
Màster Universitari en Direcció de Projectes Turístics
Màster Universitari en Direcció de Projectes Turístics
-
Durada1 curso
-
Crèdits60
-
Data d'iniciPròximament
-
ModalitatPresencial
-
Itineraris d'especialitzacióEmprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme | Transformació Digital d'Empreses i Experiències Turístiques
-
LlengüesCastellà
Aprèn a desenvolupar i llançar projectes turístics

Amb el Màster Universitari en Direcció de Projectes Turístics adquiriràs les competències necessàries per crear i llançar nous productes turístics, aplicar les noves tecnologies per innovar en empreses i destinacions turístiques, i dissenyar productes i serveis per competir en el mercat internacional.
Al CETT-UB volem donar solució a l'absència d'una formació específica turística en el sistema universitari espanyol per resoldre els principals reptes que travessa el sector i els seus subsectors principals, com el sector hoteler i el sector gastronòmic. Reptes i desafiaments conseqüència de la digitalització i la globalització, principalment, així com la necessitat d'innovar incorporant criteris sostenibles i de respecte pel medi ambient.
El turisme creixerà a una mitjana del 3,3% anual fins al 2030. El sector necessita professionals formats per donar resposta a les necessitats d'innovació de les empreses turístiques, així com dissenyar i oferir productes i serveis turístics dirigits a consumidors digitals i globals.
A qui va dirigit el Màster Universitari en Direcció de Projectes Turístics de CETT-UB?
El màster va dirigit a emprenedors, a intraemprenedors, a professionals i a graduats universitaris interessats en l'enorme potencial del turisme, que desitgin desenvolupar les seves competències executives vinculades amb el desenvolupament i llançament de projectes innovadors.
- Intraemprenedors, perfils empresarials i professionals. Professionals que vulguin adquirir les competències necessàries per a la implementació de processos d'innovació i participar en els equips de gestió de la innovació de les empreses turístiques en el marc de l'economia mundial.
- Emprenedors
Persones emprenedores que desitgin crear i llançar nous productes al mercat turístic, tant local com internacional. - Titulats universitaris
Persones amb titulació interessades a adquirir la capacitat de dissenyar i oferir productes i serveis turístics innovadors dirigits a consumidors digitals i globals.
Especialitza el teu perfil segons els teus interessos
-
Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme
Aquesta especialitat s'enfoca al desenvolupament de les competències emprenedores i a millorar les habilitats vinculades als àmbits clau per a l'èxit de projectes turístics en el mercat.
-
Especialitat de Transformació Digital d'Empreses i Experiències Turístiques
Aquesta especialitat posa èmfasi a aportar aquelles competències necessàries per a desenvolupar projectes turístics amb un alt component tecnològic, aprofitant les oportunitats que les noves tecnologies ofereixen per al desenvolupament de noves experiències turístiques. L'especialitat aprofundeix no sols en la implantació de la tecnologia, si no també en els aspectes necessaris per al canvi cultural.
Per què estudiar el Màster Universitari de Direcció de Projectes Turístics?
Triaràs un sector amb futur
- La indústria turística representa una de les activitats econòmiques més importants a nivell mundial i suposa el 10% del PIB a escala Global.
- Treballaràs en la nova economia de l'experiència: generaràs productes i serveis memorables, reeixits i amb un impacte positiu en els consumidors.
- Aprofundiràs en la presa de decisions en entorns de gran incertesa. Així desenvoluparàs la teva capacitat d'adaptació a noves situacions, aplicant tècniques de pensament analític i lateral.
Et entrenaràs per fer els teus somnis realitat
- Aprendràs les metodologies i competències per fer el teu projecte realitat: tècniques de productivitat, de planificació i gestió dels moments crítics, disseny de models de negoci, instruments de prototipatge, obtenció de recursos, màrqueting digital, entre d'altres.
- Podràs utilitzar les empreses pròpies del CETT-UB com a laboratoris d'aprenentatge i experimentació de les teves idees, projectes o prototips, testejant-los per identificar àrees de millora. Les empreses pròpies del CETT són l'Hotel Alimara i la Residència Internacional d'Estudiants Àgora BCN.
Aprèn dels millors
- Aprendràs amb l'ajuda d'emprenedors i d'empreses turístiques a nivell local i internacional, líders en la gestió de l'intraemprendiment, de la innovació disruptiva i col·laborativa, i d'equips autogestionats.
