Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques

Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica >
Internacionalització d’Empreses Turístiques
Internacionalització d’Empreses Turístiques

Internacionalització d’Empreses Turístiques

Especialització dins de Màster Oficial de Desenvolupament i Llançament de Projectes Turístics
Propera convocatòria: Octubre 2022
 

Especialitza't en Internacionalització d’Empreses Turístiques!

Amb l’especialitat d’Internacionalització d’Empreses Turístiques del Màster Oficial de Desenvolupament i Llançament de Projectes Turístics adquiriràs les competències necessàries per dirigir l’expansió internacional d’empreses turístiques i la creació de projectes i serveis en entorns globals.

Una economia cada vegada més global i la vocació internacional del sector turístic fan que empreses, professionals i emprenedors hagin de tenir eines que els permetin moure’s en entorns internacionals. Fins ara, només grans empreses han protagonitzat aquesta internacionalització sense que s’hagi tingut en compte el potencial de les pimes.

Al CETT-UB volem formar professionals amb capacitat de lideratge, que cerquen desenvolupar la seva carrera professional en un ambient multicultural per dirigir processos d’internacionalització de tot tipus d’empreses turístiques.

T’agradaria ser un expert en internacionalització d’empreses turístiques?

L’especialitat d’Internacionalització d’Empreses Turístiques del Màster Oficial en Desenvolupament i Llançament de Projectes Turístics et prepararà per:

  • Portar a terme la internacionalització de negocis i projectes turístics.
  • Avaluar i predir tant els comportaments com les tendències en tot tipus de mercats i consumidors turístics.
  • Identificar les noves tecnologies i el seu impacte en el negoci turístic. En conseqüència, seràs capaç de formular l’estratègia tecnològica adequada per al desenvolupament de projectes turístics en l’àmbit digital.
  • Definir les polítiques i els objectius d’internacionalització de les empreses del sector turístic, vinculades amb el desenvolupament i el llançament de projectes turístics en un mercat global.
  • Dissenyar i implementar plans estratègics i operatius de comercialització i comunicació per al llançament al mercat de nous projectes turístics.
  • Utilitzar les principals eines que fan servir els emprenedors en la creació i adaptació de productes i serveis turístics, hotelers i gastronòmics en un entorn global.
  • Adquirir les competències necessàries per desenvolupar experiències innovadores amb el client, i millorar el teu perfil professional i la teva ocupabilitat en l’àmbit internacional.
  • Adicionalment podràs cursar més d'un itinerari i obtenir una doble o triple especializació. El nostre equip d'atenció a l'estudiant t'explicarà tots els detalls.
  • Descobreix més raons per estudiar aquest Màster.
Un nou Turisme,

Metodologogia i avaluació

El Màster i el CETT-UB té un sistema d'aprenentatge propi en el qual tu seràs el centre del procés d'aprenentatge. Aprendràs gràcies a la teva participació activa a l'aula a través del learning by doing i la interacció entre alumnes, o metodologias pròpies com el ABR i el ABP.

Un màster i tres especialitats

Internacionalització d’Empreses Turístiques és una especialitat del Màster Oficial de Desenvolupament i Llançament de Projectes Turístics.

No és la que més encaixa amb el teu perfil? Descobreix les altres dues epecialitats en detall aquí:

Centre col·laborador

Aquest programa compta amb la col·laboració estratègica d’EURECAT, Centre Tecnològic de Catalunya, proveïdor de tecnologia innovadora i diferencial per impulsar la competitivitat tecnològica d'empreses.

Per què estudiar l'especialitat d'Internacionalització d'Empreses Turístiques?

Amb l’Especialitat d’Internacionalització d’Empreses Turístiques del Màster Oficial de Desenvolupament i Llançament de Projectes Turístics adquiriràs les habilitats i els coneixements necessaris per a la definició d’estratègies en entorns globals.

EXPLORA NOUS MERCATS

  • Adquiriràs les competències per afrontar amb èxit els canvis que tenen lloc en els processos d’internacionalització de negocis i projectes turístics.
  • Coneixeràs les possibilitats dels països en desenvolupament turístic com una font d’innovació i de noves oportunitats en els negocis turístics globals.
  • Aconseguiràs un perfil professional molt valorat i milloraràs la teva ocupabilitat en l’àmbit internacional.
  • Podràs explorar el potencial dels països en desenvolupament turístic per al teu projecte, amb nous clients, proveïdors o socis.

ADQUIREIX LES COMPETÈNCIES PER A LA INTERNACIONALITZACIÓ

  • Desenvoluparàs les competències necessàries per dirigir l’expansió internacional d’empreses turístiques i el llançament de projectes en entorns globals.
  • Aprendràs directament a partir de l’estudi en profunditat de projectes reals d’empreses que lideren el mercat amb un caràcter marcadament internacional.
  • Desenvoluparàs la visió estratègica de l’empresa turística necessària per generar i identificar oportunitats de mercat vinculades amb la innovació en producte, processos o models de negoci, tant a escala nacional com internacional.
  • Seràs capaç de confeccionar el pla de negoci d’un projecte turístic.
  • Coneixeràs i analitzaràs l’estructura dels estats economicofinancers de les empreses per avaluar-ne la viabilitat i podràs fer previsions futures del seu desenvolupament.
  • Dissenyaràs i implementaràs plans estratègics i operatius de comercialització i comunicació per al llançament al mercat de nous projectes turístics.
  • Coneixeràs les lleis i el reglament fiscal que s’aplica en el llançament de projectes turístics.

