Fotografia de: Ens sumem al Gran Recapte d'Aliments i a la Recollida de Joguines | CETT

Ens sumem al Gran Recapte d'Aliments i a la Recollida de Joguines

21.11.2017

Ens sumem al Gran Recapte d'Aliments i a la Recollida de Joguines

S’acosta el Nadal i com cada any el Grup CETT es suma a les dues iniciatives solidàries més rellevants d’aquesta època a Catalunya: El Gran Recapte d’Aliments i la Recollida de Joguines.

Per novè any consecutiu, els quatre Bancs dels Aliments de Catalunya organitzen el Gran Recapte d’Aliments a Catalunya amb l’objectiu de donar resposta a les urgències alimentàries de les persones més necessitades.

Tot el col·lectiu que forma el CETT té cabuda en aquesta acció social: alumnat i residents d'Àgora BCN i equip del Grup CETT.

A la Campanya Gran Recapte els voluntaris sou els grans protagonistes i la peça clau de l'èxit de la recollida. Fes-te voluntari els dies 1 i 2 de desembre al supermercat col·laborador més proper. El teu treball consistirà en situar-te en un punt de recollida d'aliments, entregar bosses als clients que hi entren, recollir-les a la sortida i agrair les donacions d'aliments. Aquesta tasca es realitza durant un torn, que sol ser d’unes 3 hores per transmetre la funció del Banc del Aliments i la realitat de la situació de fam a Catalunya.

El Gran Recapte d'Aliments al 2016 va recollir 4.374.000 kg en més de 1.837 punts de recollida i va comptar amb l'ajuda de 23.715 voluntaris. La fita per a l'edició del 2017 és tornar assolir una xifra similar gràcies a la col·laboració dels voluntaris i donants.

TU EL POTS FER MÉS GRAN, FES-TE VOLUNTARI A LA CAMPANYA SOLIDÀRIA GRAN RECAPTE D'ALIMENTS A CATALUNYA!

Inscripcions a l'enllaç adjunt: Fes-te voluntari!

I del 14 al 21 de desembre arriba al Campus CETT-UB la onzena edició de la campanya de recollida de joguines que organitza Creu Roja per a que cap infant es quedi sense regal la nit de reis.

Durant tots els dies que dura la campanya s’habilitaran diversos punts de recollida a tota Barcelona per aplegar totes les joguines, dos d’ells el trobareu al Campus CETT-UB: al Hall del Campus, al costat de Secretaria, i també a l’Àgora BCN, que estaran a la vostra disposició per aconseguir superar la xifra de joguines de l'any passat. Podreu participar entregant joguines noves, educatives, no sexistes ni tampoc bèl·liques, i que fomentin el joc cooperatiu i col·lectiu. Us demanem que els entregueu sense embolicar.

Aquesta campanya està organitzada pel Comissionat per al Desenvolupament Social i Envelliment i la Fundació Solidaritat UB, que col·labora amb la Creu Roja per difondre aquesta proposta educativa i pedagògica que pretén arribar a més de 23.000 infants de tota Catalunya.

Regala una joguina, regala felicitat!