- Accediràs a l'avantguarda del màrqueting turístic: el màster inclou un ampli programa de visites a empreses, xerrades d'experts i professionals del sector, i assistència a esdeveniments que et permetran experimentar la indústria del turisme de primera mà.
- Col·laboraràs en projectes amb empreses del sector turístic, descobriràs les últimes tendències en matèria de màrqueting digital, innovació i sostenibilitat.
- Visitaràs fires turístiques com IBTM, Smart Tourism Congress CETT Barcelona, 4YFN, Mobile World Congress o B-Travel, entre d'altres.
- Un professorat amb una reputada i sòlida trajectòria professional en l'àmbit de l'emprenedoria, amb projectes basats en estratègies de generació d'experiències impactants, de màrqueting digital i d'innovació en turisme.
- És el únic màster universitari oficial d'Espanya en emprenedoria o intraemprendoria en empreses i organitzacions turístiques. Aconseguiràs una titulació oficial única, expedit per la Universitat de Barcelona i el CETT, amb reconeixement acadèmic i professional a nivell internacional.
Exploraràs nous mercats
- Adquiriràs les competències per afrontar amb èxit els canvis en els processos d'internacionalització de negocis i projectes turístics, millorant la teva empleabilitat a nivell internacional.
- Podràs explorar el potencial dels països en desenvolupament turístic per al teu projecte, amb nous clients, proveïdors o socis.
- Gestionaràs la dimensió internacional dels negocis com a estratègia de recuperació i millora del posicionament global d'empreses i destinacions turístiques.
Crearàs una xarxa sòlida de recursos i de contactes que impulsen la teva carrera
- Formaràs part d'un ecosistema emprenedor del CETT-UB i de la Universitat de Barcelona que et permetrà enriquir-te amb experiències i aprenentatges de gran impacte i valor per al teu desenvolupament personal i professional.
- Tindràs accés a contactes, recursos i idees de l'àmbit emprenedor que acceleraran el teu desenvolupament.
- Podràs presentar el teu projecte o idea de negoci a la convocatòria dels Premis Emprenedors del CETT i gaudir d'un assessorament personalitzat per part de l'equip de mentoring del CETT.
Et convertiràs en un agent de canvi a la teva empresa o organització
- Desenvoluparàs les competències clau per liderar els processos d'innovació i de transformació del turisme en la teva pròpia organització o negoci.
- Generaràs nous productes i experiències turístiques gràcies al mindset digital, amb una visió completa del màrqueting, de la comunicació i dels consumidors turístics, que et permetrà connectar persones i generar experiències turístiques de gran impacte.
Realitzaràs una estada de pràctiques en l'ecosistema emprenedor
- Podràs realitzar pràctiques curriculars o extracurriculars en una empresa o organització turística gràcies als més de 900 convenis de col·laboració amb empreses del CETT-UB.
- Triaràs el tipus d'empresa i departament, podent ser una empresa consolidada o una startup en desenvolupament, segons els teus interessos i necessitats (coneixement de nous models de negoci, explorar àrees de millora, aplicar coneixements i tècniques innovadores, etc.).
- Gràcies a les pràctiques amb els nostres partners, desenvoluparàs la teva capacitat d'adaptació a nous entorns i problemàtiques diferents alhora que amplia la teva xarxa de contactes professionals.

El CETT-UB, 4 estrelles en el QS Stars
El CETT-UB ha obtingut quatre estrelles en l'auditoria de QS Stars de Quacquarelli Symonds (QS), una empresa britànica de referència especialitzada en l'anàlisi d'institucions d'educació superior a tot el món. La millor qualificació (cinc estrelles) correspon a les categories d'Ensenyament i Ocupabilitat.
Per què el CETT?
El CETT-UB és una institució amb una sòlida reputació acadèmica: compta amb el suport de la Universitat de Barcelona, amb altes classificacions en rànquings internacionals, més de 55 anys d'experiència i més de 22.000 alumni, garantint prestigi i qualitat educativa.
Estudiaràs en un entorn internacional: cada any, el campus rep més de 1.200 estudiants de més de 75 nacionalitats que escullen el CETT per formar-se en turisme, hoteleria i gastronomia. Aquesta diversitat cultural, juntament amb les possibilitats de mobilitat acadèmica, enriquirà la teva experiència d'aprenentatge i et prepararà per a una carrera global en la indústria turística.
El CETT-UB té una estreta relació amb la indústria turística, garantint que la teva formació estigui alineada amb les necessitats del mercat laboral. Amb més de 1.000 acords amb empreses del sector, tindràs accés a oportunitats laborals i de pràctiques. A més, t'oferim un alt percentatge d'ocupabilitat entre els graduats del CETT, testimoni de la qualitat i rellevància de la formació en el sector.