FES UNA ESTADA DE PRÀCTIQUES A L’ECOSISTEMA EMPRENEDOR

  • És l’únic Màster Universitari oficial d’Espanya en emprenedoria o intraemprenedoria en empreses i organitzacions turístiques. Aconseguiràs una titulació oficial única, expedida per la Universitat de Barcelona i el CETT, amb reconeixement acadèmic i professional en l’àmbit internacional.
  • Podràs fer pràctiques curriculars i extracurriculars en una empresa o organització turística gràcies als més de 900 convenis de col·laboració amb empreses del CETT-UB.
  • Gràcies al departament de Career Services, podràs escollir el tipus d’empresa i departament on fer les teves pràctiques: una empresa consolidada o una start-up en desenvolupament, depenent dels teus interessos i necessitats.
  • Desenvoluparàs la teva capacitat d’adaptació a nous entorns i problemàtiques diferents i ampliaràs la teva xarxa de contactes professionals.

ENTRENA’T PER FER REALITAT ELS TEUS SOMNIS

  • Aprendràs les metodologies i les competències per fer realitat el teu projecte: des de tècniques de productivitat i de planificació i gestió dels moments crítics fins al disseny de models de negoci, instruments de prototipatge, obtenció de recursos i màrqueting digital, entre d’altres.
  • Podràs utilitzar les empreses pròpies del CETT-UB com a laboratoris d’aprenentatge i experimentació de les teves idees, projectes o prototips, testant-los per identificar àrees de millora. Les empreses pròpies del CETT són Hotel Alimara, Residència Internacional d’Estudiants Àgora, CETT Consultors, Viatges Century i Restaurant Summum.

ESCULL UN SECTOR AMB FUTUR

  • La indústria turística representa una de les activitats econòmiques més importants a escala mundial i suposa el 10 % del PIB a escala global.
  • Treballaràs en la nova economia de l’experiència: generaràs productes i serveis memorables, d’èxit i amb un impacte positiu en els consumidors.

ORIENTA ELS TEUS ESFORÇOS VERS L’ÈXIT

  • Coneixeràs i aplicaràs instruments per a la innovació disruptiva en turisme i el lideratge d’equips emprenedors, així com les estratègies per accelerar projectes emprenedors i start-ups.
  • Treballaràs en projectes aplicant les metodologies de gestió més adequades i aprendràs a dirigir equips interdisciplinaris.

APRÈN DELS MILLORS

  • Aprendràs amb l’ajuda d’emprenedors i d’empreses turístiques d’àmbit local i internacional, líders en la gestió de la intraemprenedoria, de la innovació disruptiva i col·laborativa i d’equips autogestionats.
  • Accediràs a l’avantguarda del màrqueting turístic: el Màster inclou un extens programa de visites a empreses, xerrades d’experts i professionals del sector, i l’assistència a esdeveniments que et permetran experimentar la indústria del turisme de primera mà.
  • Col·laboraràs en projectes amb empreses del sector turístic i descobriràs les últimes tendències en matèria de màrqueting digital, innovació i sostenibilitat.
  • Visitaràs fires turístiques com IBTM, Smart Tourism Congress CETT Barcelona, 4YFN, Mobile World Congress o B-Travel, entre d’altres.
  • Un professorat amb una reputada i sòlida trajectòria professional en l’àmbit de l’emprenedoria, amb projectes basats en estratègies de generació d’experiències impactants, de màrqueting digital i d’innovació en turisme.

CREA UNA XARXA SÒLIDA DE RECURSOS I DE CONTACTES QUE IMPULSIN LA TEVA CARRERA

  • Formaràs part d’un ecosistema emprenedor del CETT-UB i de la Universitat de Barcelona, fet que permetrà que t’enriqueixis amb experiències i aprenentatges de gran impacte i valor per al teu desenvolupament personal i professional.
  • Tindràs accés a contactes, recursos i idees de l’àmbit emprenedor que acceleraran el teu desenvolupament.
  • Podràs presentar el teu projecte o idea de negoci a la convocatòria dels Premis Emprenedors del CETT.

Què opinen els estudiants de màster del CETT?

Ilaria Coribello
Vaig triar aquest màster pel seu enfocament pràctic

Ilaria Coribello

Màster Oficial d'Innovació en la Gestió Turística, Especialidad Gestió Turística del Patrimoni Cultural i Natural
Julia Llebaria Mas
Davant l'escenari d'incertesa actual, la millor decisió ha estat apostar per la formació i que millor centro que en el CETT

Julia Llebaria Mas

Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques

Quins objectius aconseguiràs amb l'especialitat en internacionalització d'empreses turístiques?

