Fotografía de: La Universitat de Barcelona eligeix Dídac Ramírez com a nou rector | CETT

La Universitat de Barcelona eligeix Dídac Ramírez com a nou rector

19.11.2008

La Universitat de Barcelona eligeix Dídac Ramírez com a nou rector

El catedràtic Dídac Ramírez ha estat elegit nou rector de la Universitat de Barcelona després d'haver obtingut el 53,45 % del vot ponderat en la segona volta de les eleccions, celebrada el dimarts, 11 de novembre. L'altre candidat, Josep Samitier, ha obtingut el 46,55 % del vot ponderat.
Dídac Ramírez i Sarrió (Barcelona, 1946). Llicenciat en Filosofia i Ciències de l'Educació per la UB. Doctor per la UB en Ciències Econòmiques i Empresarials, i en Filosofia i Ciències de l'Educació. Catedràtic d'Universitat (1990). Ha estat vicedegà de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials (1984-1989) i vicerector d'Economia i Administració (1990-1994). Ha presidit la Societat Catalana de Filosofia, filial de l'Institut d'Estudis Catalans (2001-2006), i tresorer del FC Barcelona (2003). És director del Departament de Matemàtica Econòmica, Financera i Actuarial de la UB, i acadèmic numerari de la Reial Acadèmia de Ciències Econòmiques i Financeres (2002). A la UB és també responsable del Grup de Recerca 'Investigació en Anàlisi Financera i de la Incertesa' i membre del Grup Consolidat d'Innovació Docent 'Noves Metodologies per a l'Ensenyament i l'Aprenentatge en Matemàtica Financera i Actuarial'.
Més informació a www.ub.edu

ub dídac ramírez nou rector