Customer Success Expert. Gestió de l'experiència del client i fidelització (CRM)

Customer Success Expert. Gestió de l'experiència del client i fidelització (CRM)

 
cett customer centric

Introducció

És evident que les companyies que posen de veritat i amb èxit el client en el centre estan tenint millors resultats.

Darrere de tenir èxit amb el client hi ha una metodologia i estratègia que ajuda les empreses a aconseguir-ho.

Aconseguir que el client tingui una experiència memorable amb la nostra marca no és tasca fàcil.

En aquest curs farem un recorregut teòric, però alhora pràctic i didàctic sobre les fases claus per aconseguir arribar al teu client i impactar-lo en aquest procés del viatge, construint experiències que li generin un record i per tant una emoció.

Raons per cursar

Entendràs les claus per obtenir èxit en la relació i gestió del client de la nova era.

T’ajudarà a entendre de veritat per quin motiu companyies hoteleres o turístiques tenen èxit.

Aprendràs a desenvolupar estratègies amb impacte pel teu negoci.

Obtindràs una visió global i alhora pràctica de l'experiència de client en Hospitality i turisme.

Aplicaràs els conceptes del curs des del primer dia.

Tot això ho faràs de la mà de l’expert Víctor Mayans

A qui va adreçat?

  • Equips de màrqueting
  • Guest relations
  • Altres posicions similars del sector turístic i hoteler
CETT Corporate

Objectius

  • Entendre les claus per obtenir èxit en la relació i gestió del client de la nova era.
  • Identificar les fases clau per aconseguir arribar al teu client objectiu.
  • Establir l'estratègia per impactar al client construint experiències memorables.  

Continguts

D'on venim? Una breu però apassionant exposició de les tendències i evolució de l'màrqueting. Què és el màrqueting avui?

Construint una marca. Abans d'arrencar coneguem com neixen les grans marques

El meu client ideal i com captivar-lo. Conèixer realment les motivacions del teu client objectiu t'ajudarà a guanyar molt de temps i recursos

Què és el customer experience i com aplicar-lo? De la teoria a la pràctica. Coneixements bàsics

Com és el teu Employee Experience?

Metodologia

La metodologia del curs és semipresencial amb sessions online en directe y té el següent format:

Sessions de docència : classes online en directe (sincròniques) que combinen la conferència amb activitats o exercicis grupals dinamitzats pel/per el/la ponent. Amb una durada d’entre 1 i 3 hores.

Treball dirigit d’aplicació : entre les sessions en directe es proposen activitats d’aplicació dels continguts de les quals es fa un feed back general en la sessió següent o al final; d’aquesta manera orientem els participants en l’aplicació pràctica al seu negoci. No inclou avaluació individual.

Un pre-work tasca prèvia a l’inici de les sessions de docència que pot ser una lectura, un vídeo o similar i que té la finalitat d’enfocar el participant en la temàtica del curs. És una feina autònoma del participant amb una durada màxima d’una hora.

Sessions d'alt valor per aprofundir en els conceptes, aplicar-los en casos i dinàmiques d'alt rendiment i obtenir feed back directe de/la facilitador/a.

Sol·licita informació