A CETT-UB, aprendràs mitjançant reptes i projectes reals. Tindràs l'oportunitat de participar en premis i competicions, nacionals i internacionals, que et permetran destacar i desenvolupar les teves habilitats amb una visió oberta al món.
El Campus CETT compta amb espais d'aprenentatge que reflecteixen la realitat del sector: l'Hotel Universitari Alimara, l'Aula Restaurant, l'Espai Fòrum i la residència Àgora BCN. Podràs aplicar els teus coneixements en entorns reals de treball, connectar amb professionals en actiu i desenvolupar projectes innovadors.
Campus CETT
Centre formatiu
Edifici
Recepció
Centre de recursos
Career Services
Aules de docència teòrica
Aules tècniques
Aula de Preelaboracions
Taller de Cuina
Aula Tecno-Culinària
Espai de Recerca i Innovació
Aula Cuina Demostració
Espai UB-Bullipèdia
Aules Sommeliers
Aula Recepció
Aules d'Informàtica
Aules de tecnologia aplicada
Aula Restaurant
Espai Fòrum
Aula Cuina
Hotel Universitari Alimara
Recepció
Restaurant Summum
Sales d'esdeveniments
Jardí
Habitacions
Residència Universitària Àgora BCN
Recepció
Habitacions
Menjador
Sala d'oci
Gimnàs
Sales d'activitats
Jardí
Centre formatiu
Edifici
Recepció
Centre de recursos
Career Services
Aules de docència teòrica
Aules tècniques
Aula de Preelaboracions
Taller de Cuina
Aula Tecno-Culinària
Espai de Recerca i Innovació
Aula Cuina Demostració
Espai UB-Bullipèdia
Aules Sommeliers
Aula Recepció
Aules d'Informàtica
Aules de tecnologia aplicada
Aula Restaurant
Espai Fòrum
Aula Cuina
Hotel Universitari Alimara
Recepció
Restaurant Summum
Sales d'esdeveniments
Jardí
Habitacions
Residència Universitària Àgora BCN
Recepció
Habitacions
Menjador
Sala d'oci
Gimnàs
Sales d'activitats
Jardí




























































































































































Innovació turística des d'una perspectiva de negoci, sostenibilitat i aprenentatge pràctic
-
Objectius del màster
- Conèixer les eines i els coneixements per a la creació i adaptació de productes i serveis basats en les oportunitats que l'evolució del mercat turístic ofereix, especialment gràcies a l'evolució tecnològica, tant des d'una perspectiva intraemprenedora com emprenedora.
- Desenvolupar les habilitats necessàries per a la direcció de projectes. Aprendre a treballar utilitzant les metodologies de gestió de projectes més utilitzades a l'empresa (Waterfall, Lean, Agile, Kanban, Scrum, etc.) i dominar els instruments i eines per al seu desenvolupament i implementació.
- Adquirir les competències necessàries per a la definició de sistemes de relació amb el client que optimitzin el valor proporcionat per l'empresa a través del desenvolupament d'experiències innovadores.
- Desenvolupar les capacitats professionals necessàries per a la participació activa en la digitalització integral de l'empresa, que implica la revisió del seu model de negoci, els processos associats al mateix, així com els aspectes d'adaptació cultural de l'organització.
- Adquirir les competències necessàries per a la definició de les polítiques i objectius d'internacionalització de les empreses turístiques, vinculades amb el desenvolupament i llançament de projectes turístics emprenedors a un mercat global.
-
Competèncias del màster
- Desenvolupar una visió estratègica de l'empresa turística que permeti generar i identificar oportunitats de mercat vinculades amb la innovació en producte, procés o model de negoci, tant a nivell nacional com internacional.
- Confeccionar el pla de negoci d'un projecte turístic.
- Conèixer i analitzar l'estructura dels estats econòmic-financers de l'empresa, avaluant la seva viabilitat i realitzant previsions futures del seu desenvolupament.
