Fotografia de: Doble Grau de Turisme i Bachelor Programme in International Business. CETT-UB i Grenoble École de Management | Doble Grau al CETT - Grenoble École de Management

Universitat de Barcelona
Oferta acadèmica >
France)

France)

Especialització dins de Grau de Turisme
Propera convocatòria: Setembre 2021
 

El doble Grau internacional de Turisme del CETT-UB - Bachelor in International Business(BIB) de la Grenoble École de Management (França), únic al món, et permet obtenir una doble titulació oficial de Grau en Turisme i Grau en Negocis Internacionals en poc més de quatre anys!

És la millor opció per aconseguir un avantatge competitiu en el mercat laboral internacional, per adquirir un perfil professional especialitzat, polivalent i diferencial. Estudiant tres cursos al CETT i un curs a la Grenoble École de Management de França, i un cop realitzat el Treball Final de Grau, obtindràs el títol oficial de Grau de Turisme CETT i el títol oficial de Bachelor in International Business (BIB).

Estudiaràs en un centre universitari reconegut per la seva qualitat, excel·lència acadèmica i prestigi. I és que la universitat Grenoble École de Management ocupa la 6ª posició entre les millors universitats a França, la 25ª posició de les millors escoles de negocis europees i es troba en la 50ª posició en l’àmbit mundial, segons el Financial Time’s Rankings (dades de 2019).

En un entorn en continu canvi en què totes les empreses necessiten transformar-se i adaptar-se, el doble Grau respon a les necessitats del mercat i del sector turístic, als reptes de la globalització i s’adequa a les demandes del sector professional, ja que et dota de les competències clau per gestionar el desenvolupament internacional d’una empresa i treballar en les institucions líders de l’àmbit internacional, amb una visió global.

El doble Grau internacional de Turisme - Bachelor in International Business et proporciona tots els coneixements i les eines que adquiriràs cursant el Grau de Turisme del CETT-UB i que et convertiran en un directiu i gestor del sector turístic i hoteler amb capacitat de liderar equips i projectes i d’innovar davant els reptes de futur, però també els pilars del management i la gestió dels negocis internacionals, tenint en compte els mercats i els contextos. Et permetrà dirigir projectes empresarials turístics i participar en la seva expansió i desenvolupament en l’àmbit internacional, i et capacitarà, amb una visió global, per prendre decisions de caràcter economicofinancer, de marketing, de gestió de les habilitats comercials interculturals... També potenciarà la teva anàlisi de l’economia mundial per trobar vetes de mercat o nous mercats i dissenyar les estratègies adequades per al seu desenvolupament amb èxit.

El doble títol universitari et convertirà en un candidat molt atractiu per a empreses i organitzacions nacionals i internacionals –i no només turístiques– amb vocació de desenvolupament, i et permetrà introduir-te ràpidament al mercat laboral i liderar el futur del sector!

 

DOBLE TITULACIÓ UNIVERSITÀRIA OFICIAL DE GRAU

Obtindràs dues titulacions universitàries oficials de grau en poc més de 4 anys: Turisme i en Negocis Internacionals, realitzant la teva formació en dues universitats internacionals de prestigi. Títol Oficial de Grau de Turisme CETT - Universitat de Barcelona i Títol Oficial de Bachelor Programme in Internacional Business de la Universitat Grenoble École de Management de França

CENTRES UNIVERSITARIS

Et formaràs, amb els millors docents i professionals, en dos centres universitaris de referència a nivell internacional. Estudiaràs turisme a Barcelona, al Campus CETT, el centre universitari en turisme, hoteleria i gastronomia, amb més de 50 anys de trajectòria, adscrit a la UB. El CETT-UB ocupa la 4a posició en el rànquing d'AQU (Agència Catalana de Qualitat) de la Generalitat de Catalunya en el llistat global de carreres de tots els centres universitaris de Catalunya per la rapidesa amb què els seus estudiants aconsegueixen incorporar-se a l'mercat laboral i la qualitat de la seva formació en turisme, hoteleria i gastronomia. D'altra banda, cursaràs Negocis Internacionals a la Grenoble École de Management, una de les millors universitats de negocis d'Europa.

