Fotografia de: Introducció | Postgrau en Revenue Management i Màrqueting Digital
Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica
Introducció

Introducció

El Postgrau en Revenue Management i Màrqueting Digital del CETT-UB és un programa 100% en línia en què aprendràs a gestionar els ingressos dels serveis i productes d'establiments turístics d'una manera eficient alhora que garanteixes la millor experiència turística per al client.

El Postgrau en Revenue Management i Màrqueting Digital del CETT, certificat per la Universitat de Barcelona, té lloc dues vegades l'any (octubre i març) i s'estructura en tres mòduls al llarg de 16 setmanes. En el primer mòdul s'aborden els fonaments del revenue management, és a dir, la gestió òptima dels ingressos dels establiments turístics. En aquest bloc aprendràs com fixar els preus dels serveis i productes dels allotjaments turístics segons l’elasticitat de la demanda i com aplicar adequadament les principals tècniques de venda i distribució.

En el segon mòdul tractaràs temes transversals de l'administració i gestió d'empreses (eines informàtiques de gestió, distribució i reputació online, fidelització del client, etc.) i descobriràs quines estratègies incideixen de manera directa en una bona gestió del revenue (gestió òptima dels ingressos, programes específics de revenue management, etc.).

El tercer mòdul t'introduirà en el món del màrqueting digital aplicat a la indústria turística. Un cop identificats conceptes com SEM, SEO, e-mail màrqueting, remàrqueting, inbound màrqueting i branding, aprendràs a utilitzar eines digitals actuals que et permetran dissenyar accions i campanyes específiques seguint diferents estratègies a través de múltiples canals (xarxes socials, cercadors, etc.). En finalitzar aquest mòdul, seràs capaç de desenvolupar un pla de màrqueting digital que augmenti el rendiment de la teva empresa turística.

En finalitzar el curs, el Postgrau en Revenue Management i Màrqueting Digital atorga un diploma universitari del CETT reconegut per la Universitat de Barcelona (UB).