- Dissenyar i implementar plans estratègics i operatius de comercialització i comunicació per al llançament al mercat de nous projectes turístics.
- Organitzar i planificar el desenvolupament i llançament de projectes turístics.
- Concretar i anticipar les activitats orientades a resultats específics i establir mecanismes per avaluar-ne l'assoliment.
- Definir i desenvolupar un procés eficaç de creació de nous productes turístics.
- Imaginar diferents possibilitats originals i creatives davant d'una situació o un problema.
- Aprendre com obtenir fonts de finançament externes i internes per a la creació de noves empreses o projectes empresarials en turisme.
- Saber utilitzar les aplicacions tecnològiques apropiades per a la investigació de mercats, l'analítica i la mètrica en entorns digitals com a base per a la consecució dels fins de l'estratègia empresarial.
- Identificar les noves tecnologies que impacten en el negoci turístic i formular l'estratègia tecnològica adequada per al desenvolupament de projectes turístics en l'àmbit digital.
- Aprendre a implementar un sistema d'innovació empresarial i a utilitzar les metodologies adequades en els diferents tipus d'organitzacions.
- Analitzar i comparar les principals polítiques i normatives internacionals que s'apliquen al llançament de projectes turístics i expansió d'empreses turístiques.
- Identificar el potencial de creixement de l'empresa turística proposant i avaluant les diferents modalitats i instruments d'expansió del negoci turístic a nivell internacional i el llançament de nous projectes.
- Avaluar i predir comportaments i tendències en les diverses tipologies de mercats i consumidors turístics.
- Comprendre els principis de l'ètica empresarial, la Responsabilitat Social Corporativa i la sostenibilitat.
Pla d'Estudis
El Màster Universitari en Direcció de Projectes Turístics es divideix en 60 crèdits ECTS que s'organitzen entre assignatures obligatòries, optatives i el Treball Final de Màster.
Assignatures
Codi | Assignatures | Tipus | Crèdits |
---|---|---|---|
840001 | Models de negoci en turisme | OB | 6 |
840003 | Màrqueting turístic avançat | OB | 6 |
840005 | Desenvolupament de projectes de negocis turístics | OB | 6 |
840018 | Gestió financera de projectes turístics | OB | 6 |
840023 | Pràcticum | OPT | 6 |
840024 | Aplicació pràctica de la investigació | OPT | 6 |
840025 | Treball Final de Màster | TFM | 12 |
Codi | Itinerari d'especialització: Emprenedoria | Tipus | Crèdits |
---|---|---|---|
840022 | Lideratge i emprenedoria corporativa | OB | 6 |
840021 | Màrqueting de llançament de projectes emprenedors en turisme | OB | 6 |
840020 | Actors i instruments de finançament de projectes turístics | OB | 6 |
Codi | Itinerari d'especialització: Transformació digital | Tipus | Crèdits |
---|---|---|---|
840007 | Desenvolupament de plataformes digitals | OB | 6 |
840006 | Tecnologia i transformació digital | OB | 6 |
840008 | Analítica digital i big data en projectes turístics | OB | 6 |
Treball Final de Màster
La dimensió internacional, l'esperit emprenedor i l'empresa turística digital conformen tres dels principals objectius del Màster en Desenvolupament i Llançament de Projectes Turístics, el TFM és l'instrument per a sintetitzar aquests objectius.
El disseny de l'assignatura de Treball Final de Màster (TFM) està directament vinculat amb el procés d'ensenyament-aprenentatge que caracteritza aquesta titulació quant al desenvolupament transversal d'un projecte d'innovació en el sector turístic, al llarg del programa de Màster.
Els crèdits assignats a la matèria de Treball Final de Màster (6 ECTS), suposen la culminació de l'aprenentatge complet de l'estudiant al llarg del programa. Existeixen dues tipologies de TFM:
-
Projectes d'emprenedoria
L'estudiant sintetitza un projecte desenvolupat en equip o individualment, i planteja estratègies i accions per llançar-lo al mercat. L'estructura del treball serà la d'un pla d'empresa:
- Resum Executiu
- Anàlisi de mercat i competència
- Pla estratègic
- Pla de màrqueting
- Pla d'Operacions
- Pla Financer
-
Proyectos de intraemprendimiento e innovación
L'estudiant sintetitza un projecte d'innovació per a una empresa, una institució o un organisme que planteja un repte alineat en:
- Desenvolupament de nous serveis o productes
- Creació de noves línies de negoci
- Processos de digitalització
- Projectes de màrqueting digital
- Desenvolupament de plataformes digitals
Metodologia i avaluació
El CETT-UB compta amb un model d'aprenentatge experiencial, dissenyat per a facilitar-te l'anàlisi i comprensió de tots els aspectes de la gestió empresarial, a través de la teva participació activa en les classes, reptes i projectes.