L’objectiu principal de l’Especialitat d’Internacionalització d’Empreses Turístiques és oferir-te els coneixements i els instruments necessaris per al desenvolupament i llançament de projectes turístics en entorns globals. Et prepararàs per treballar en entorns competitius caracteritzats per la innovació, l’evolució tecnològica, la transformació digital i la sostenibilitat.

Els principals objectius del Màster són:

  1. Ampliar les capacitats professionals necessàries per a la participació activa en la internacionalització de l’empresa, els seus processos, el seu model de negoci i l’adaptació cultural de l’organització.
  2. Adquirir les competències necessàries per a la definició de les polítiques i els objectius d’internacionalització de les empreses turístiques, vinculades amb el desenvolupament i el llançament de projectes turístics emprenedors en un mercat global.
  3. Conèixer les eines per a la creació i adaptació de productes i serveis basats en les oportunitats d’un mercat turístic globalitzat.
  4. Desenvolupar les habilitats necessàries per a la direcció de projectes i dominar els instruments i les eines per al seu desenvolupament i implementació (Lean, Agile, Canvas, Kanban, Scrum, etc.).

Quines competències aconseguiràs amb aquesta especialitat?

Les competències generals que desenvoluparàs són:

  • Desenvolupar una visió estratègica de l’empresa turística que permeti generar i identificar oportunitats de mercat vinculades amb la innovació en producte, procés o model de negoci, tant a escala nacional com internacional.
  • Confeccionar el pla de negoci d’un projecte turístic.
  • Conèixer i analitzar l’estructura dels estats economicofinancers de l’empresa, avaluant-ne la viabilitat i fent previsions futures del seu desenvolupament.
  • Dissenyar i implementar plans estratègics i operatius de comercialització i comunicació per al llançament al mercat de nous projectes turístics.
  • Organitzar i planificar el desenvolupament i el llançament de projectes turístics.
  • Concretar i anticipar les activitats orientades a resultats específics i establir mecanismes per avaluar-ne l’assoliment.
  • Definir i desenvolupar un procés eficaç de creació de nous productes turístics. Això implica imaginar diferents possibilitats originals i creatives davant d’una situació o un problema, i plantejar solucions amb valor.
  • Aprendre a obtenir fonts de finançament externes i internes per a la creació de noves empreses o projectes empresarials en turisme.
  • Saber utilitzar les aplicacions tecnològiques apropiades per a la investigació de mercats, l’analítica i la mètrica, en entorns digitals com a base per a la consecució de les finalitats de l’estratègia empresarial.
  • Identificar les noves tecnologies que impacten en el negoci turístic i formular l’estratègia tecnològica adequada per al desenvolupament de projectes turístics en l’àmbit digital.
  • Aprendre a implementar un sistema d’innovació empresarial i a utilitzar les metodologies adequades als diferents contextos organitzatius.
  • Analitzar i comparar les principals polítiques i normatives internacionals que s’apliquen en el llançament de projectes turístics i l’expansió d’empreses turístiques.
  • Identificar el potencial de creixement de l’empresa turística proposant i avaluant les diferents modalitats i instruments d’expansió del negoci turístic a escala internacional i el llançament de nous projectes.
  • Avaluar i predir comportaments i tendències en les diferents tipologies de mercats i consumidors turístics.
  • Comprendre els principis de l’ètica empresarial, la responsabilitat social corporativa i la sostenibilitat, per ser capaç d’incorporar-los a la creació de productes i el desenvolupament de projectes turístics.

Other_

Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques

Fòrum Gatronòmic

Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques

Centre de recursos

Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques

Recepció

Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques

Aules 

Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques

Aules

Itinerari general de l'especialitat en Internacionalització d'Empreses Turístiques

En una primera part, el programa se centra en un conjunt d’assignatures relacionades amb la gestió de projectes turístics, i s’aprofundeix en temes com el màrqueting, les finances o les estratègies d’innovació d’aquest tipus de projectes.

Aquesta Especialitat t’ajudarà a desenvolupar les competències necessàries per dirigir l’expansió internacional d’empreses turístiques i el llançament de projectes en entorns globals.

A través d’assignatures com Estratègies d’Internacionalització d’Empreses Turístiques o Mercats Emergents i Desafiaments Globals en Turisme, coneixeràs en profunditat projectes reals d’empreses que lideren el mercat gràcies al seu ADN marcadament internacional.

Durada

El pla d’estudis del Màster té una durada d’un curs acadèmic equivalent a un any.

Entrega del Treball Final de Màster: durant el mes de juny o setembre de cada període acadèmic.

Desenvolupament, comercialització i llançament de projectes turístics internacionals

El Màster es dirigeix a professionals i a graduats universitaris interessats a dominar els aspectes clau del desenvolupament, la comercialització i el llançament de projectes turístics en altres països.

Específicament, aquests perfils són:

  • Professionals: Persones amb coneixements del sector turístic que vulguin adquirir les competències necessàries per liderar estratègicament els processos d’internacionalització de les empreses del sector.
  • Titulats universitaris: Persones amb titulació universitària que vegin en la internacionalització d’empreses turístiques una oportunitat per desenvolupar-se i créixer professionalment, adquirint un profund coneixement sobre mercats emergents i tot allò que té a veure amb el llançament de projectes turístics.