ESPECIALITZACIONS

Podràs especialitzar-te durant la formació: en el tercer curs podràs professionalitzar en l'àmbit de la Direcció Turística, la Direcció Hotelera o la Direcció de Negocis Digitals Turístics, i en el quart curs -corresponent a l'BIB- podràs triar entre diferents itineraris : Gestió Global, Finances i Comptabilitat, Màrqueting i publicitat, Emprenedoria, Gestió de la Indústria de la Moda i el disseny, i Mòdul Capstone.

CARRERA INTERNACIONAL I NACIONAL DE ÈXIT

Et dotarà d'una formació integral dels negocis turístics en tots els seus àmbits, obrint les portes a una carrera nacional i internacional d'èxit. El doble Grau cursat en dues universitats líders et convertirà en el professional amb el perfil idoni per a entitats i empreses -i no només turístiques !: adquiriràs les competències clau per gestionar el seu desenvolupament global i per treballar en les institucions implicades en les transaccions i la cooperació internacional, i estaràs preparat per respondre a reptes tan importants com la innovació, l'ús de les noves tecnologies ...

FORMACIÓ

El teu perfil es reforçarà amb l'extens programa d'activitats i pràctiques professionals en entitats i empreses nacionals i internacionals de prestigi incloses en la formació, que et permetran experimentar la indústria de l'turisme i el món laboral real de primera mà des del primer curs, formant-te també a l'estranger.

Milloraràs les teves competències lingüístiques. A més de la formació multilingüe que ofereix el CETT-UB durant el Grau de Turisme i la possibilitat de cursar la formació 100% en anglès, el programa d'el quart any a la universitat internacional triada s'imparteix totalment en anglès. A més, la teva estada durant un any a Grenoble et permetrà consolidar el teu coneixement de l'francès.

COMPLEMENTA TEVA FORMACIÓ

Podràs completar la teva formació amb els International Minor Programs, els cursos de postgrau interdisciplinaris en universitats internacionals de prestigi, o consolidar el teu perfil acadèmic i professional mitjançant els màsters universitaris oficials de CETT-UB: Màster Oficial de Direcció Hotelera i de Restauració , Màster Oficial de Direcció d'Empreses Turístiques i Màster en Innovació de la Gestió Turística.

 

Cursant el doble títol de Grau en Turisme i Bachelor in International Business (BIB) realitzaràs el quart curs de l'grau de turisme al Grenoble Ecole de Management.

Primer cursSegon cursTercer cursQuart cursTFC
1º sem. CETT1º sem. CETT1º sem. CETT1º sem. GRENOBLE1er sem. CETT
2º sem. CETT2º sem. CETT2º sem. CETT2º sem. GRENOBLE

Un cop realitzada la formació a Grenoble Ecole de Management, l'estudiant ha de realitzar el seu Treball Final de Grau de Turisme a CETT.

El grau de Turisme del CETT-UB és una formació versàtil dissenyada perquè puguis escollir una especialitat (menció) i un Itinerari d'Intensificació d'Especialitat (IIE).

Les especialitats representen conjunts d'assignatures que tracten un mercat específic i que et donaran els coneixements, tècniques i instruments necessaris per introduir-te professionalment en l'oferta laboral.

Els IIE ofereixen una opció addicional perquè puguis adaptar les teves motivacions personals al grau i configurar el teu perfil de sortida en l'àmbit professional.

Itinerari
 

L'objectiu fonamental del grau de Turisme és formar professionals amb les competències directives necessàries per ocupar càrrecs de responsabilitat en les empreses i institucions turístiques i hoteleres, i innovar davant els reptes que suposa la globalització, la sostenibilitat i l'evolució tecnològica. El grau també potencia les competències personals, necessàries per liderar equips i projectes en un entorn complex i canviant.

Les principals competències que es desenvolupen al llarg de la titulació són:

  • Orientació al client.
  • Posseir visió de negoci.
  • Prendre decisions i resoldre problemes, interpretant i avaluant amb esperit crític els resultats obtinguts.
  • Sostenibilitat: capacitat de valorar l’impacte social i mediambiental d’actuacions en el seu àmbit, així com la capacitat de manifestar visions integrades i sistemàtiques.
  • Treballar en equip.
  • Treballar en un context internacional.
  • Tenir iniciativa i esperit emprenedor.
  • Tenir compromís ètic.
  • Dominar les tècniques de la comunicació oral i escrita per a la transmissió d’informació, idees i opinions.

Una metodologia Innovadora 4.0

Fomenta les competències que requereix el lideratge

Aquesta metodologia està dissenyada per a garantir un aprenentatge aplicat mitjançant una experiència formativa activa i impactant, en unes instal·lacions modernes i amb els millors professors.