Es fonamenta en cinc pilars:
-
Aprenentatge Basat en Reptes (ABR): et enfrontaràs a reptes reals plantejats pels docents i les organitzacions que formen part de la xarxa de partners del CETT-UB. Institucions com La Roca Village, Rusticae o l'Ajuntament de Barcelona han contribuït als màsters del CETT plantejant reptes per resoldre per part de l'alumnat.
-
Aprenentatge Basat en Projectes (ABP): abordaràs projectes transversals que donen resposta a un problema concret del sector. D’aquesta manera, desenvoluparàs competències de col·laboració, resolució de problemes i pensament crític, aplicades en un entorn de treball real.
- Ludificació: un mètode d’aprenentatge vivencial, divertit i distès, amb el qual aprendràs a solucionar problemes complexos en un temps determinat, generant un ambient on no hi ha por a l’error, però sí la possibilitat d'assolir metes i aconseguir objectius.
-
Design Thinking: una metodologia orientada 100% a l'usuari per trobar solucions que donin resposta a una àrea o sector. Aquesta metodologia permet treballar la creativitat, proporcionant en poc temps solucions innovadores i disruptives, fomentant la teva creativitat i la teva capacitat de treball en equip.
- Estudis de cas: visitaràs diferents empreses i institucions de Barcelona per aprendre i aplicar els conceptes adquirits a partir de l'exposició de situacions reals de l'organització presentades in situ pels seus equips.
El màster no té exàmens finals. L'avaluació es realitza a partir del seguiment continu per part del professorat i la direcció del curs, així com la resolució de proves escrites individuals o grupals i l'elaboració de treballs durant el curs.
Titulació que obtindràs en finalitzar el màster
Titulació oficial | Codi RUCT |
Màster Universitari en Desenvolupament i Llançament de Projectes Turístics per la Universitat de Barcelona *Titulació amb segell de qualitat validada per l'AQU |
4317084 |
Doble especialització: el cursar el màster, et permetrà realitzar, si així ho vols, una segona especialitat dins del programa que apareixerà en una titulació oficial. Però solament podràs realitzar una especialització per any sempre respectant els períodes d'impartició.
Qualitat
El CETT és el col·laborador idoni per a empreses i institucions que consideren la captació de talent professional com un eix estratègic de desenvolupament.
Mitjançant l'acompanyament d'experts, la implantació de projectes, i el desenvolupament d'accions especialitzades, aportem valor a les empreses en els processos de selecció de talent dotant-los d'entorns dinàmics que faciliten la incorporació dels professionals més adequats a les seves necessitats.
CETT International Support
Perquè entenem el repte que suposa viure en un entorn que no és el teu, el Campus CETT-UB posa a la teva disposició l'Oficina de Relacions Internacionals (ORI), com a àrea destinada a l'orientació, l'assessorament i l'atenció als estudiants internacionals dels programes de màster.
L'equip d'aquesta àrea et proporcionarà informació pertinent relacionada amb aspectes logístics de la vida a Barcelona com ara l'empadronament, la tramitació del número d'identitat d'estranger (NIE) o la cerca d'allotjament a la ciutat.
Tràmits relacionats amb la teva estada acadèmica
L'equip de ORI et brindarà informació actualitzada sobre els tràmits a desenvolupar una vegada siguis a la ciutat, orientant-te sobre documents imprescindibles com el número d'identitat d'estranger (NIE), el padró o registre oficial de l'Ajuntament o el carnet universitari.
Idiomes
Si la teva llengua materna no és el castellà, l'equip de ORI et proporcionarà consells sobre com i on aprendre'l. També t'indicaran on aprendre català, la qual cosa et facilitarà la teva integració en la vida diària de la ciutat. A més, podràs enfortir el castellà a través dels cursos certificats que ofereix el nostre Departament d'Idiomes del CETT-UB. Per contra, si el que vols és practicar de manera informal qualsevol altre idioma, podràs participar de manera gratuïta en el nostre programa d'intercanvi lingüístic entre estudiants del CETT-UB.
