
Màrqueting i emprenedoria en alimentació
Màrqueting i emprenedoria en alimentació
-
Durada1 semestre
-
Crèdits6 ECTS | 3 US
-
Data d'iniciGener 2026
-
Modalitat
-
Llengües
En aquest curs ens centrem en els conceptes d'experiència, autenticitat i credibilitat per comprendre les eines que comparteix l'alimentació amb altres empreses, així com el context únic de les empreses alimentàries. Utilitzem casos pràctics i històries significatives de productes, marques i serveis alimentaris, narrades per persones reals: emprenedors i xefs apassionats per portar al mercat una proposta única i superior.
El curs inclou un mòdul sobre sostenibilitat, centrant-se en l'ètica feminista i les desigualtats que històricament han existit al món de l'alimentació.
L'alimentació és clau; mai no hi ha hagut tantes oportunitats de mercat per crear, explorar i aprofitar les tendències contemporànies que fan del sector alimentari un camp de negoci tan especial.
Una part fonamental de la nostra missió en el Programa d'Estudis Alimentaris i Gastronomia és oferir a l'alumnat un aprenentatge immersiu i pràctic com a part de la seva experiència d'estudis a l'estranger.
Creiem fermament que una experiència acadèmica internacional limitada únicament a les quatre parets de l'aula no té sentit. Per això, la nostra metodologia es basa en l'aprenentatge experiencial: un procés d'aprenentatge actiu en què els i les estudiants “aprenen fent” i reflexionant sobre l'experiència viscuda.
Aprofitem les tradicions locals i els paisatges privilegiats de Barcelona per enriquir aquesta metodologia d'aprenentatge experiencial: l'alumnat aprèn en acció, absorbint de primera mà la vibrant història i cultura de la ciutat per estimular el teu creixement personal i acadèmic.
Tots els nostres cursos inclouen estudis de camp i oportunitats d'aprenentatge pràctic, i ens assegurem de fer referència al món exterior a cada classe.
Aquestes són només algunes de les activitats i estudis de camp que poden formar part dels nostres cursos: