Grau de Turisme | Direcció de Negocis Digitals Turístics Especialització dins de Grau de Turisme

G
Modalitat: Presencial
Durada: 4 cursos (240 ECTS)
Horari: Grupo de mañana / Grup de tarda (intensiu)
Idiomes: Castellà, Anglès, Català
Especialització dins de: Grau de Turisme

Inicio 2020/21

Sortides professionals

Director de màrqueting turístic digital - Responsable d'e-Commerce - Especialista en contingut de marca a l'àmbit digital - Emprenedor en el sector turístic i de serveis - Intraemprenedor turístic i de serveis - Responsable de les experiències de consumidor turístic - Desenvolupador d'aplicacions mòbils en Turisme - Desenvolupador de webs turístiques - Desenvolupador de negocis turístics digitals - Gestor de projectes turístics digitals - Direcció i administració d'empreses digitals - Màrqueting i comunicació digital - Implantació de noves tecnologies en Turisme - User Experience

I Després del Grau

Màster en Innovació en la Gestió Turística:

  • Gestió Turística de les Destinacions Urbanes.
  • Gestió Turística del Patrimoni Cultural i Natural.
  • Gestió del Patrimoni Culinari i Gastronòmic.

Màster en Gestió Estratègica d'empreses Turístiques:

  • e_Tourism: Estratègies de Màrqueting i Comercialització.
  • Adreça de la Qualitat i el Medi ambient.