístics.

Aquest postgrau s'estructura en tres mòduls: el primer, enfocat a tenir una visió general de les claus del Revenue Management per a una gestió eficient dels ingressos en els establiments turístics. El segon, eminentment pràctic, que permet conèixer les eines essencials i de gestió del Revenue. Aquest segon mòdul també tracta temes transversals que incideixen de manera directa per a una bona gestió del Revenue, com ara la distribució i la reputació en línia. En el tercer mòdul, la formació està enfocada al màrqueting digital, amb un projecte final d'execució d'un Pla de Màrqueting Digital, per tal que l'alumne sigui capaç de treure el màxim rendiment de les accions, campanyes i diferents canals mitjançant tècniques innovadores com el Branding, Inbound, SEO, SEM, eMail Màrqueting, Remàrqueting, etc.