Fotografía de: Es lliuren els Premis a l’Excel•lència Acadèmica de la Fundació Gaspar Espuña CETT 2011/2012 | CETT

24.10.2012

• Premi al millor Projecte  de Crèdits de síntesi de Grau superior de Catalunya
  • Premi Ramon Arcarons al millor projecte de  final de carrera de Grau en Turisme  de l’EUHT CETT-UB
  • VI Edició dels Premis als millors treballs de recerca en turisme de Batxillerat

Seguint la seva línia, la Fundació Gaspar Espuña-CETT, en el seu afany per potenciar i fomentar el desenvolupament de la investigació, el coneixement del turisme i l’hoteleria i la formació de l’alumnat, vol incentivar els alumnes de Grau  en Turisme de l’EUHT CETT-UB i dels  Cicles Formatius de Grau Superior  de Catalunya  a desenvolupar els seus Projectes de final de Carrera i Crèdits de Síntesi, respectivament. En aquest sentit, i com a entitat d’interès social, pretén  premiar els millors treballs aportant un estímul a la seva realització amb rigor, qualitat i profunditat.
Després d’haver obert La Fundació Gaspar Espuña-CETT la convocatòria 2011/2012  dels  Premis als millors Crèdits de Síntesi dels Cicles Formatius de Catalunya així com el Premi al millor PFC de Grau en Turisme, el Jurat, després de deliberació acordà guardonar els següents treballs:
-     En relació al Premi al millor Projecte  de Crèdits de síntesi de Grau superior, fou premiat pel Jurat, reunit el 4 de juliol passat, el treball:   “HOTEL BARCELONA FUTUR@” realitzat per en Marcos Budiño Pérez; Gemma Cailà Edo; Marc Carulla Pont; José Antonio Gavira Pascual i Sara Guerra Vilana, estudiants de TSALT. Es tracta d’un projecte innovador   de  creació   d’un hotel de 4 estrelles enèrgicament sostenible al districte 22@, molt enfocat en l’ús de les energies naturals, amb 300 habitacions i 3500m2 per a sales de convencions.
El Premi consisteix en  l’ import  del primer curs de Grau en Turisme, excepte taxes de la UB, impartit al CETT o del primer curs d’un altre Cicle Formatiu, impartit pel CETT a l’any acadèmic següent amb la possibilitat de gaudir del 50% de l’ import de l’estada al Col.legi major Àgora Bcn durant el seu primer curs i es lliurarà a un màxim de 2 membres de l’ equip d’alumnes, corresponent al propi equip la distribució del Premi entre els seus membres.
En relació al Premi Ramon Arcarons al millor Projecte de Final de Carrera de Grau en Turisme de l’EUHT CETT-UB,   convocat per la Fundació, vuit  projectes amb qualificació d’Excel.lent, requisit per participar a aquest premi, es van presentar a concurs.   Feta la deliberació el proppassat 27 de setembre, el Jurat va aprovar, per unanimitat, concedir el Premi Ramon Arcarons  a Marc García Govaze i a Pablo Argullós Salgado,  exalumnes de Grau en Turisme,   2 dels 3 autors  amb l’Anna Prieto Salgado, del treball  “U-ROM, LA NUEVA HERRAMIENTA DE GESTIÓN HOTELERA”, que consisteix en la creació d’un producte innovador d’aplicació mòbil d’automatització de processos hotelers i gestió de necessitats dels clients.
VI Edició dels Premis als millors treballs de recerca en turisme de Batxillerat.
En aquesta edició  foren finalistes 5 treballs dels quals el Jurat reunit el proppassat 26 de juny va acordar mereixedor  del:
-    Primer Premi:  “LA DIFUSIÓ D’EXPERIÈNCIES TURÍSTIQUES”, d’ Anna Farrés i Caballol,  alumna de  l’Escola Vedruna de Ripoll. Estudi  dels mitjans de difusió utilitzats per a la promoció turística i la seva proposta a través de les noves tecnologies de 2.0 en la potenciació de la comarca del Ripollès.
-    Segon Premi: “TIVENYS. PLA DE DINAMITZACIÓ CULTURAL”, de Clara Reverter i Prades  de l’IES Joaquim Bau de Tortosa.  Treball  de recerca sobre els recursos culturals de Tivenys a través d’una diagnosi del Municipi i del plantejament d’ actuacions mitjançant un pla de dinamització cultural per tal de potenciar el desenvolupament econòmic del municipi.
-    Tercer Premi: “EL GEOCACHING: LA RUTA DE L’AIGUA D’AVIÀ”, d’en Ramon Casas i Jou de l’INS Guillem de Berguedà de Berga  que aprofita una ruta creada per l’ajuntament d’Avià i la potencia a partir d’una afició personal com és el geocaching, convertint els molins hidràulics  fariners de la contrada  com a recurs turístic.
Cada premi  reconeix  tant   l’autor  com el suport del professor-tutor i del centre de formació de Batxillerat i compta amb el patrocini de la  Diputació de Barcelona i d’Àgora Bcn, així com el suport  de la UB, de la Generalitat de Catalunya: Direcció general de Turisme,  Departament d’Ensenyament de la Generalitat i Agència Catalana de Joventut.
El 23 d’octubre se celebrarà l’Acte de lliurament dels esmentats premis en el marc de l’Acte Inaugural del Curs acadèmic 2012/13.
FELICITATS A TOTS ELS GUARDONATS!

Lliurament Premis a l'Excel·lència Acadèmica de la Fundació Gaspar Espuña CETT
Becas Premios Fundación