Entendràs les claus per obtenir èxit en la relació i gestió del client de la nova era.

Introducció
És evident que les companyies que posen de veritat i amb èxit el client en el centre estan tenint millors resultats.
Darrere de tenir èxit amb el client hi ha una metodologia i estratègia que ajuda les empreses a aconseguir-ho.
Aconseguir que el client tingui una experiència memorable amb la nostra marca no és tasca fàcil.
En aquest curs farem un recorregut teòric, però alhora pràctic i didàctic sobre les fases claus per aconseguir arribar al teu client i impactar-lo en aquest procés del viatge, construint experiències que li generin un record i per tant una emoció.
Raons per cursar
A qui va adreçat?
- Equips de màrqueting
- Guest relations
- Altres posicions similars del sector turístic i hoteler

Objectius
- Entendre les claus per obtenir èxit en la relació i gestió del client de la nova era.
- Identificar les fases clau per aconseguir arribar al teu client objectiu.
- Establir l'estratègia per impactar al client construint experiències memorables.
Continguts
D'on venim? Una breu però apassionant exposició de les tendències i evolució de l'màrqueting. Què és el màrqueting avui?
Construint una marca. Abans d'arrencar coneguem com neixen les grans marques
El meu client ideal i com captivar-lo. Conèixer realment les motivacions del teu client objectiu t'ajudarà a guanyar molt de temps i recursos
Què és el customer experience i com aplicar-lo? De la teoria a la pràctica. Coneixements bàsics
Com és el teu Employee Experience?
Metodologia
La metodologia del curs és semipresencial amb sessions online en directe y té el següent format: