INFORMACIÓ GENERAL
INFORMACIÓ GENERAL > JORNADA PROFESSIONAL >

PONENTS PRINCIPALS

SMART TOURISM TOOLS IN THE MEDITERRANEAN DESTINATIONS

Josep Rodríguez

Josep Rodríguez (Responsable de la Direcció de Relacions Internacionals, Departament de Turisme de la Diputació de Barcelona i Coordinador de la MED Sustainable Tourism Community) Enginyer, llicenciat en Humanitats i postgraduat en gestió de destinacions turístiques. Disposa d’una experiència de més de 20 anys en la gestió de projectes europeus i internacionals i, des de fa quatre anys, ha orientat les seves tasques en el sector turístic. Coordinador de la Comunitat MED de Turisme Sostenible, projecte finançat pel programa europeu INTERREG MED, que integra vint-i-dos projectes i més de dues-centes entitats treballant en l’àmbit de la sostenibilitat turística al Mediterrani.

Ana Moniche

Ana Moniche (Àrea d'Estadística i Investigació de Mercat (SAETA) de Turisme Andalús, empresa pública de la Junta d'Andalusia) Màster en Planificació Urbana i Avaluació i Gestió Ambiental de la Universitat d'Oxford Brookes i és llicenciada en Ciències Econòmiques per la Universitat de Málaga.Su experiència abasta des estadístiques de turisme, implementació d'enquestes i explotació de resultats, anàlisi de l'oferta i la demanda turística, impacte d'esdeveniments culturals o esportius, econometria i sèries temporals, sistema d'indicadors turístics, sostenibilitat i turisme. Dins de les seves funcions per al Govern Regional, participa en nombrosos projectes i iniciatives europees com el Tourism of Tomorrow Lab, una proposta d'inversió per a la Comissió Europea relacionada amb el subministrament de dades per a la presa de decisions dels actors del turisme.

Manuela Bigi

Manuela Bigi (Gerent Responsable de Projectes Europeus i Digitalització, Departament de Turisme i Comerç, Govern de la Toscana) Participa a la comunitat MED com a cap de projecte de PANORAMED (la regió de Toscana és codirector de WP5 en col·laboració amb Croàcia). Representa la regió de Toscana a Necstour, una xarxa de 34 autoritats turístiques regionals europees i 30 membres associats compromesos amb la sostenibilitat –econòmica, social i ambiental– com a motor crucial de la competitivitat de les destinacions. També participa en diferents iniciatives relacionades amb la digitalització del turisme per a la regió de la Toscana, tant a nivell local com europeu, incloent-hi el RIS3 European Partnership for tourist digitalization.

Dario Bertocchi

Dario Bertocchi (Investigador - Doctorat en noves tecnologies per a la ciutat i el medi ambient) És investigador i professor adjunt de turisme electrònic a la Universitat Ca’Foscari de Venècia. Actualment està centrat en entendre com es comporten els turistes a les destinacions gràcies a l’anàlisi de dades, des de les produïdes a les xarxes socials fins a les disponibles per a les empreses de telecomunicacions. Atent a les qüestions de la sostenibilitat turística en la perspectiva ambiental, econòmica i social, estudia solucions de baix a dalt i de dalt a baix per tal de mitigar els efectes negatius del turisme aportant el seu coneixement a la comunitat MED. És col·laborador de la Universitat Ca ’Foscari de Venècia per a diversos projectes europeus en el camp del turisme i els béns culturals, estudiant especialment la capacitat de càrrega de les destinacions. Viu i treballa a Venècia on es confronta diàriament amb els fenòmens turístics.

BEST PRACTICES IN THE DEVELOPMENT OF SMART TOURISM DIMENSIONS FROM MANAGEMENT PERSPECTIVES

Laura Aalto

Laura Aalto (CEO Helsinki Marketing) Professional de Màrqueting i Comunicacions amb 20 anys d’experiència en màrqueting internacional, creació de marques, patrocini i màrqueting d’esdeveniments. Laura va ser nomenada Consellera Delegada de Helsinki Marketing el setembre de 2017. Anteriorment ha treballat com a Directora de Desenvolupament a Helsinki Marketing liderant la transformació de la companyia del màrqueting turístic al city branding. Laura també ha treballat com a Directora de Màrqueting i Comunicacions al projecte World Design Capital Helsinki 2012 i Directora de Màrqueting de Turku 2011, Capital Europea de la Cultura.

Petra Stusek

Petra Stušek (Managing Director of Ljubljana Tourism) Director general del Patronat de Turisme de Ljubljana. És llicenciada a la Facultat de Lletres a Ljubljana i ha cursat un postgrau a la Facultat d’Economia per obtenir un màster en Turisme i el segon en Vendes. La senyora Stušek també és membre del consell d'administració d'un màrqueting internacional de ciutats europees. Abans d’aquestes funcions, va tenir un paper destacat en les comunicacions per al públic nacional i estranger de la Junta de Turisme de Ljubljana, informant directament del CEO.

Hildegard Assies

Hildegard Assies (Directora de Breda Marketing) Té experiència en el posicionament i el desenvolupament de zones comercials a Schiphol i en molts aeroports internacionals, entre d’altres. Hildegard té un "coneixement i experiència únics" que ha utilitzat moltes vegades per enfortir l'atractiu i l'atractiu d'altres municipis.

