Fotografía de: El CETT assisteix a la reunió anual de Membres Afiliats a l’OMT | CETT

El CETT assisteix a la reunió anual de Membres Afiliats a l’OMT

19.11.2020

El CETT assisteix a la reunió anual de Membres Afiliats a l’OMT

El CETT ha participat a la 42a Sessió Plenària de Membres Afiliats, que s’ha celebrat el mes de novembre en unes circumstàncies sense precedents per la pandèmia de la COVID-19, que requereixen anticipar, abordar i superar els nous reptes i atendre les noves tendències de el sector turístic.

Aquesta reunió anual ha reunit els Membres Afiliats de tot el món per generar idees, discutir les últimes tendències del sector i treballar conjuntament per fomentar la col·laboració del sector públic i privat.

La Sessió Plenària s'ha celebrat en un format híbrid, permetent l'assistència presencial i virtual. A més, amb motiu de la Sessió Plenària, s’ha creat el Corner Virtual dels Membres Afiliats. L'objectiu és reunir en un únic espai virtual els diferents projectes i iniciatives dels afiliats per a la recuperació del turisme, recolzar la seva promoció tot oferint una major visibilitat internacional i facilitar les oportunitats de cooperació.