Fotografia de: Tres formaciones en gastronomía para mejorar tu carrera profesional | CETT

Tres formacions en gastronomia per millorar la teva carrera professional

26.07.2021

T’apassiona la cuina i la gastronomia? Ja ets professional del sector, però vols fer un salt endavant i millorar la teva trajectòria laboral? No treballes actualment en el món de la gastronomia, però sents que és el teu somni i vols dedicar-t’hi professionalment?

Sigui quina sigui la teva situació, el CETT t’ofereix un ventall de programes que s’ajustaran a les teves necessitats perquè puguis formar-te en el centre de referència i puguis dedicar-te al món de la cuina i la gastronomia amb plenes garanties.

Diploma d’Alta Cuina

Si ets un professional amb experiència en el sector i vols ampliar les teves habilitats de cuina des d'una visió tècnica i de gestió a més de conèixer les darreres tendències en restauració aplicades al procés creatiu, la biodiversitat dels aliments, els nous tipus de client i competències en gestió avançada per dur un negoci de restauració, aquest és el diploma que et cal.

En nou mesos, podràs reinventar la teva carrera després d’aprendre noves habilitats de la mà del professorat del CETT-UB format per cuiners i experts en actiu, a les nostres instal·lacions. La formació global en Alta Cuina dona resposta a les darreres demandes del sector responent al context actual i et permetrà créixer en experiències gastronòmiques a partir d’un estil de vida saludable, inclusiu i sostenible.

El diploma et capacitarà per a les següents sortides professionals:

• Xef gastronòmic a qualsevol establiment de restauració d'àmbit nacional o internacional
  • Xef executiu
  • Gerent del teu propi negoci de gastronomia o de restauració
  • Assessor/a gastronòmic per a restaurants

No cal tenir una titulació universitària, llicenciatura, diplomatura o grau per accedir a aquesta formació. Més informació del diploma aquí.

Curs de Xef expert

Si ets un professional de la gastronomia, amb coneixements i experiència a la cuina, que vol evolucionar i transformar la seva carrera professional, aquesta és la formació que necessites.

Aquest curs de cuina professional, amb una durada de 9 mesos, aporta a xefs i cuiners amb experiència prèvia la mestria de les tècniques culinàries, la visió artística aplicada a la gastronomia i el coneixement en la gestió professional d’un negoci per a desenvolupar la seva activitat amb rigor, creativitat i eficiència competitiva.

Les sortides professionals per les quals estaràs capacitat en acabar el curs són:

• Xefs-emprenedors i Xefs-empresaris
  • Assessor/a gastronòmic/a per a restaurants
  • Assessor/a gastronòmic/a per a altres empreses de sectors com el disseny, l’edició o les arts plàstiques i visuals
  • Gerent d'un negoci gastronòmic o de restauració propi o aliè

Diploma de Xef professional

Si ets un professional d'un altre sector que vol fer el salt i convertir la seva passió per la cuina en la seva professió o ja ets cuiner però no tens estudis especialitzats o no tens una bona base en cuina i pastisseria, aquest diploma del CETT-UB s'ajusta a les teves necessitats.

En només nou mesos et convertiràs en un/a xef amb coneixements professionals de pastisseria, tant local com internacional. Evolucionaràs des de les tècniques de cuina bàsiques fonamentals fins a les últimes innovacions en cuina d’avantguarda, així com en salut i gastronomia. Per completar els teus coneixements gastronòmics t’introduiràs en l’art del maridatge.

El diploma et capacitarà per a les següents sortides professionals:

• Xef de cuina / Xef executiu
  • Segon/a cap de cuina
  • Xef empresari
  • Xef personal/ Assessor gastronòmic
  • Cap de cuina dolça
  • Encarregat/da d'esdeveniments gastronòmics

El CETT disposa d’unes instal·lacions amb equipaments i tecnologia punta perquè puguis desenvolupar-hi totes les teves habilitats com a professional en l'àmbit de la gastronòmic. Informa't dels nostres programes de gastronomia aquí.

diploma alta cuina intro

alta cuina xef