Fotografia de: Pla d'estudis | Postgrau en Revenue Management i Màrqueting Digital

Universitat de Barcelona
Pla d'estudis

Pla d'estudis

Propera convocatòria: 18/10/2021
 

COM ÉS LA METODOLOGIA DEL POSTGRAU EN REVENUE MANAGEMENT I MÀRQUETING DIGITAL?

El Postgrau és 100 % online a través del campus virtual del CETT-UB. Amb aquest tipus de formació tu seràs el protagonista del teu procés d'aprenentatge. La formació consta d’una part teòrica que es combina amb la part pràctica i aplicada i es desenvolupa a través dels següents eixos:

La formació en línia et donarà una gran flexibilitat horària i et permetrà adaptar l'aprenentatge a les teves necessitats, respectant sempre el calendari de planificació del curs.

La plataforma en línia del curs permet utilitzar una gran varietat d'eines d’aprenentatge com píndoles audiovisuals, tests autoavaluatius, aplicacions de disseny col·laboratiu, estudis de cas, entre d’altres.

Durant el postgrau tindràs un seguiment personalitzat i el suport constant de l'equip docent, que t’ajudaran en tot moment perquè aprofitis al màxim el curs.

Aquesta metodologia et permetrà millorar de forma progressiva en l'aprenentatge per a esdevenir un professional que pugui donar resposta als reptes actuals de la professió i del sector turístic.

AVALUACIÓ

L'avaluació és contínua. Aquesta avaluació es basa en el treball de l’alumnat per avançar en cada un dels temes, tenint en compte els coneixements i les habilitats necessàries mitjançant la realització d'activitats d'aprofundiment i d’estudi de casos.

MÒDUL 1: FONAMENTS DEL REVENUE MANAGEMENT - 5 ECTS

  • Definició i bases del Revenue Management.
  • Previsions Forecast.
  • Control de la demanda.
  • Gestió del preu.
  • Venda i distribució.

MÒDUL 2: APLICACIÓ DE TÈCNIQUES DEL REVENUE MANAGEMENT - 10 ECTS

  • Les gestions bàsiques del Revenue Management i les diferents eines de suport.
  • Software de Revenue Management. Necessitats bàsiques de gestió.
  • Com gestionar la Distribució online amb l'objectiu de maximitzar els ingressos.
  • Incidència de la Reputació online en la fidelització del client i la gestió d'ingressos.
  • Cas pràctic.

MÒDUL 3: MÀRQUETING DIGITAL - 10 ECTS

  • Introducció al Màrqueting Digital.
  • El Pla de Màrqueting Digital.
  • Projecte final.

Diploma d'Especialització/Diploma de Postgrau de Revenue Management i Màrqueting Digital (30 crèdits).

Mòduls del Diploma d'Especialització/Diploma de Postgrau:

  • Mòdul I: Fonaments del Revenue Management (5 crèdits).
  • Mòdul II: Aplicació de Tècniques del Revenue Management (10 crèdits).
  • Mòdul III: Màrqueting Digital (15 crèdits).

*Per obtenir el títol de Postgrau en Revenue Management i Màrqueting Digital de la Universitat de Barcelona, és requisit indispensable estar en possessió del títol de graduat, llicenciat, diplomat, enginyer, enginyer tècnic, arquitecte, arquitecte tècnic o una titulació universitària equivalent. En el cas de no posseir cap d'aquests títols, un cop superat el curs, s'obtindrà la titulació de Diploma d'Extensió Universitària en Revenue Management, també de la Universitat de Barcelona.