Un model pedagògic propi

Introducció

(espai de treball individual)

Preparació prèvia de cada sessió formativa llegint bibliografia sobre els conceptes, visualitzant material multimèdia, etc.

Assimilació

(espais de treball col·laboratiu)

Realització de la classe amb aprenentatge actiu, aprofundint en els conceptes amb debats amb els companys i el guiatge del professor, anàlisi de models, estudis de casos, visita d'empreses, etc.

Aplicació

(espais de treball col·laboratiu)

Sessions per a l'aplicació pràctica dels coneixements i l'anàlisi crítica realitzant projectes, afrontant reptes, contrastant idees amb professionals del sector, etc.

Consolidació

(espai de treball individual)

Interiorització de l'aprenentatge al treball de l'estudiant, reflexió i aplicació dels coneixements de manera transversal en altres àrees acadèmiques i motivacions personals.

Els més avançats instruments metodològics al teu abast

  • Flipped Classroom
  • Gamificació
  • Design thinking
  • Aprenentatge basat en problemes
  • Aprenentatge basat en competències
  • Aprenentatge basat en projectes
  • Aprenentatge cooperatiu

El procés d'aprenentatge del grau es caracteritza per un tracte i una atenció personalitzats envers l'alumnat. El model de formació CETT-UB combina diferents metodologies formatives, com ara:

  • Exposicions conceptuals per part de professorat i professionals del sector, i posterior reflexió en grup.
  • Debats amb càrrecs directius de referència.
  • Simulacions i realització de casos pràctics.
  • Realització de treballs en equip.
  • Desenvolupament de role-play.
  • Confecció d'informes i treballs escrits.
  • Realització de tutories de reforç en grup o individuals.
  • Participació en grups d'estudi, d'investigació i desenvolupament del coneixement expert en Turisme, on l'alumnat desenvolupa el seu nivell d'expertesa i, alhora, treballa les habilitats interpersonals.
  • Sortides vinculades al coneixement del sector: visites a empreses, destins i sortides de caràcter cultural.
  • Assistència a taules rodones, conferències, presentacions.

L'alumnat és avaluat al llarg de tot el pla d'estudis mitjançant l'avaluació contínua. Tanmateix, també s'ofereix a l'alumnat amb dificultats per assistir regularment a totes les classes l'elecció de l'avaluació única.

Menció de Direcció Hotelera i de RestauracióMenció de Direcció TurísticaMenció de Direcció de Negocis Digitals Turístics
CodiAssignaturesCrèdits CodiAssignaturesCrèdits CodiAssignaturesCrèdits
063218 Planificació turística6 063218 Planificació turística6 063218 Planificació turística6
063217 Organització d'empreses turístiques i gestió de les persones6 063217 Organització d'empreses turístiques i gestió de les persones6 063217 Organització d'empreses turístiques i gestió de les persones6
063207 Comunicació en anglès en turisme: nivell avançat9 063207 Comunicació en anglès en turisme: nivell avançat9 063207 Comunicació en anglès en turisme: nivell avançat9
063300 Pràcticum II: implicació9 063300 Pràcticum II: implicació9 063300 Pràcticum II: implicació9
063405 Comercialització hotelera4,5 063505 Gestió de projectes turístics4,5 063601 Processos d'innovació per a la creació i transformació de productes turístics I6
063406 Gestió hotelera4,5 Gestió d'empreses de transport3 063602 Indústria 4.0 i la transformació dels models de negocis turístics4,5
063407 Qualitat, seguretat i medi ambient en hoteleria3 063506 Gestió del turisme de negocis i esdeveniments4,5 063603 Inversió i gestió financera de projectes digitals6
063408 Gestió de restauració4,5 063507 Gestió de turisme cultural4,5 063604 Disseny de plataformes digitals turístiques4,5
063409 Organització de congressos i esdeveniments en hoteleria4,5 063508 Comercialització turística4,5

1r SEMESTRE

Durant el primer semestre del quart any, i durant la teva estada a la Grenoble École de Management, cursaràs les següents assignatures:

  • Màrqueting Internacional
  • Introducció a l’Estratègia Global
  • Dimensions Ètiques del Negoci Internacional
  • Gestió de la Innovació
  • Habilitats Comercials Interculturals
  • Emprenedoria
  • Idioma estranger