Masters 2020

Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques

Jardí

Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques

Aules 

Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques

Aules 

Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques

Aules

Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques

Passadís 

Àmbits professionals

En acabar els teus estudis podràs treballar en els següents àmbits relacionats amb el sector turístic com:

  • Start-ups del sector turístic o que prestin serveis al sector turístic
  • Empreses de base tecnològica que donin servei a empreses del sector turístic
  • Empreses de disseny de productes i serveis (turístics)
  • Empreses d’intermediació (agències de viatges, majoristes, minoristes, centrals de reserves...)
  • Allotjaments turístics (hotels, hotels rurals, balnearis, paradors...)
  • Empreses d’oci i cultura (parcs temàtics, espectacles, museus...)
  • Empreses de restauració (cadenes de restaurants...)
  • Empreses de transport (aerolínies, transport marítim de passatgers...)
quins son els àmbits laborals del máster de restauració i hoteleria

Sortides professionals

Les principals sortides professionals dels nostres estudiants d’aquest Màster són:

  • Gestor de projectes turístics en entorns d’innovació corporativa, globals i/o digitals.
  • Project manager de transformació digital en organitzacions i empreses turístiques.
  • Dissenyador de productes i serveis turístics digitals.
  • Gestor de projectes de màrqueting digital en turisme.
  • Gestor d’innovació.
  • Llocs de gestió de transferència de tecnologia.
  • Dissenyador d’experiències del consumidor turístic.
  • Lloc de direcció amb especialització en àrees de negocis i mercats emergents en turisme.
  • Emprenedor turístic.
  • Intraemprenedor turístic.
  • Professional autònom en sectors vinculats amb la innovació en turisme.
  • Consultor en l’àmbit de la internacionalització de les organitzacions turístiques.

Els nostres Alumni opinen

Isabel Baez

Isabel Baez

SEA Manager Central Europe at AccorHotels (Paris)
Jordi Noguera

Jordi Noguera

Executive Chef & Co-owner, Foc Restaurant (Singapore)
Natalia Mateu

Natalia Mateu

Project Management Office, The Sydney Opera House (Sydney)
 

Com és la metodologia de l'especialitat en Internacionalització d'Empreses Turístiques?

El Màster pretén ajudar a potenciar el teu esperit emprenedor perquè siguis capaç de desenvolupar i llançar projectes turístics. Per a això, es treballen les habilitats relacionades amb l’emprenedoria mitjançant diferents eines i metodologies, entre les quals destaca l’aprenentatge per reptes ABR.

La formació és molt activa i participativa, l’estudiant és el centre del procés d’aprenentatge. Es potencia la participació activa a l’aula a través del learning by doing i la interacció entre alumnes.

Experimentaràs de primera mà l’emprenedoria i la innovació en projectes i empreses desenvolupant el teu propi projecte o una proposta intraemprenedora d’una empresa col·laboradora.

Es fonamenta en tres pilars:

ABR
Aquesta metodologia d’estudi es fonamenta en l’aprenentatge basat en reptes (ABR). Durant el curs hauràs de donar resposta a reptes plantejats per docents o organitzacions que formen part de la xarxa de partners del CETT-UB.

Així, aportaràs una solució concreta per a un entorn real. Institucions com Rusticae, Compass Group, Prezo o Vilaplana, entre d’altres, han format part dels desafiaments als quals han hagut de donar resposta els nostres estudiants.

ABP
Amb l’aprenentatge basat en projectes (ABP), tractaràs projectes transversals que donen resposta a un problema concret real del sector turístic. D’aquesta manera, desenvoluparàs competències de col·laboració, resolució de problemes i pensament crític, aplicades en un entorn de treball real. .

ESTUDIS DE CAS
Visitaràs diferents organitzacions i institucions del sector a Barcelona. Tindràs l’oportunitat d’aprendre i aplicar els conceptes gràcies a l’exposició de situacions reals de la mà dels seus mateixos responsables.

Avaluació

El Màster no té exàmens finals. L’avaluació es fa a partir del seguiment continu per part del professorat i la direcció del programa, així com la resolució de proves escrites individuals o grupals i l’elaboració de treballs durant el curs.

Detall del programa d'especialització en Internacionalització d'Empreses Turístiques

Crèdits totals del màster: 60 ECTS (European Credit Transfer System)

CRÈDITS COMUNS

Has de fer 30 crèdits obligatoris, comuns a les tres especialitats, així com el treball final de màster (TFM). Així mateix, hauràs de cursar els 18 ECTS obligatoris segons l’especialitat escollida; finalment, podràs cursar 6 ECTS i escollir entre fer pràctiques en empreses externes o assignatures optatives lliures.