Emmanuelle Legault

Emmanuelle Legault (Vice-Presidenta de Marketing Montreal) Des de fa més de 15 anys, desenvolupa la seva experiència en màrqueting turístic en llocs clau. Durant els darrers tres anys, ha estat la Responsable d’establir la Direcció Estratègica per als deu mercats internacionals prioritaris de Destination Canada dirigint els equips d’aquests mercats i gestionant un pressupost de més de 60 milions de dòlars. Anteriorment, Emmanuelle va estar a Tourisme Montréal del 2005 al 2015.

Moderadora de la Taula Rodona

Lola Buendia

Lola Buendia (Digital Communication and Marketing Manager a Hosteltur) Especialista en comunicació i màrqueting digital. Més de deu anys d'experiència en projectes de màrqueting de continguts, social mitjana i disseny d'estratègies de captació de leads per a diferents companyies, especialment en el sector turístic i tecnològic. Actualment dirigeix l'estratègia d'identitat digital d'Hosteltur, mitjà de comunicació líder en sector turístic professional a Espanya, i col·labora en la creació de continguts i desenvolupament de campanyes de màrqueting en línia per a altres projectes. Entre les seves especialitats destaquen el màrqueting de continguts, copywriting, seguiment d'audiències digitals, presentacions i ponències, periodisme, social media, email màrqueting, paid mitjana i podcasting.

LA SEGURETAT I LA RECUPERACIÓ DE LA CONFIANÇA COM A FACTORS CLAU PER A LA REACTIVACIÓ DEL TURISME

Joan Miquel Capell

Dr. Joan Miquel Capell Manzanares (Cap del Gabinet de Prevenció i Seguretat de la Diputació de Barcelona) Llicenciat en dret per la Universitat Autònoma de Barcelona (1995) i doctor en dret per la Universitat de Barcelona (2004). Treballa a la Diputació de Barcelona com a responsable del Gabinet de Prevenció i Seguretat i és Professor Associat de l'assignatura Dret Policial a la Universitat de Barcelona. Ha treballat durant trenta-dos anys al Cos de la Policia de la Generalitat Mossos d'Esquadra, on ha passat per totes les categories professionals, des d'aspirant a mosso fins a comissari.

Manel Casals

Manel Casals (Director General del Gremi d’Hotels de Barcelona) Director General de l'Gremi d'Hotels de Barcelona des de l'any 2008, fou també Director d'Expansió del Gremi, des de l'any 2003 fins a l'any 2008, i Secretari General de la Confederació Empresarial d'Hostaleria i Restauració de Catalunya, ConfeCat, des de l'any 2011. Desenvolupa les tasques de mentor de diversos projectes empresarials des de l'any 2013.

Dr. Serra Cobo

Dr. Jordi Serra Cobo (Investigador de l'Institut de Recerca de la Biodiversitat de la UB) Doctorat per la UB. Ha estat investigador contractat a l’Ecole Normale Supérieure (París) i al CSIC. Creà i dirigí el Centre de Recerca en Infeccions Víriques Illes Balears. És investigador distingit de la Universitat de Barcelona i membre de l’Institut de Recerca de la Biodiversitat. Treballa en ecoepidemiologia i salut global amb la col·laboració d’institucions europees, africanes i americanes. Des de fa 10 anys estudia els coronavirus i fa 30 anys que treballa amb equips de l’Institut Pasteur de París. Ha dut a terme més de 150 projectes i publicat més de 100 articles. Actualment participa en l’estudi dels reservoris dels virus dengue, Zika a l’Amazones i en el projecte CONVAT per posar a punt un biosensor que diagnostiqui coronavirus.

Pablo Soto Rodriguez

Pablo Soto Rodriguez (Innovation Manager Corporate Segment Vodafone España) Mangaer d'Innovació de Vodafone que, com ell mateix es defineix, és "especialista en aterrar tecnologia a models de negoci i fanàtic de la col·laboració i la innovació"

Francesc Vila AlbetFrancesc Vila Albet

Francesc Vila Albet (Gerent de Turisme de la Diputació de Barcelona) Llicenciat en Filosofia i Ciències de l’Educació per la Universitat de Barcelona. Actualment, és Gerent de Turisme de la Diputació de Barcelona. Ha estat coordinador de Cultura, Joventut i Educació de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i Secretari General del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. A la Diputació de Barcelona ha ocupat els següents càrrecs, abans de ser Gerent de Turisme: sots director del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC), Director de l’Oficina de Difusió Artística (ODA), Director de Serveis de l’Àrea de Cultura, i Comissionat de la Delegació de Turisme.

Moderador de la Taula Rodona

Resultados de la búsqueda Resultados web  Juan Daniel Núñez

Juan Daniel Núñez (Editor i Redactor en cap a SmartTravelNews) És editor d'SmartTravelNews, el primer mitjà en línia en espanyol especialitzat en innovació i tecnologia per al sector turístic i dels viatges.

Organizat per: Càtedra UB de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT
Fotografia de: PONENTS PRINCIPALS | Smart Tourism Congress Barcelona
Membre afiliat:
Fotografia de: PONENTS PRINCIPALS | Smart Tourism Congress Barcelona