Fotografia de: Del CETT al món. Torna la Fira Go Abroad sobre mobilitat internacional | CETT

Del CETT al món. Torna la Fira Go Abroad sobre mobilitat internacional

13.11.2020

Del CETT al món. Torna la Fira Go Abroad sobre mobilitat internacional

Viatjar i viure noves experiències és un valor afegit durant l’etapa d’aprenentatge. Permet conèixer altres realitats i cultures, obrir la mirada i veure la realitat des d’un altre prisma, a més de connectar-nos amb persones i realitats diferents a la nostra tot aprenent nous idiomes, un aspecte clau en els sectors del turisme, l’hoteleria i la gastronomia. Per això, El CETT-UB, integra en els seus valors la internacionalització aplicada al llarg de tot l’aprenentatge i la vivència d’experiències vitals que transformen, a través dels 50 acords de col·laboració que amb altres centres d’arreu del món, concretament, en 28 països del continent europeu, americà, asiàtic i oceànic.

"El que vius quan tens una experiència internacional és únic. Una part de mi es quedarà a Michigan tota la vida”

Mariona Gómez

L’experiència formativa que l’estudiant viu al CETT és una etapa de creixement, d’aprenentatge, de transformació i és, també, una experiència vital, en la qual hi té un gran paper la formació en l’àmbit internacional i les experiències que dóna. En aquest sentit, els pròxims dies 20 i 27 de novembre el CETT celebra Go Abroad, les jornades centrades en la mobilitat acadèmica i professional internacional, dirigides a l’alumnat i alumni del centre.

En aquestes sessions, que es duran a terme de forma online, es presentaran les opcions de mobilitat acadèmica i de pràctiques i es parlarà sobre els beneficis de viure una experiència internacional. A més, antics alumnes i estudiants del CETT donaran a conèixer les destinacions possibles i explicaran la seva experiència a l’estranger.

Víctor Roigé

Mariona Gómez, que va viure aquesta experiència a Michigan, als Estats Units, afirma que “el que vius quan tens una experiència internacional és únic. Una part de mi es quedarà a Michigan tota la vida”. També és el cas de Víctor Roigé, que va estar a Breda, als Països Baixos: “La meva experiència Erasmus no va acabar el dia que vaig marxar de Breda sinó que perdurarà per sempre gràcies a la gent que vaig conèixer”.

Els programes de mobilitat del CETT compten ja amb alumnes inscrits per al següent semestre i, quan les mesures per la COVID-19 ho permetin, l’alumnat iniciarà la seva experiència internacional.

Aquesta aposta del CETT per la internacionalització es fa palesa també acollint alumnat d’altres llocs del món, com en el programa culinari que es realitza en col·laboració amb la Universitat de Woosong, que permet que els alumnes d’aquest centre estudiïn al CETT durant un curs acadèmic, enfocat a la fusió de cuines coreanes i mediterrànies, tècniques de cuina innovadores i cuina d’avantguarda. L’estudiant Jun Yewon explica la seva experiència en aquest vídeo.

Es tracta, doncs, d’una gran oportunitat per desenvolupar habilitats importants per al futur, augmentar la xarxa d’amistats i contactes per a l’etapa professional i créixer en totes els sentits, no només acadèmic sinó també a nivell personal.

DESCOBREIX TOTES LES OPCIONS PER ESTUDIAR FORA A LA FIRA GO ABROAD ONLINE:

20 de Novembre 2020:

09.30 – 10.30 h

Mobilitat acadèmica (English)

11.00 – 12.00 h

Mobilitat de pràctiques (English)

11.00 – 12.00 h

Mobilitat acadèmica (ES/CA)

12.30 – 13.30 h

Mobilitat de pràctiques (ES/CA)

Go Abroad mobilitat internacinal Erasmus