Codi Màster Oficial de Desenvolupament i Llançament de Projectes Turístics CRÈDITS
Assignatures Obligatòries de Empresa Turística 18 ECTS
Models de negoci en turisme 6
Gestió financera de projectes turístics 6
Màrqueting turístic avançat 6
Assignatures Obligatòries de Gestió de projectes turístics 12 ECTS
Estratègies d’Innovació en productes i serveis turístics 6
Desenvolupament de projectes de negocis turístics 6
Assignatures de l'Especialitat d'Emprendedoria en Turisme 18
Assignatures de l'Especialitat de Tecnologia turística Digital 18
Assignatures d'Internacionalització Turística 18
Optatives 6 ECTS
Instruments per a la Innovació Disruptiva 6
Pràctiques externes en empreses o organitzacions turístiques 6
Treball Final de Màster 6 ECTS

CRÈDITS ESPECIALITZACIÓ

Codi Internacionalització d’Empreses Turístiques CRÈDITS
Assignatures d'Internacionalizació Turística 18 ECTS
Mercats emergents i desafiaments globals en turisme 6
Estratègies d’internacionalització d’empreses turístiques 6
Lleis i fiscalitat en llançament de projectes turístics 6
Optatives 6 ECTS
Innovació en turisme 6
Pràctiques externes en empreses o organitzacions turístiques 6

Treball final de màster

La dimensió internacional, l’esperit emprenedor i l’empresa turística digital conformen tres dels principals objectius del Màster en Desenvolupament i Llançament de Projectes Turístics, i el TFM és l’instrument per sintetitzar aquests objectius.

El disseny de l’assignatura de Treball de Final de Màster (TFM) està vinculat directament al procés d’ensenyament-aprenentatge que caracteritza aquesta titulació pel que fa al desenvolupament transversal d’un projecte d’innovació en el sector turístic, al llarg del programa de Màster.

Els crèdits assignats a la matèria de Treball Final de Màster (6 ECTS) suposen la culminació de l’aprenentatge complet de l’estudiant al llarg del programa.

Hi ha dues tipologies de TFM:

  1. Projectes d’emprenedoria: l’estudiant sintetitza un projecte desenvolupat en equip o individualment, i planteja estratègies i accions per llançar-lo al mercat. L’estructura del treball serà la d’un pla d’empresa:

    • Resum executiu
    • Anàlisi del mercat i competència
    • Pla estratègic
    • Pla de marketing
    • Pla d’operacions
    • Pla financer
  2. Projectes d’intraemprenedoria i innovació: l’estudiant sintetitza un projecte d’innovació per a una empresa, una institució o un organisme que planteja un repte relacionat amb:

    • Desenvolupament de nous serveis o productes
    • Creació de noves línies de negoci
    • Processos de Digitalització
    • Projectes de Marketing Digital
    • Desenvolupament de Plataformes Digitals

Pràctiques a empreses i institucions de primer nivell

Durant el teu període formatiu al CETT-UB, gaudiràs de l’oportunitat de fer pràctiques en empreses i institucions de primer nivell, amb l’objectiu d’aplicar i complementar els coneixements adquirits a la formació acadèmica i, a la vegada, afavorir l’adquisició de competències que et preparin per a l’exercici d’activitats professionals.

Les pràctiques tenen dues modalitats:

  • Curriculars: vinculades a assignatures del programa que estàs cursant i que formen part del seu currículum acadèmic; per tant, obligatòries.
  • Extracurriculars: no incloses dins del pla d’estudis i que tenen un caràcter voluntari.

La realització de les pràctiques es desenvolupa mitjançant convenis de cooperació universitat-empresa i estan tutelades per professors experts en cadascuna de les matèries.

El CETT-UB et facilitarà la consecució d’aquelles oportunitats més adequades al teu perfil professional i a les teves motivacions, entre les més de 900 peticions per part d’empreses que rebem anualment. De la mateixa manera, t’ajudarem a contactar i t’acompanyarem en l’accés a les empreses i les institucions més atractives per als teus objectius professionals.

Com a característica diferencial al mercat, el CETT-UB consta d’un grup d’empreses pròpies dedicades a la formació i a l’oferta de serveis d’hoteleria i turisme de qualitat, perquè apliquis aquests coneixements pràctics sense sortir del Campus:

  • Hotel Alimara
  • Residència Universitària Àgora BCN
  • Aula Restaurant
  • Summum Restaurant & Bar

Si vols més informació, visita l’espai de Career Services, contacta amb nosaltres a través del correu electrònic careerservices@cett.cat o també ens pots visitar a la primera planta del Campus.

Obté un títol oficial i un títol propi

En finalitzar aquest màster, obtindràs:

  1. Titulació Oficial Universitat de Barcelona: Màster Oficial en Desenvolupament i Llançament de Projectes Turístics. Codi 4317084 en el Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT) del Ministeri d'Educació i Formació Professional del Govern d'Espanya.

  2. Titulació pròpia del CETT, Barcelona School of Tourism, Hospitality & Gastronomy, depenent de l’especialitat o especialitats escollides. En aquest cas Màster Universitari en l'especialització d'Internacionalització de les Empreses Turístiques.

  3. Doble o Triple Especialització: el fet de cursar el Màster et permetrà realitzar, si ho vols, una segona i tercera especialitat dins el programa que apareixerà en una titulació oficial. Però només podràs realitzar una especialització per any, sempre respectant els períodes d’impartició.