Contacta amb l'oficina internacional
Pràctiques i treball
Durant el Màster Universitari en Direcció de Projectes Turístics tindràs la possibilitat de realitzar pràctiques en empreses i institucions de primer nivell amb l'objectiu d'adquirir noves aptituds i aplicar els coneixements apresos en el màster.
El departament de Career Services t'orientarà sobre els tipus de pràctiques a les quals pots optar.

Les pràctiques tenen 2 modalitats
Curriculars: vinculades a assignatures del programa que estàs cursant i que formen part del seu currículum acadèmic, per tant, obligatòries.
Extracurriculars: no incloses dins del pla d'estudis i que tenen un caràcter voluntari.
La realització de les pràctiques es desenvolupa mitjançant convenis de cooperació universitat-empresa i estan tutelades per professors experts en cadascuna de les matèries
El CETT-UB et facilitarà la consecució d'aquelles oportunitats més adequades al teu perfil professional i a les teves motivacions, entre les més de 900 peticions per part d'empreses que rebem anualment. D'igual forma, t'ajudarem a contactar i t'acompanyarem en l'accés a les empreses i institucions més atractives als teus objectius professionals.

Convenis de cooperació
Com a característica diferencial al mercat, el CETT-UB consta d'un grup d'empreses pròpies dedicades a la formació i a l'oferta de serveis d'hoteleria i turisme de qualitat, perquè aplicacions aquests coneixements pràctics sense sortir del Campus:
- Hotel Alimara
- Residència Universitària Àgora BCN
- Aula Restaurant
- Summum Restaurant & Bar
Si vols més informació visita l'espai de Career Services, contacta a través de l'email [email protected] o també pots visitar-nos en la primera planta del Campus.
Sortides professionals
- Gestor/a de projectes turístics en entorns d'innovació corporativa, globals i/o digitals
- Project Manager de transformació digital en organitzacions i empreses turístiques
- Dissenyador/a de productes i serveis turístics digitals
- Gestor/a de projectes de Màrqueting Digital en turisme
- Gestor/a d'innovació
- Posats de gestió de transferència de tecnologia
- Dissenyador/a d'experiències del consumidor/a turístic/a
- Llocs de col·laboració en equips multidisciplinaris per al desenvolupament de webs i plataformes digitals d'aplicació turística
- Emprenedor/a turístic/a
- Consultor/a en l'àmbit de la internacionalització de les organitzacions turístiques
Informació econòmica
Per a formalitzar la teva inscripció al Màster Universitari en Direcció de Projectes Turístics contacta amb el departament d'Orientació a Futurs Estudiants.
Accés i preus
Estudiants | Preu | Taxes UB* |
Estudiants Extracomunitaris | 9.975 € | 710 € |
Estudiants Comunitaris | 8.977,50 € | 710 € |
*Les taxes de la Universitat de Barcelona (UB) són un import que l'alumne d'un centre adscrit ha d'abonar en concepte de serveis acadèmics a la Universitat i es paga al mateix temps que la matrícula. Aquest import està exempt de qualsevol tipus de descompte. |
Consulta els imports i les condicions per altres modalitats de pagament amb el nostre equip d'Orientació a Futurs Estudiants. |
Vies d'accés
Els estudiants procedents de titulacions de grau de l'àmbit de les ciències econòmiques i socials, administració i direcció d'empreses, màrqueting, comerç, comptabilitat, turisme i altres titulacions afins en aquestes disciplines no han de cursar cap mena de complement.
El Màster disposa d'una oferta d'assignatures dissenyades exclusivament per a adequar-se a les necessitats específiques de potencials estudiants provinents d'altres disciplines, com a complements de formació.
Qui no ha de fer complements formatius?
Els estudiants procedents de titulacions de grau en l’àmbit de les ciències econòmiques i socials, administració i direcció d’empreses, màrqueting, comerç, comptabilitat, turisme i altres titulacions afins no han de cursar cap complement formatiu.
Qui sí ha de fer complements formatius?
Els estudiants procedents de titulacions de grau de disciplines diferents a les anteriors (com ciències de la salut, humanitats, etc.) hauran de cursar una assignatura per comprendre la dinàmica del turisme en la societat actual, el seu desenvolupament i tendències, i identificar les principals operacions i agents de l’activitat turística: destinacions, intermediació, transport i allotjament.
