Amb el Postgrau de Revenue Management i Màrqueting Digital online del CETT-UB coneixeràs com maximitzar els ingressos de les empreses i serveis turístics, especialment del sector hoteler, considerant tot el procés de venda i de distribució.
Actualment hi ha molta competència al sector turístic i hoteler, amb una transformació molt profunda en àrees com la distribució i les vendes. En aquest context la figura del Revenue Manager amb coneixements digitals és imprescindible per a una gestió eficient dels establiments i allotjaments turístics. Amb aquest postgrau online aprendràs com desenvolupar un pla de màrqueting digital per aconseguir els objectius estratègics d’una empresa aprofitant totes les eines del medi: xarxes socials, el Branding, Inbound, SEO, SEM, eMail Màrqueting, Customer experience, Re-màrqueting, etc.
¿Vols ajudar a les empreses a optimitzar els seus processos de venda amb les darreres eines digitals? T’agrada el món del turisme i el màrqueting digital? No t’ho pensis i escull aquesta formació. Forma’t en Revenue Management i ajuda en la gestió de les empreses turístiques i d’allotjaments a optimitzar els seus processos de venda amb les darreres eines digitals.
PER QUÈ ESTUDIAR EL POSTGRAU EN REVENUE MANAGEMENT I MÀRQUETING DIGITAL?

METODOLOGIA I AVALUACIÓ
El postgrau es realitza 100% en línia a través d'un format modular seqüencial on tu seràs el protagonista i tindràs el seguiment personalitzat de l'equip docent. La nostra plataforma online inclou una gran varietat d'eines d'aprenentatge com píndoles audiovisuals, tests autoavaluatius, aplicacions de disseny col·laboratiu, per ajudar-te a aconseguir els teus objectius.
QUINS OBJECTIUS ACONSEGUIRÀS AMB EL POSTGRAU EN REVENUE MANAGEMENT I MÀRQUETING DIGITAL?
ITINERARI GENERAL
El Postgrau en Revenue Management i Màrqueting Digital del CETT-UB (30 ECT), certificat per la Universitat de Barcelona, té lloc dues vegades a l'any (octubre i març) i s'estructura en tres mòduls al llarg de 16 setmanes. El Postgrau té els següents mòduls:
- Mòdul I: Fonaments del Revenue Management (5 crèdits).
- Mòdul II: Aplicació de Tècniques del Revenue Management (10 crèdits).
- Mòdul III: Màrqueting Digital (15 crèdits).
Si completes els 3 mòduls obtindràs el títol de Diploma De Postgrau en Revenue Management I Màrqueting Digital. O bé podràs fer qualsevol dels mòduls per separat segons els teus interessos i aconseguir el certificat pertinent. Tens dubtes? Pregunta al nostre equip d’orientació!
Al primer mòdul, tindràs una visió general del Revenue Management per a una gestió eficient dels ingressos en els establiments turístics.
Al segon mòdul de caràcter molt més pràctic, coneixeràs les eines essencials i de gestió del Revenue Management. En aquest mòdul també tractaràs temes transversals que afecten la gestió del revenue, com són la distribució i la reputació en línia.
El tercer mòdul està enfocat al màrqueting digital. Duràs a terme el projecte final del postgrau i desenvoluparàs un pla de màrqueting digital. Aquest mòdul et permetrà aplicar els coneixements adquirits i hauràs de treure el màxim rendiment de les accions, campanyes mitjançant tècniques innovadores en diferents canals com el Branding, Inbound, SEO, SEM, eMail Màrqueting, Re-màrqueting, etc.
DURADA
- 16 setmanes
- Dos cops a l’any: inici a l’octubre i al març
El postgrau s’adreça a professionals, estudiants graduats així com a persones sense formació universitària interessades en el revenue i les seves eines digitals. Concretament s’adreça a:
- Directors d'hotels i d'altres establiments d'allotjaments turístics que volen tenir una perspectiva general del Revenue Management i del Màrqueting Digital.
- Professionals del sector turístic que necessitin tenir una visió general dels principals elements per a una gestió eficient dels ingressos i de la comercialització digital en els establiments turístics.
- Professionals del món del turisme que vulguin especialitzar-se com a Revenue Manager i especialista en Màrqueting Digital.
- Professionals del màrqueting i la comunicació i d’altres àrees que necessitin conèixer i aplicar les noves estratègies i mitjans de màrqueting digital.
- Qualsevol persona que vulgui adquirir els coneixements i habilitats necessàries per a la correcta gestió del Revenue Management i Màrqueting Digital.
No cal tenir una titulació universitària, llicenciatura, diplomatura o grau, per a accedir a aquesta formació. Veure l’apartat de títol per més informació.
Les sortides professionals del Postgrau de Revenue Management i Màrqueting Digital són:
- Revenue Manager
- Director/a d'Hotel
- Director/a de màrqueting i vendes
- Director/a de compres
- Analista de mercats
- Responsable de Màrqueting Digital
- Responsable d'establiments turístics