 

El CETT al teu servei

Com a alumne del CETT gaudeix de tots els avantatges que el centre posa a la teva disposició:

  • Accés al Centre de Recursos per a l’aprenentatge i la investigació:

    • La Universitat de Barcelona compta amb un ampli catàleg de bases de dades per consultar documents, reports i articles científics, entre d’altres.
    • Disposar dels recursos propis del CETT per a reforçar, completar i ampliar la formació. Tota la informació (tant física com digital) es troba disponible en els diferents espais dedicats a aquesta funció.
    • Accés gratuït a tota la llibreria digital de recursos de l'Organització Mundial del Turisme (OMT).
  • Com a centre adscrit a la Universitat de Barcelona, gaudim dels avantatges de formar part de la universitat més prestigiosa de l’Estat: Biblioteques UB · Servei d’Esports UB · Carnet Som UB

  • Descomptes a l’Escola d’Idiomes Moderns de la Universitat de Barcelona. A més, gràcies al carnet universitari de la Universitat de Barcelona gaudiràs de promocions en productes i serveis com òptiques, restaurants, tecnologia, farmàcies, allotjament, viatges i activitats d’oci, entre d’altres.

  • El CETT disposa de diferents serveis de restauració com el Fòrum o l'Aula Restaurant CETT. El Fòrum és un espai que afavoreix la creativitat i l'intercanvi cultural de l'alumnat. Disposa d'una variada oferta gastronòmica, saludable, de temporada, que s'adapta als diferents moments del dia. Així mateix, també es pot menjar a l'Aula Restaurant CETT, un restaurant de carta amb les mateixes característiques que un restaurant gastronòmic real.

  • Formar part de la comunitat CETT Alumni per estar en contacte amb l’àmplia xarxa d’exalumnes de la Universitat.

Masters 2020

Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques

Jardí

Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques

Aules 

Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques

Aules 

Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques

Aules

Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques

Passadís 

  • Descompte a la Residència Universitària Internacional Àgora BCN. Som l'únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d'estudiants perquè puguis allotjar-te aquí mentre estudies. Com a estudiant de CETT tindràs unes condicions exclusives. Pregunta'ns sense compromís.

2020

Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques

Residència Àgora BCN

Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques
Residència Àgora BCN
Fotografia de: Internacionalització d’Empreses Turístiques | Master en Internacionalització d’Empreses Turístiques
Residència Àgora BCN

Els espais d'aprenentatge

Al CETT apostem per crear un context d’aprenentatge que consolidi el model formatiu propi, amb recursos d’alt valor afegit orientats a la vivència, l’experimentació, el fet de compartir i l’aprenentatge, en un Campus únic.

El nostre alumnat disposa de diversos espais polivalents d’aprenentatge: l’Espai Eidos, La Plaça, l’Espai de Creativitat i Innovació, les Aules d’Informàtica o l’Aula Recepció, entre d’altres.

A més, si ets un estudiant internacional, també disposaràs de l'Oficina de Relacions Internacionals que t'ajudarà i assessorarà amb els tràmits que necessitis.

Instal·lacions CETT

CETT International Support

Perquè entenem el repte que suposa viure en un entorn que no és el teu, el Campus CETT-UB posa a la teva disposició l’Oficina de Relacions Internacionals (ORI), com a àrea destinada a l’orientació, l’assessorament i l’atenció als estudiants internacionals dels programes de Màster.

L’equip d’aquesta àrea et donarà informació pertinent relacionada amb aspectes logístics de la vida a Barcelona tals com l’empadronament, la tramitació del número d’identitat d’estranger (NIE) o la recerca d’allotjament a la ciutat.

Tràmits relacionats amb la teva estada acadèmica

L’equip d’ORI et brindarà informació actualitzada sobre els tràmits a desenvolupar un cop siguis a la ciutat, orientant-te sobre documents imprescindibles com el número d’identitat d’estranger (NIE), el padró o registre oficial de l’Ajuntament o el carnet universitari.

Idiomes

Si la teva llengua materna no és el castellà, l’equip d’ORI et proporcionarà consells sobre com i on aprendre’l. També t’indicarà on aprendre català, fet que et facilitarà la teva integració a la vida diària de la ciutat. A més, podràs enfortir el castellà a través dels cursos certificats que ofereix el nostre Departament d’Idiomes del CETT-UB. Per contra, si el que vols és practicar de manera informal qualsevol altre idioma, podràs participar de manera gratuïta al nostre programa d’intercanvi lingüístic entre estudiants del CETT-UB.

Allotjament

El CETT-UB som l’únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d’estudiants, Àgora BCN, amb preus assequibles per a la comunitat d’estudiants CETT. També comptem amb el nostre propi hotel de quatre estrelles, l’Hotel Alimara, en el qual tant tu com els teus familiars i amics podreu gaudir d’avantatges i descomptes.

Suport a la teva carrera professional

Al CETT-UB disposes de tot un equip de professionals experts que vetllaran per la teva trajectòria professional des del moment en què formis part de la nostra comunitat.

