Fotografia de: Postgrau de Revenue Management i Màrqueting Digital online | CETT
Universitat de Barcelona

“El perfil de Revenue Manager és un dels més ben valorats al sector turístic i cada vegada té més demanda”

26.07.2022
 
“El perfil de Revenue Manager és un dels més ben valorats al sector turístic i cada vegada té més demanda”

Esther Velasco és doctora en Màrqueting. Al CETT, és professora i investigadora en àrees de màrqueting, turisme i patrimoni i turisme cinematogràfic. En aquesta entrevista, Velasco explica el Postgrau de Revenue Management i Màrqueting Digital del CETT-UB, del qual és directora.


Estudiar Revenue Management en Barcelona

Quins coneixements proporciona el postgrau?

El postgrau en Revenue Management i Màrqueting Digital del CETT-UB permet aprendre a desenvolupar les pautes i estratègies clau de direcció i gestió per al bon funcionament de la rendibilitat del departament del revenue management dels establiments turístics. Entre altres coneixements, l'alumnat aprèn a identificar les principals estratègies de revenue management i eines digitals de booking, pricing i segmentació de clients, entre d'altres, i a seleccionar les eines que permetin maximitzar els ingressos de tota mena d'establiments d'allotjament turístic, aplicant-los adequadament les principals tècniques de venda i de distribució.

A qui s'adreça?

El postgrau s'adreça a professionals i estudiants graduats, així com a persones sense formació universitària interessades en la revenue i les eines digitals. Poden tenir-hi interès, directors d'hotels i altres establiments d'allotjaments turístics, professionals del sector turístic, i qualsevol persona que vulgui adquirir els coneixements i les habilitats necessàries per a la correcta gestió del revenue management i màrqueting digital.

Com s'estructura el curs?

El Postgrau de Revenue Management i Màrqueting Digital del CETT-UB té 30 crèdits i està certificat per la Universitat de Barcelona. Té lloc dues vegades l'any (octubre i març) i s'estructura en tres mòduls al llarg de 16 setmanes. Els mòduls són: Fonaments del Revenue Management, Aplicació de Tècniques del Revenue Management i Màrqueting Digital.


Aprendre Revenue Management online

La formació és en línia?

La formació és 100% en línia. Això permet màxima flexibilitat i organitzar i gestionar el temps adaptant-se a les necessitats de l'alumnat. A més, es fa un seguiment personalitzat del procés d'aprenentatge en què l'alumnat és al centre.

Per a quines sortides professionals prepara la formació?

Les sortides professionals del Postgrau de Revenue Management i Màrqueting Digital són diverses. Entre elles, destaquen revenue manager, adreça d'hotel, adreça de màrqueting i vendes, adreça de compres, analista de mercats, responsable de màrqueting digital i responsable d'establiments turístics.

En què és diferencial la proposta del CETT?

En primer lloc, és una formació certificada per la Universitat de Barcelona. A més a més, oferim un seguiment personalitzat a l'estudiant i la possibilitat de fer un conveni de pràctiques professionals.

Què diries a una persona que vulgui estudiar el postgrau, però que encara no s'hagi decidit?

Que és una formació amb una metodologia d'aprenentatge actual, pràctica i aplicada que permet a l'alumnat adquirir els coneixements necessaris per donar resposta als reptes del turisme del futur. El perfil del Revenue Manager és una de les posicions més ben valorades al sector turístic i, cada vegada, més demandada, ja que aquesta disciplina ajuda que les empreses puguin millorar els seus ingressos, donant resposta a les necessitats dels clients.