2n SEMESTRE

Durant el segon semestre hauràs d’escollir un itinerari d’especialització i cursar les assignatures vinculades al citat itinerari. Tot seguit, et mostrem aquests itineraris i les assignatures que els configuren:

Itinerari Gestió Global

  • Finances Internacionals
  • Entorn Empresarial Europeu
  • Temes Internacionals Contemporanis
  • Desenvolupament Empresarial en
  • Economies Emergents
  • Dret Comercial Internacional
  • Idioma estranger
  • Mòdul Capstone*

Itinerari Finances I Comptabilitat

  • Finances Internacionals
  • Mercats i Instruments
  • Financers Anàlisi d’Estats Financers
  • Pressupostos i Informes
  • Dret Internacional de Negocis
  • Idioma estranger
  • Mòdul Capstone*

Itinerari Màrqueting i Publicitat

  • Publicitat Internacional i Relacions Públiques
  • Gestió de Marca
  • Màrqueting Digital, Màrqueting Esportiu i Gestió d’Esdeveniments
  • Màrqueting Sostenible
  • Idioma estranger
  • Mòdul Capstone*

Itinerari Emprenedoria

  • Oportunitats Empresarials
  • Planificació Empresarial
  • Finances Empresarials
  • Gestió Empresarial en el Sector de l’Alta Tecnologia
  • Iniciativa Empresarial Sostenible i Social
  • Idioma estranger
  • Mòdul Capstone*

Itinerari Gestió de la Indústria de la Moda i el Disseny

  • Gestió de la Moda
  • Gestió de la Marca
  • Desenvolupament Sostenible en la Indústria de la Moda i el Disseny
  • Gestió del Disseny
  • Context Legal de la Indústria de la Moda i el Disseny
  • Gestió Minorista
  • Idioma estranger
  • Mòdul Capstone*

Mòdul Capstone*

El mòdul final marca el final del programa BIB aprofitant diferents elements de diversos mòduls centrals des d’una perspectiva comercial internacional. L’atenció se centra en el treball en equip per completar una anàlisi exhaustiva d’un projecte internacional i desenvolupar un pla de negocis per a un producte o servei en un nou mercat. Els temes que s’hi discutiran faran referència als àmbits corporatiu, sectorial, nacional i internacional.

El Treball Final de Grau (TFG) (30 ECTS) representa la culminació de l’aprenentatge de la carrera, on es veuen reflectides les competències adquirides, així com la seva aplicació i el seu desenvolupament. Es tracta d'un treball de recerca o d’aplicació en què l’alumnat, en funció dels seus interessos i motivacions professionals, aprofundeix en algun aspecte de l'especialització escollida.

Un TFG adaptat a les motivacions de l'estudiant

L'alumnat ha de realitzar el projecte vinculat a l’especialitat.

Individual: L'estudiant desenvolupa un treball de recerca propi sota la tutoria d’un professor del centre.

Seminari/Taller: L'estudiant desenvolupa el treball a partir de la seva participació en un grup de recerca consolidat dins el propi centre, amb la tutorització directa d’un professor membre de l'equip. També té la possibilitat de participar en grups interuniversitaris en què alumnat de diferents països elabora conjuntament un treball de recerca.

Entre les diferents línies de recerca activa destaquen:

En Direcció Turística: Enginyeria Territorial Turística; Cooperació, Desenvolupament i Turisme Social; Enoturisme i Territori; Turisme Cinematogràfic.

En Direcció Hotelera: Producte Hoteler; Comercialització; Operacions; Models de Gestió; Patrimoni Culinari i Tradicions Gastronòmiques; Desenvolupament del Coneixement i la Tècnica Culinària; Ciència i Cuina.

En Empreses, Organismes o Institucions (àmbit nacional o internacional): L’estudiant pot orientar el seu TFG cap a la investigació aplicada o al desenvolupament d’un projecte en empreses, institucions o bé organitzacions no governamentals o realitzar un projecte innovador i emprenedor, gràcies als convenis que CETT-UB té amb universitats, empreses i organitzacions en l’àmbit nacional o internacional.

Participació en Projectes Solidaris

El Grup CETT està compromès amb el desenvolupament sostenible del Turisme. Durant la realització del grau, l’alumnat té l’oportunitat de participar i col·laborar en projectes amb aquesta finalitat, també en l’àmbit internacional. Aquesta participació es podrà realitzar en el context de la matèria del Pràcticum o del TFG.

