Reptes de l'hoteleria després de la pandèmia
            
                04.02.2022
                
            
            
     
        
	    
            
            S'ha parlat molt dels reptes del sector hoteler després de la pandèmia i quins elements són clau per superar la crisi actual. Donem veu als hotelers que alhora són docents del Màster Oficial en Direcció Hotelera i Restauració de Barcelona School of Tourism, Hospitality and Gastronomy CETT-UB. Ells i els seus equips viuen les conseqüències d'aquesta situació, però miren el futur amb esperança i il·lusió.
Hoteleria i pandèmia
L'allotjament i la restauració han estat dues de les activitats més afectades per la pandèmia. Probablement, part del sector turístic estigui esperant tornar a la situació pre-pandèmica, però també és cert que la societat i el sector ja no seran els mateixos. Cal estar preparats per afrontar aquesta realitat i les noves amenaces o reptes com a oportunitats de futur.
Els 5 reptes més importants de l'hoteleria després de la pandèmia
Els professionals experts i professors del CETT coincideixen en l'existència de cinc reptes:
- Recuperació de la confiança
 - Recuperació econòmica
 - Compromís amb la sostenibilitat
 - Compromís amb la innovació
 - Compromís social
 
                    
                El país ha perdut molta reputació com a destinació segura, cosa que pot suposar una oportunitat per a altres destins menys coneguts que passaran a competir amb nosaltres
                    
                    Enric Almiñana
Director Corporatiu de Compres d'Abba Group
                    
                
                    
                A l'hora d'escollir destinació i establiment, el servei serà sempre una part fonamental de la decisió final
                    
                    Alex Urgell
Cluster Director de Marriott International
                    
                
                    
                S'ha d'apostar per la sostenibilitat i la gestió responsable tant econòmiques com socials
                    
                    Jordi Castelló
Advising Associate Consultant a Genuine Tourism Advisors 
                    
                
                    
                Cal una aposta per la cultura dels valors que demostri una identitat clara i compromís real amb proveïdors, empleats i clients
                    
                    Joan Lluís Carratalà
Soci Director d'EmicThinking
                    
                
                    
                Com a hotelers, el tracte cap al nostre client intern hauria de ser clau
                    
                    Alejandro Sevy
Doctor en Ciències Empresarials
                    
                
                    
                Recuperar el talent fugat i atraure nou talent és el gran repte a què s'enfronta actualment el sector
                    
                    Anna Albuixech
Directora Ohla Boutique Hotels 
                    
                
                    
                Són les persones les que poden marcar la diferència si ens esforcem a posar l'atenció on cal
                    
                    Esther Comín
Sòcia Fundadora de Positive Hospitality Coaching