Volem que estiguis informat i preparat per aconseguir els objectius professionals que t’hagis marcat. Amb aquesta motivació, trobaràs un equip de persones que t’acompanyaran durant el procés de manera personalitzada.

Gràcies a la col·laboració de les principals empreses del sector turístic podràs conèixer i posar en pràctica les eines més útils per accedir i desenvolupar-te en el mercat laboral.

El servei que posem a la teva disposició es basa en tres pilars fonamentals:

  • Orientació professional contínua centrada en tu, identificant els punts forts del teu perfil, analitzant la teva experiència i formació prèvia, i tenint en compte les teves principals motivacions de creixement.
  • Una estreta relació amb els principals actors del sector turístic, cultivada durant els més de 50 anys de presència en el mercat formant professionals amb unes competències i uns valors molt apreciats pel teixit empresarial.
  • Disseny i desenvolupament de tot un ventall d’activitats, espais de debat i eines que posem a la teva disposició i que et capaciten per afrontar qualsevol repte que et trobis durant tota la teva carrera professional.

D’aquesta manera, et convidem a participar en un procés dinàmic i adaptat a les teves expectatives que engloba les següents fases:

Definició de les teves fites professionals

  • Anàlisi profunda del teu perfil d’entrada.
  • Establiment d’objectius realistes i seguiment del teu roadmap.
  • Orientació en el disseny i desenvolupament del teu Pla de Carrera personalitzat.

Disseny i elaboració de les eines principals de relació amb el mercat laboral

  • Revisió i correcció de currículums i cartes de presentació, adeqüant l’objectiu professional a les demandes del mercat.
  • Carta de recomanació. L’alumnat que us trobeu en un procés de selecció podreu comptar amb les referències del CETT-UB.
  • Accés als principals canals d’investigació i accés d’oportunitats de pràctiques i laborals
  • Gestió d’ofertes i autocandidatures. Et donem suport per fer més visible el teu perfil davant les empreses i headhunters, donant-te referències per a la teva candidatura.
  • Seguiment de candidatures. T’ajudem a saber en quin punt del procés de selecció es troba la teva candidatura.

Entrenament personalitzat

  • Orientació sobre la recerca d’oportunitats professionals.
  • Simulació d’entrevistes de treball i feedback sobre els aspectes que es poden millorar.
  • Entrevistes per competències i mentoring per a aquells perfils amb dificultats a l’hora de seguir el procés de recerca de feina i/o amb risc d’exclusió social.
  • Preparació de presentacions perquè coneguis de primera mà les necessitats de les empreses, perquè puguis analitzar les possibilitats de vinculació a curt i mitjà termini amb una organització, i intercanviar inquietuds amb professionals de referència.

Networking i dinamització d’activitats

  • Presentacions corporatives durant el teu període formatiu.
  • Classes magistrals orientades a conèixer sectors estratègics.
  • Dinàmiques i reptes corporatius incorporats a les teves sessions formatives.
  • Marketplaces i fires d’ocupació presencials i virtuals on més d’un centenar d’empreses participen anualment al Campus en la captació personalitzada de talent.

Job Center d’accés exclusiu

  • Gestió de més de 900 oportunitats de pràctiques anualment.
  • Gestió de més de 1.500 oportunitats laborals anualment.
  • Seguiment de les candidatures presentades.
  • Adaptació de models curriculars i cartes de presentació personalitzats.

A més, des de Career Services t'ajudaran a trobar i gestionar les pràctiques curriculars i extracurriculars que més s'adaptin a tu.

Si vols més informació, visita l’espai de Career Services , contacta amb nosaltres a través del correu electrònic careerservices@cett.cat o també ens pots visitar a la primera planta del Campus.

Career Services

Career Services està format per un equip de professionals que orienta i ajuda l’alumnat al llarg dels seus estudis, i li facilita el contacte amb les millors empreses per tal d’afavorir-ne el desenvolupament professional i la futura inserció laboral.

Estar a prop dels antics alumnes

CETT Alumni va néixer com a Associació d’Antics Alumnes del CETT-UB l’1 de març de 1994, com una iniciativa per oferir un servei als antics alumnes, com un espai de referència personal i professional, i un punt de trobada per a experts del sector turístic, gastronòmic i hoteler, amb un vincle comú, el CETT-UB.

Como a associació d’antics alumnes del CETT-UB, té com a missió principal potenciar la relació entre aquests i, així, crear una xarxa de professionals. El nexe comú és ser antics alumnes de les diferents promocions i formacions del CETT-UB.

Els principals objectius de CETT Alumni són:

  • Promoure el permanent desenvolupament professional dels seus associats a tots els nivells i afavorir l’accés al món laboral, la promoció professional i la formació contínua. Fomentar la creació d’un marc idoni per a l’intercanvi dels coneixements i experiències entre els antics alumnes, oferint-los l’associació com a punt de trobada del món professional.
  • Facilitar el coneixement i el networking a través de jornades, ponències, sopars col·loqui i sessions d’experts. CETT Alumni vol ser un centre d’opinió i influència sobre l’entorn turístic.
  • Establir acords amb altres entitats, per afavorir sinergies que generin valor als antics alumnes associats.