El Treball Final de Grau

Abans de finalitzar els estudis grau, els estudiants han d'elaborar i presentar un TFG per assolir el títol, segons es contempla en el pla d'estudis.

Aquest projecte culmina la formació de l'estudiant, sent un nexe entre la seva vida acadèmica i la seva vida professional. I això és així perquè l'objectiu principal del mateix és que l'estudiant passi de rebre coneixement del sector a aportar, per primera vegada, ja com a observador i coneixedor d'una realitat.

En aquest sentit, tant l'estudiant com el professorat disposen d'una guia que pretén ser un element de suport, explicitant aspectes genèrics i comuns a tot treball d'investigació, així com els criteris bàsics que CETT-UB estableix, entenent que cada estudi és únic i necessita un tractament i atenció diferencial, adequat als seus objectius i temàtica, i on el criteri del Tutor marca la pauta a seguir per part de l'estudiant.

Per a la presentació del projecte, cal complir una sèrie de requisits. Els requisits de procés, o administratius, es troben detallats a la guia de l'estudiant publicada al campus virtual insistint en la necessitat i el deure que tenen tots i cadascun dels estudiants de conèixer el seu contingut.

És imprescindible que l'estudiant assumeixi que el TFG comporta sovint l'elaboració de treballs de camp que poden derivar en una important inversió de temps. S'aconsella que l'estudiant dugui a terme una planificació temporal realista i coherent amb la seva disponibilitat real.

El TFG ha de fer referència a les principals teories, models i investigacions de l'àrea d'interès escollida. En aquest sentit cal que l'estudiant dugui a terme un treball d'identificació i anàlisi de les principals fonts de documentació vinculades a la temàtica objecte d'estudi, per tal de configurar un estat de la qüestió per a la investigació, o bé una revisió de les aportacions al tema que es pretén analitzar, o almenys dels possibles models i eines que es podrien utilitzar en l'àmbit professional. Les referències bibliogràfiques s'integraran en el text, de manera que reforcin els raonaments. L'estudiant ha de seguir un sistema de cita basat en la normativa APA.

L'avaluació del Treball Final de Grau

Amb la realització del TFG s'avalua el nivell de competències que l'estudiant ha assolit durant la seva formació, comprovar la maduresa de l'estudiant, la seva capacitat per aplicar autònomament aquestes competències i, desenvolupar els mètodes d'investigació i de resolució de problemes propis de l'àmbit de la especialització del grau triat.

Aquesta funció es realitza mitjançant el desenvolupament d'aprofundiment i síntesi dels coneixements i aptituds adquirits en les matèries cursades durant el grau.

Per poder dur a terme aquest tipus d'avaluació s'ha dissenyat un sistema combinat d'evidències, cadascuna d'elles responent a diferents nivells d'assoliment de diferents ítems relacionats amb l'objectiu de l'assignatura. Així es distingeixen tres elements de valoració, en el qual es poden considerar aspectes diferenciats:

  • Realització d'una memòria escrita.
  • Redacció d'un article.
  • Defensa oral o virtual del TFG.

Els òrgans avaluadors assignats a cada TFG duran a terme la seva avaluació a partir dels materials lliurats (projecte i article) i de la seva defensa.

Finalment, recordem que el TFG és, i així ha de ser també percebut per part de tots els implicats, una eina útil i real de formació, en què l'estudiant ha de reflectir no només la seva assimilació de coneixements, sinó la seva creativitat i capacitat en la presa de decisions (des de la selecció del tema fins al plantejament d'estratègies de futur), alhora que es converteix en un mitjà de recerca i d'increment del coneixement del sector turístic, hoteler i gastronòmic, en el qual, per la seva transversalitat, tarannà canviant, i en definitiva, com a fenomen social, encara romanen moltes àrees inexplorades.

El pla d'estudis del grau de Turisme s'estructura en 4 anys acadèmics de 60 crèdits ECTS cadascun. Els dos primers cursos acadèmics són de formació bàsica comuna per a la totalitat dels estudiants i els dos restants es dediquen a l'especialitat escollida.

Un grau que s'adapta al teu horari

Al CETT-UB tens la possibilitat d'adaptar la teva vida acadèmica de manera flexible segons el grup en el qual et matriculis:

  • Grup 100% en anglès – torn de matí

Grup dirigit a estudiants internacionals i estudiants nacionals amb un alt nivell d'anglès que vulguin continuar desenvolupant les seves habilitats de comunicació en un entorn cultural internacional.

