Fotografia de: Gaspar Espuña, Premi Nadal de Gastronomia 2007 a la seva trajectòria professional | CETT

05.12.2007

El President Honorífic del Grup CETT, Gaspar Espuña i Berga, ha estat guardonat amb el Premi  Nadal de Gastronomia A TOTA UNA TRAJECTÒRIA PROFESSIONAL , en reconeixement a la seva trajectòria humana i professional, i a la seva dedicació i interès tan important per al conjunt del sector.
Els Premis Nadal de Gastronomia estan organitzats per l’ Associació de Cuiners i  Rebosters de Barcelona conjuntament amb la Fundació Viure el Mediterrani, l’ Institut Català de la Cuina, el Club del Barman de Catalunya i l’ Associació de Sumillers. Altres guardonats d’aquest any van ser el xef Ferran Adrià amb la Insígnia d’ Or i Brillants de l’ Associació de Cuiners i Rebosters de Barcelona i el gastrònom Toni Massanés amb la Medalla al Mèrit Gastronòmic. El lliurament del premis va tenir lloc el diumenge  2 de desembre a  l’Hotel Barceló-Sants de Barcelona.

gaspar espuña premi nadal gastronomia trajectòria professional