Residència Àgora BCN

El CETT-UB som l'únic centre universitari de turisme que compta amb una residència d'estudiants, la Residència Universitaria Internacional Àgora BCN. Com alumne de qualsevol de les nostres titulacions gaudiràs de descomptes exclusius per a que puguis allotjar-te aquí mentre estudies. Pregunta sense compromís.

agora

Hotel Alimara

Com a part de les nostres empreses també comptem amb el un propi hotel de quatre estrelles, l'Hotel Alimara. Situat al peu de la serra de Collserola i dins del propi Campus CETT, t'oferirà a tu i als teus familiars diferents avantatges i descomptes.

Hotel Alimara

 

Volem formar els millors professionals

Per això, per accedir al Màster Oficial en Desenvolupament i Llançament de Projectes Turístics et recomanem les següents habilitats:

  • Posseir un esperit emprenedor, i voler posar en pràctica els teus projectes empresarials en el sector turístic, hoteler i gastronòmic amb garanties d’èxit.
  • Tenir empatia i ganes de treballar en equip.
  • Comptar amb capacitat de lideratge, de treball en equip i de gestió de projectes.
  • Posseir coneixements bàsics de gestió d’empreses turístiques i d’investigació aplicada als mercats turístics.
  • Ser conscient i tenir sensibilitat pel que fa al desenvolupament sostenible i responsable del turisme.
  • Tenir un bon nivell d’idiomes, ja que és una capacitació fonamental per al teu bon posicionament professional, així com per poder desenvolupar l’àmbit d’estudi a escala internacional.

Consulta el preu de l'especialitzat en Emprenedoria i Innovació Corporativa en Turisme:

EstudiantsMatrículaTaxes UB*PreuPreu Final**

Estudiants Extracomunitaris

1.550 €710 €7.476,52 €9.736,52 €

Estudiants Comunitaris

1.550 €710 €6.658,24 €8.918,24 €

*Aquest import correspon al perentatge que l'alumne d'un centre adscrit ha d'abonar en concepte de serveis acadèmics a la Universitat de Barcelona i es paga al mateix temps que la matrícula. Aquest import està exempt de qualsevol tipus de descompte.

Més informació econòmica

Bonificació

Bonificació

Bonificació

Titulació bonificable a través de FUNDAE

Finançament

Finançament

Encara tens dubtes?

Àgora

Housing

Consultar preu amb allotjament "PACK CETT-ÀGORA"

Què necessito per accedir al Màster?

Podràs accedir al Màster des de qualsevol grau vinculat a les branques de coneixement de les ciències socials i humanitats, especialment els derivats de les anteriors diplomatures i llicenciatures en l’adaptació a l’EEES.

Els candidats que no procedeixin de les titulacions mencionades anteriorment hauran de cursar els complements de formació.

Complements de formació

Amb els complements de formació definits al Màster es pretén garantir que els estudiants no provinents d’estudis de l’àmbit de l’empresa tinguin un coneixement bàsic del concepte, l’estructura i les particularitats dels aspectes vinculats al màrqueting i a la gestió econòmico-financera en l’àmbit de l’hospitalitat.

A continuació, s’estableixen els complements de formació que hauran de realitzar els estudiants segons la titulació prèvia adquirida:

No requereixen complements de formació:

  • Diplomatura en Turisme o el corresponent títol de Tècnic en Empreses i Activitats Turístiques
  • Grau en Turisme
  • Grau de Direcció Hotelera
  • Grau en Negoci digital, disseny i innovació
  • Grau de Ciències Culinàries i Gastronòmiques
  • Grau Internacional del turisme
  • Diplomatura en Ciències Empresarials / grau en Empresarials
  • Llicenciatura/grau en Economia
  • Llicenciatura/grau en Administració i Direcció d’Empreses
  • Llicenciatura/grau en Investigació i Tècniques de Mercat
  • Llicenciatura/grau en RP i comunicació

Requereixen complements de formació:

Qualsevol Grau vinculat a les branques de coneixement de les ciències socials i humanitats.

  • Llicenciatura/grau en Geografia
  • Llicenciatura/grau en Humanitats

Excepcionalment, també s’hi podrà inscriure un llicenciat o graduat en altres àrees que pugui aportar un currículum acadèmic o professional que aconselli la realització d’aquest Màster i així ho resolgui la Comissió d’Admissió del Màster.

Hauràn de cursar 12 ECTS de la matèria “Bases del Coneixement Turístic”

Coneix totes les nostres beques

CETT Fundació, amb el ferm convenciment que la formació i la transmissió de coneixement són fonamentals, amplia el programa d’ajudes que ja oferia anualment als estudiants i inclou noves beques per al curs 2022/2023.

A part, el CETT-UB també donarà l’opció de fer el pagament en 6, 10 o 12 mesos mitjançant finançament bancari, amb el qual s’aplicarà un descompte del 5 % de l’import de les quotes. Informa’t sobre les condicions especials.

Accedeix a tota la informació sobre els processos i els indicadors de qualitat del CETT-UB:

 

El nostre equip d'orientació respon

Alexandra Miquel

Orientació de Màsters i Postgraus