  • Grup 100% en castellà – torn de matí

Grup dirigit a estudiants provinents de països de parla hispana i a estudiants nacionals que volen estudiar en llengua castellana.

  • Grup 100% en català – torn de matí

Grup dirigit a estudiants que volen continuar la seva formació en llengua catalana.

  • Grup en horari intensiu – torn de tarda

Grup dirigit a estudiants que tinguin interès a avançar la seva formació pràctica i/o compaginar els seus estudis amb feina en el sector turístic amb horaris flexibles i metodologies d'aprenentatge innovadores.

La normativa de permanència estableix que l'alumnat es pot matricular entre un mínim de 18 crèdits i un màxim de 60 crèdits nous. S'autoritza una matrícula superior a 60 crèdits amb un màxim de 75 crèdits a tots aquells estudiants que no estigui cursant un any de gràcia, tenint en compte que com a màxim 60 poden ser crèdits nous.

Excepcionalment i, quan estigui justificat, la direcció acadèmica del CETT-UB pot autoritzar una matrícula superior a 75 crèdits fins a un màxim de 78 crèdits per curs acadèmic (màxim 60 crèdits nous). En aquest cas l'estudiant haurà de presentar una instància escrita. En qualsevol cas, l'estudiant que a l'inici del curs tingui pendent per finalitzar la carrera un màxim del 10% dels crèdits (24 crèdits), haurà de matricular-los tots i podrà sol•licitar una convocatòria extraordinària d'aquestes assignatures, independentment del semestre en què estigui. Aquesta sol•licitud únicament es pot tramitar en la matriculació d'inici de curs.

Per adquirir la titulació de graduat en Turisme, és necessari que l'estudiant superi de forma satisfactòria la totalitat dels crèdits que componen el pla d'estudis.

 

Quines son les sortides professionals del grau de Turisme?

El grau de turisme del CETT-UB té com a objectiu formar a la nova generació de directius del sector turístic i hoteler, capaços d’innovar davant dels reptes de futur i liderar equips i projectes en un entorn complex i canviant.

Dissenya i transforma el turisme d’un territori o destinació turística amb la implantació de polítiques sostenibles i responsables

Crea productes i experiències impactants per al turista.

Experimenta el Turisme en primera persona de forma vivencial, viatjant a altres països per a realitzar programes de mobilitat acadèmica i pràctiques internacionals.

Dirigeix empreses turístiques i hoteleres des d’una visió global de l’organització.

Converteix-te en un expert en Turisme i Hoteleria, participant en el desenvolupament i millorant un dels sectors econòmics internacionals més importants.

Graduat CETT

Estudiar el Grau de Turisme del Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT-UB implica formar part de la nova generació de directius, realitzant una carrera professional d’èxit, amb el perfil més competent i en un sector amb futur.

Les competències de management turístic d’aquest perfil són les següents:

  • Orientació total al client Direcció, gestió i organització òptima del negoci turístic aplicant les habilitats de lideratge, de visió estratègica i financera.
  • Tecnologia Coneixement i domini de les TIC en Turisme en benefici de la gestió empresarial i la capacitat de l’empresa per adaptar-se als canvis de l’entorn i les persones.
  • Innovació Desenvolupament de models de negoci innovadors i productes creatius que donin resposta a les necessitats dels clients i reptes empresarials.
  • Negoci Direcció, gestió i organització òptima del negoci turístic aplicant les habilitats de lideratge, de visió estratègica i financera.
  • Globalització Competència global, desenvolupament internacional del negoci, gestionant persones, mercats i negocis en un entorn internacional.
  • Governança Des del nivell d’empresa turística fins la visió global del territori i la ciutadania, de la direcció de persones a la gestió de la destinació turística.
  • Responsabilitat i sostenibilitat Principis, valors i ètica. Desenvolupament de les dimensions econòmica, social, ambiental i cultural del Turisme.

Amb aquesta doble titulació, a més de poder treballar en els perfils de sortida de l'grau de turisme, també podràs en les següents organitzacions i empreses:

  • Institucions d'assessorament internacional.
  • Empreses de consultoria en projecció internacional.
  • Organitzacions intergovernamentals d'àmbit supranacional.
  • Organitzacions no governamentals.
  • Administracions estatals, autonòmiques o locals.
  • Cambres de comerç.
  • Entitats amb vocació i negocis internacionals: importació, exportació, estudis de mercat, etc.
  • Centres i institucions de recerca.

