Fotografia de: Postgrau online en Revenue Management i Màrqueting Digital  | CETT-UB

Universitat de Barcelona
Introducció

Introducció

Propera convocatòria: 18/10/2021
 

Amb el Postgrau de Revenue Management i Màrqueting Digital online del CETT-UB coneixeràs com maximitzar els ingressos de les empreses i serveis turístics, especialment del sector hoteler, considerant tot el procés de venda i de distribució.

Actualment hi ha molta competència al sector turístic i hoteler, amb una transformació molt profunda en àrees com la distribució i les vendes. En aquest context la figura del Revenue Manager amb coneixements digitals és imprescindible per a una gestió eficient dels establiments i allotjaments turístics. Amb aquest postgrau online aprendràs com desenvolupar un pla de màrqueting digital per aconseguir els objectius estratègics d’una empresa aprofitant totes les eines del medi: xarxes socials, el Branding, Inbound, SEO, SEM, eMail Màrqueting, Customer experience, Re-màrqueting, etc.

Rocío Azaustre
Valoro molt tots els recursos que inclou el postgrau i la disponibilitat del professorat durant tot el curs.
Rocío Azaustre
Postgrau en Revenue Management i Màrqueting Digital

¿Vols ajudar a les empreses a optimitzar els seus processos de venda amb les darreres eines digitals? T’agrada el món del turisme i el màrqueting digital? No t’ho pensis i escull aquesta formació. Forma’t en Revenue Management i ajuda en la gestió de les empreses turístiques i d’allotjaments a optimitzar els seus processos de venda amb les darreres eines digitals.

PER QUÈ ESTUDIAR EL POSTGRAU EN REVENUE MANAGEMENT I MÀRQUETING DIGITAL?

És un postgrau de la Universitat de Barcelona i el CETT.

La metodologia d’aprenentatge està dissenyada perquè puguis millorar de forma progressiva i esdevenir un professional preparat per donar resposta als reptes del sector turístic.

Coneixeràs els següents programes de revenue: PMS (Sistema de Gestió), CRM (software de segmentació clients) RMS (Benchmarking, anàlisi de mercat), Rate Shoopper (Pricing), Booking Engine i Chanels Manager (Distribució i vendes).

El quadre docent i els col·laboradors que participen en el postgrau compten amb una gran experiència professional en formació i en empreses del sector.

La formació 100 % online en línia, amb una estructura modular, et permetrà màxima flexibilitat i organitzar-te el temps com vulguis.

Tindràs un seguiment personalitzat del teu procés d’aprenentatge on tu ets el centre.

La formació és pràctica, aplicada i dona resposta als reptes professionals del sector turístic.

T’aprofitaràs de l’estreta relació del CETT-UB amb el sector empresarial i institucional del turisme.

Podràs fer pràctiques gràcies a una borsa de treball amb les ofertes de les més de 900 empreses amb quals el CETT-UB col·labora i que gestiona el departament de Career Services.

Al CETT tenim 50 anys d’experiència a l’avantguarda formant als professionals del sector turístic i hoteler.

METODOLOGIA I AVALUACIÓ

El postgrau es realitza 100% en línia a través d'un format modular seqüencial on tu seràs el protagonista i tindràs el seguiment personalitzat de l'equip docent. La nostra plataforma online inclou una gran varietat d'eines d'aprenentatge com píndoles audiovisuals, tests autoavaluatius, aplicacions de disseny col·laboratiu, per ajudar-te a aconseguir els teus objectius.

QUINS OBJECTIUS ACONSEGUIRÀS AMB EL POSTGRAU EN REVENUE MANAGEMENT I MÀRQUETING DIGITAL?

Desenvolupar les pautes i estratègies claus de direcció i gestió per al bon funcionament de la rendibilitat del departament del Revenue Management dels establiments turístics.

Identificar les principals estratègies de Revenue Management i softwares de booking, pricing i segmentació de clients entre d’altres.

Seleccionar les eines que permetin maximitzar els ingressos de tota mena d’establiments d'allotjament turístic, aplicant adequadament les principals tècniques de venda i de distribució.

Aprendre a desenvolupar un pla de màrqueting digital orientat als objectius de l'empresa, utilitzant les eines pròpies del màrqueting online com les xarxes socials i la publicitat en els cercadors.

Establir i fer el seguiment, control i anàlisis dels KPI’s i dels resultats segons els objectius de l'empresa.

Identificar les principals eines d'administració i gestió d’ingressos en establiments turístics, aplicant els programes informàtics més adequats atenent a la tipologia de l'establiment d'allotjament turístic.

Seleccionar els canals de distribució i tècniques de venda en línia més idonis per a una correcta optimització dels ingressos.

Reconèixer la importància de la reputació en línia com a part del customer experience i capacitar per la seva gestió.

Comprendre l'entorn del màrqueting digital en l'empresa turística.

