Fotografia de: Entrega dels Premis Sísifo per la sostenibilitat al CETT | CETT

El CETT acull l'entrega dels Premis Sísifo en reconeixement a la sostenibilitat

15.12.2021

El CETT acull l'entrega dels Premis Sísifo en reconeixement a la sostenibilitat

Els Premis Sísifo de la Fundación Restaurantes Sostenibles s’han entregat aquest dimecres a l’Aula Plaça del CETT. Els guardons van néixer el 2019 per reconèixer la tasca de proveïdors i restaurants en el foment de la sostenibilitat. L’acte ha tingut lloc en el marc del Màster de Gastronomia Sostenible que s’imparteix al CETT.

Premis per la sostenibilitat

Els guardons Sísifo tenen tres categories: Processos, Persones i Producte. Els reconeixements d’aquest any han estat:

• Processos, per a Foodtopía pel projecte Termopolio, que té l’objectiu de donar de menjar al màxim de gent amb el mínim de despesa energètica gràcies a l’ús d’unes marmites dissenyades de forma especial.
  • Persones, per a Mahou-San Miguel per Vamos 2030, un pla a deu anys que pretén ser un referent en transformació social per millorar la vida de persones i del planeta. En paral·lel, la Fundació Mahou-San Miguel també rep el reconeixement en aquesta categoria per obrir les portes del mercat laboral a joves en situació de vulnerabilitat amb diferents programes formatius en hostaleria i restauració
  • Producte, per a HarBest Market com a plataforma que retalla la cadena de subministraments i dona suport als agricultors amb preus justos pels seus productes i eliminant intermediaris. Recentment, HarBest Market va quedar en segon lloc en els darrers Premis Projectes Emprenedors de CETT Fundació.

Després de l’entrega dels premis, hi ha hagut una taula rodona amb els vencedors perquè expliquessin als estudiants del màster la seva proposta per impulsar la sostenibilitat.

Acord per la gastronomia sostenible

El CETT i la Fundación Restaurantes Sostenibles van signar un acord de col·laboració fa dos mesos. L’objectiu de l’aliança és millorar la sostenibilitat en el sector de la restauració i de la gastronomia.