Les pràctiques professionals t'ofereixen una formació professional que permet entrar en contacte amb la realitat laboral, integrant-te en una organització de l'entorn de l'especialitat que hagis escollit.

Disposaràs de les següents possibilitats per a desenvolupar el teu perfil professional:

Pràctiques curriculars en empresa nacional i internacional

Es divideixen en dos períodes de pràctiques curriculars (Pràcticum I y Pràcticum II), amb un total de 225 hores de formació cadascun, a empreses d'aplicació del CETT o a empreses col•laboradores.

Pràctiques extracurriculars en empreses nacionals i internacionals

Des del primer curs, també podrà realitzar pràctiques de caràcter voluntari per a desenvolupar un perfil professional altament qualificat, amb una durada màxima de 900 hores per curs.

Els objectius de les pràctiques curriculars són:

  • Realitzar les funcions d'un lloc de treball en una empresa de primer nivell, local o internacional.
  • Conèixer el dia a dia de l'empresa turística, el seu model de negoci i els punts clau de gestió.
  • Aplicar els coneixements apresos durant el grau.
  • Adquirir noves aptituds i actituds que només es desenvolupen en entorns reals.

Els estudiants del CETT tenen a la seva disposició els serveis de Career Services, format per un equip expert en orientació i assessorament per al disseny d'un pla de carrera personalitzat. Per a dissenyar el seu pla de carrera disposaràs dels següents serveis:

  • Seminaris d'orientació laboral
  • Assessorament personalitzat
  • Presentacions d'empreses
  • Workshops amb empreses
  • Espais de debat

Les pràctiques del CETT-UB en dades:

  • 8,84 de nivell de satisfacció dels estudiants amb les pràctiques.
  • 8,67 de nivell de satisfacció de les empreses amb els estudiants.
  • 95 estudiants van rebre una oferta laboral en l'empresa on varen realitzar les pràctiques a la seva finalització.
  • 672 ofertes de pràctiques específiques del grau de Turisme.
  • 80 ofertes de pràctiques a les empreses pròpies del Campus CETT-UB.
  • 54 ofertes de pràctiques internacionals.
  • 63% de les pràctiques són remunerades.

La borsa laboral del CETT-UB en dades:

  • El CETT compta amb una borsa laboral amb 1.616 ofertes nacionals i 137 internacionals.
  • Els graduats en Turisme del CETT són els que abans troben feina i de millor qualitat.
  • El 90% troben feina abans de tres mesos.*
  • El 45% troben feina durant la realització de la carrera.*
  • En el rànquing d'universitats de Catalunya, el grau de Turisme CETT-UB ocupa la 4a posició en rapidesa d'incorporació laboral.*
  • Els nostres estudiants són els que reben la remuneració salarial més alta, respecte als estudiants d'altres centres de formació turística de Catalunya.*

(*) Segons l'última enquesta d'inserció laboral de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya.

 
 
MatrículaPreu*Preu Total**
9.650€3.887,50€13.537,50€

*Pagament únic sense incloure matrícula

** Taxes UB no incloses en el preu del curs:

Preu per curs complet – 60 crèdits (ECTS)


Finançament

Consulta les nostres opcions pagament mitjançant finançament bancari

Encara tens dubtes? altres formes de finançament que t'oferim al CETT-UB.


Housing

Consultar preu amb allotjament "PACK CETT-ÀGORA"

CETT Fundació, amb el ferm convenciment que la formació i la transmissió de coneixement són fonamentals, amplia el programa d’ajudes que ja oferia anualment als estudiants i inclou noves beques per al curs 2021/2022, tenint en compte, a més, les dificultats que ha generat la COVID-19.

A part, el CETT-UB també donarà l’opció de fer el pagament en 6, 10 o 12 mesos mitjançant finançament bancari, amb el qual s’aplicarà un descompte del 5 % de l’import de les quotes. Informa’t sobre les condicions especials.

 

Bachelor in International Business (BIB) a Grenoble Ecole de Management

  • Licenciado -180 ECTS. Titre de niveau II Chargé d'Affaires Internationales, enregistré au Répertoire National des Certifications Professionnelles (RNCP) - Ficha 24775).