Other_

Fotografia de: Postgrau online en Revenue Management i Màrqueting Digital  | CETT-UB

Fòrum Gatronòmic

Fotografia de: Postgrau online en Revenue Management i Màrqueting Digital  | CETT-UB

Centre de recursos

Fotografia de: Postgrau online en Revenue Management i Màrqueting Digital  | CETT-UB

Recepció

Fotografia de: Postgrau online en Revenue Management i Màrqueting Digital  | CETT-UB

Aules 

Fotografia de: Postgrau online en Revenue Management i Màrqueting Digital  | CETT-UB

Aules

ITINERARI GENERAL

El Postgrau en Revenue Management i Màrqueting Digital del CETT-UB (30 ECT), certificat per la Universitat de Barcelona, té lloc dues vegades a l'any (octubre i març) i s'estructura en tres mòduls al llarg de 16 setmanes. El Postgrau té els següents mòduls:

  • Mòdul I: Fonaments del Revenue Management (5 crèdits).
  • Mòdul II: Aplicació de Tècniques del Revenue Management (10 crèdits).
  • Mòdul III: Màrqueting Digital (15 crèdits).

Si completes els 3 mòduls obtindràs el títol de Diploma De Postgrau en Revenue Management I Màrqueting Digital. O bé podràs fer qualsevol dels mòduls per separat segons els teus interessos i aconseguir el certificat pertinent. Tens dubtes? Pregunta al nostre equip d’orientació!

Al primer mòdul, tindràs una visió general del Revenue Management per a una gestió eficient dels ingressos en els establiments turístics.

Al segon mòdul de caràcter molt més pràctic, coneixeràs les eines essencials i de gestió del Revenue Management. En aquest mòdul també tractaràs temes transversals que afecten la gestió del revenue, com són la distribució i la reputació en línia.

El tercer mòdul està enfocat al màrqueting digital. Duràs a terme el projecte final del postgrau i desenvoluparàs un pla de màrqueting digital. Aquest mòdul et permetrà aplicar els coneixements adquirits i hauràs de treure el màxim rendiment de les accions, campanyes mitjançant tècniques innovadores en diferents canals com el Branding, Inbound, SEO, SEM, eMail Màrqueting, Re-màrqueting, etc.

DURADA

  • 16 setmanes
  • Dos cops a l’any: inici a l’octubre i al març

Fes només els mòduls que vulguis:

El postgrau s’adreça a professionals, estudiants graduats així com a persones sense formació universitària interessades en el revenue i les seves eines digitals. Concretament s’adreça a:

  • Directors d'hotels i d'altres establiments d'allotjaments turístics que volen tenir una perspectiva general del Revenue Management i del Màrqueting Digital.
  • Professionals del sector turístic que necessitin tenir una visió general dels principals elements per a una gestió eficient dels ingressos i de la comercialització digital en els establiments turístics.
  • Professionals del món del turisme que vulguin especialitzar-se com a Revenue Manager i especialista en Màrqueting Digital.
  • Professionals del màrqueting i la comunicació i d’altres àrees que necessitin conèixer i aplicar les noves estratègies i mitjans de màrqueting digital.
  • Qualsevol persona que vulgui adquirir els coneixements i habilitats necessàries per a la correcta gestió del Revenue Management i Màrqueting Digital.

No cal tenir una titulació universitària, llicenciatura, diplomatura o grau, per a accedir a aquesta formació. Veure l’apartat de títol per més informació.

Masters 2020

Fotografia de: Postgrau online en Revenue Management i Màrqueting Digital  | CETT-UB

Jardí

Fotografia de: Postgrau online en Revenue Management i Màrqueting Digital  | CETT-UB

Aules 

Fotografia de: Postgrau online en Revenue Management i Màrqueting Digital  | CETT-UB

Aules 

Fotografia de: Postgrau online en Revenue Management i Màrqueting Digital  | CETT-UB

Aules

Fotografia de: Postgrau online en Revenue Management i Màrqueting Digital  | CETT-UB

Passadís 

Les sortides professionals del Postgrau de Revenue Management i Màrqueting Digital són:

  • Revenue Manager
  • Director/a d'Hotel
  • Director/a de màrqueting i vendes
  • Director/a de compres
  • Analista de mercats
  • Responsable de Màrqueting Digital
  • Responsable d'establiments turístics

Sortides professionals postgraus

Fotografia de: Postgrau online en Revenue Management i Màrqueting Digital  | CETT-UB

El CETT

Fotografia de: Postgrau online en Revenue Management i Màrqueting Digital  | CETT-UB

El CETT

Fotografia de: Postgrau online en Revenue Management i Màrqueting Digital  | CETT-UB

L'Hotel Alimara

Fotografia de: Postgrau online en Revenue Management i Màrqueting Digital  | CETT-UB

El CETT

Fotografia de: Postgrau online en Revenue Management i Màrqueting Digital  | CETT-UB

Centre de recursos