AI in Hospitality & Tourism

AI in Hospitality & Tourism

Propera convocatòria: 04/06/2024
 

Incorpora la intel·ligència artificial a les teves estratègies de Màrqueting i Comunicació!

Tens un negoci vinculat al turisme o l'hoteleria? Vols poder respondre a les últimes tendències i necessitats del consumidor? Amb la formació d'IA en Turisme i Hoteleria obtindràs les eines i estratègies que t'ajudaran a fer viable la teva empresa o destí turístic en un entorn digital en constant evolució.

Actualment, el turisme i l'hoteleria estan experimentant canvis significatius, impulsats pels nous comportaments de l'usuari, l'aparició de nous canals de comercialització i comunicació i el poder transformador de la intel·ligència artificial.

Durant aquest curs, explorarem les últimes tendències i oportunitats en el sector, des del posicionament als cercadors amb IA, fins a la generació de contingut personalitzat i rellevant amb l'ajuda de la intel·ligència artificial. També aprendrem a analitzar els resultats per prendre decisions estratègiques basades en dades i així maximitzar l'impacte de les accions.

growtur

Programa elaborat en col·laboració amb Growtur

cett noves tecnologies

Informació d'interès

  • Del 4 al 25 de juny

4 sessions online en viu

Plataforma d'aprenentatge amb recursos didàctics i eines d'IA

Professors:

Certificat d'expert en Màrqueting i Comunicació amb intel·ligència artificial per al sector turístic, atorgat per CETT i Growtur.

600 euros

*Bonificable el 46% per Fundae (280 €). Activitat formativa exempta d'IVA (art. 20.1.9 llei 37/92 d'IVA).

Sol·licita informació
 

Continguts del curs AI in Hospitality & Tourism

La formació en intel·ligència artificial per al turisme i l'hoteleria, desenvolupada juntament amb Growtur, es divideix en 6 mòduls que s'impartiran durant 4 sessions:

Introducció a l'ús de la intel·ligència artificial en turisme
Els nous motors de cerca amb IA
Campanyes de venda 360° amb IA
  • Descripció general de la IA i la seva utilitat en el turisme.
  • Casos d'ús pràctic de la IA en el turisme.
  • Eines i tècniques per a introduir la IA en les operacions turístiques.
  • Canvis en el comportament de cerques.
  • Entendre l'evolució dels cercadors i el seu impacte en el turisme.
  • Posicionament del nostre negoci turístic en els nous ADS amb IA.
  • Ús de ChatGPT i Bing per a entendre els nous processos de cerca.
  • Creació de prompts específics per a cerques de destinacions i allotjaments.
  • Entrenament de la IA perquè entenguin el nostre model de negoci.
  • Com utilitzar IA per a la creació de contingut rellevant i personalitzat.
  • Entrenament de la IA per a entendre el nostre contingut (ChatGPT 4).
  • Generació de contingut per a campanyes de màrqueting 360° (ChatGPT 4).
  • Generació d'imatges i contingut multimèdia amb IA (Midjourney).
  • Creació de Landing amb IA (Framer).
  • SEO aplicat amb IA automàtica (Scalenut).
  • Creació de plantilles automatitzades amb IA (Notion).
  • Eines i plataformes per a la creació de continguts amb IA.
Optimització de processos interns amb IA
Comunicació i Reputació amb IA
Projecte final
  • Automatització de processos interns amb IA.
  • Ús de IA per a l'ajuda de presa de decisions i anàlisis de dades.
  • PMS + IA.
  • Eines i tècniques per a la implementació de IA en l'optimització de processos (diverses eines).
  • Introducció a la reputació amb IA i el seu ús en el turisme.
  • Introducció als xatbots i altres sistemes conversacionals amb IA i el seu ús en el turisme.
  • Centralització i coherència de missatges (Brandvoice) amb l'ajuda de la IA.
  • Millora de l'experiència del client i increment de vendes amb xatbots potenciats amb IA.
  • Eines i plataformes per a la creació i execució d'un pla comunicatiu amb el client, centralitzat i alimentat amb IA.
  • Cada participant elaborarà el seu pla estratègic per a 2024, adaptat a les seves necessitats i objectius específics.
  • Els projectes es presentaran davant d'un jurat compost per professionals del sector i professors.
Introducció a l'ús de la intel·ligència artificial en turisme
  • Descripció general de la IA i la seva utilitat en el turisme.
  • Casos d'ús pràctic de la IA en el turisme.
  • Eines i tècniques per a introduir la IA en les operacions turístiques.
Els nous motors de cerca amb IA
  • Canvis en el comportament de cerques.
  • Entendre l'evolució dels cercadors i el seu impacte en el turisme.
  • Posicionament del nostre negoci turístic en els nous ADS amb IA.
  • Ús de ChatGPT i Bing per a entendre els nous processos de cerca.
  • Creació de prompts específics per a cerques de destinacions i allotjaments.
  • Entrenament de la IA perquè entenguin el nostre model de negoci.
Campanyes de venda 360° amb IA
  • Com utilitzar IA per a la creació de contingut rellevant i personalitzat.
  • Entrenament de la IA per a entendre el nostre contingut (ChatGPT 4).
  • Generació de contingut per a campanyes de màrqueting 360° (ChatGPT 4).
  • Generació d'imatges i contingut multimèdia amb IA (Midjourney).
  • Creació de Landing amb IA (Framer).
  • SEO aplicat amb IA automàtica (Scalenut).
  • Creació de plantilles automatitzades amb IA (Notion).
  • Eines i plataformes per a la creació de continguts amb IA.
Optimització de processos interns amb IA
  • Automatització de processos interns amb IA.
  • Ús de IA per a l'ajuda de presa de decisions i anàlisis de dades.
  • PMS + IA.
  • Eines i tècniques per a la implementació de IA en l'optimització de processos (diverses eines).
Comunicació i Reputació amb IA
  • Introducció a la reputació amb IA i el seu ús en el turisme.
  • Introducció als xatbots i altres sistemes conversacionals amb IA i el seu ús en el turisme.
  • Centralització i coherència de missatges (Brandvoice) amb l'ajuda de la IA.
  • Millora de l'experiència del client i increment de vendes amb xatbots potenciats amb IA.
  • Eines i plataformes per a la creació i execució d'un pla comunicatiu amb el client, centralitzat i alimentat amb IA.
Projecte final
  • Cada participant elaborarà el seu pla estratègic per a 2024, adaptat a les seves necessitats i objectius específics.
  • Els projectes es presentaran davant d'un jurat compost per professionals del sector i professors.

Metodologia i calendari

El programa es desenvolupa en format online, intercalant sessions en viu amb el desenvolupament de projectes i contingut a través de recursos autoformatius, de manera totalment flexible.

Les classes online en directe es realitzaran segons el següent calendari:

de març, de 18 a 21 hores

de març, de 18 a 20 hores

de març, de 18 a 20 hores

de març, de 18 a 21 hores