- Fonaments de l’activitat turística (6 ECTS)
Procés de matriculació
Aquí podràs trobar tota la informació que necessites per matricular-te segons el teu perfil:
- Informació d'accés als estudis de màster
- Acreditació del nivell d'idiomes
- Criteris de selecció
Beques i finançament
Les beques disponibles per a aquest máster són:
- Beca Talent
- Beca de continuïtat d'estudis
A més, el CETT també oferirà l'opció de fer el pagament en 6, 10 o 12 mesos mitjançant finançament bancari, amb el qual s'aplicarà un descompte del 5% de l'import de les quotes. Informa't de les condicions especials.
Informació addicional
Consulta tota la informació sobre els màsters del CETT: normatives acadèmiques, indicadors, sistemes de qualitat (SIQMAC), Pla d'Acció Tutorial (PAT), documents VSMA i plans d'extinció, tot enfocat en l'excel·lència educativa i la sostenibilitat.
Serveis a l'estudiant
L'alumnat disposarà d'un ampli catàleg de serveis que faran que la seva experiència acadèmica sigui única.
El Campus CETT disposa d'una privilegiada oferta de restauració a l'Espai Fòrum, l'Aula Restaurant i l'Hotel Alimara. A més, compta amb un Centre de Recursos multidisciplinari amb una gran quantitat de llibres, eines i espais digitals per a reforçar i ampliar la formació fora de l'aula.
Amb l'APP CETT-UB tindràs la possibilitat d'accedir al Campus Virtual i tenir a l'abast tota l'experiència del campus.
Altres serveis que et poden interessar
-
Career Services
El departament de Career Services t'orienta i t'acompanya en la intermediació de les pràctiques i oportunitats laborals amb les millors empreses del sector. Disposa d'una extensa borsa de treball i pràctiques.
Entre els seus serveis s'inclouen:
- Definició dels teus èxits professionals: anàlisi profund del teu perfil d'entrada, establiment d'objectius realistes i seguiment del teu roadmap, i orientació en el disseny i desenvolupament del teu pla de carrera personalitzat.
- Disseny i elaboració de les eines principals de relació amb el mercat laboral: revisió i correcció de currículums i cartes de presentació, carta de recomanació, accés als principals canals d'investigació i oportunitats laborals i de pràctiques, gestió d'ofertes i autocandidatures, i seguiment de candidatures.
- Entrenament personalitzat: orientació sobre la cerca d'oportunitats professionals, simulació d'entrevistes de treball, feedback d'entrevistes per competències i preparació de presentacions perquè coneguis de primera mà les necessitats de les empreses.
- Networking i dinamització d'activitats: presentacions corporatives durant el teu període formatiu, master classes orientades a conèixer sectors estratègics, dinàmiques i reptes corporatius i fires d'ocupació.
- Job Center d'accés exclusiu: posem a la teva disposició una àmplia oferta d'oportunitats laborals i de pràctiques, així com el seguiment de les candidatures presentades.
- Definició dels teus èxits professionals: anàlisi profund del teu perfil d'entrada, establiment d'objectius realistes i seguiment del teu roadmap, i orientació en el disseny i desenvolupament del teu pla de carrera personalitzat.
-
CETT Alumni
- L'Associació d'Antics Alumnes del CETT té com a principal missió potenciar la relació entre l'antic alumnat amb la creació d'una xarxa de professionals que gaudeixen d'una sèrie d'avantatges en els àmbits professional, formatiu i social.
Els principals objectius de CETT Alumni són:
- Promoure el desenvolupament professional permanent de les persones associades a tots els nivells i afavorir l'accés al món laboral, la promoció professional i la formació contínua. Fomentar la creació d'un marc idoni per a l'intercanvi de coneixements i experiències entre els antics alumnes, oferint-los l'associació com a punt de trobada del món professional.
- Facilitar el coneixement i el networking a través de jornades, ponències, sopars-col·loqui i sessions d'experts. CETT Alumni vol ser un centre d'opinió i influència sobre l'entorn turístic.
- Establir acords amb altres entitats, afavorint sinergies que generin valor als antics alumnes associats.
-
Allotjament
El CETT-UB compta amb una residència d'estudiants, Àgora BCN, amb preus assequibles per a la comunitat d'estudiants CETT-UB. També comptem amb el nostre propi hotel de quatre estrelles, l'Hotel Alimara, en el qual tant tu com els teus familiars i amics podreu gaudir d'avantatges i descomptes.
Instal·lacions del CETT
El campus CETT està situat al barri d'Horta de Barcelona. Està format per la CETT Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy, l'Hotel Alimara Barcelona i l'Àgora BCN Residència Universitaria Internacional.



































