Fotografia de: El director del Master "e-TOURISM" , Enric López, modera la taula rodona sobre "Reputació on line" a COMITUR 10 (Lloret de Mar) | CETT

04.10.2010

El passat 23 de setembre, i en el marc de COMITUR, I Congrés de Comunicació i Turisme a Internet, l’ENRIC LÓPEZ (enric.lopez@cett.es), director del Màster Oficial en Gestió Estratègica d'Empreses Turístiques ("e-Tourism" ), va moderar la taula rodona sobre "la Reputació en línia", on es van tractar els temes clau relacionats amb el prestigi de la marca, les eines de monitorització de les opinions, les fases del pla d'acció davant d'una crítica negativa en línia, i altres d'interès per als assistents al Congrés, professionals del sector turístic de la zona, principalment.
A la taula van participar Roberto Carreras, consultor en màrqueting on line, Albert Barra, CEO de HotelJuice i Arturo Moreno, CEO de Viavip, els quals van coincidir en la importància de gestionar correctament la reputació en línia, però sense oblidar ni separar, la "normal "fins ara: la" off line ", i el seu origen en la cultura d'empresa. També van coincidir en que cada vegada més aquesta reputació està influenciant les decisions de compra dels possibles turistes, de manera que es consolida com una "eina" més a utilitzar dins el camp de la comunicació i comercialització.
D'altra banda, COMITUR va comptar amb la presència d'un quadre de ponents de reconegut prestigi en el sector turístic i Internet, desenvolupant totes les temàtiques habituals en aquest entorn: màrqueting on line, xarxes socials, SEO / SEM, etc.
Entre ells, col·laboradors habituals del Màster "e-Tourism", com Rafael Jiménez (desmarkt.com), Albert Barra (HotelJuice) i Toni Mascaró (eMascaró).

enric lopez e-tourism reputació online comitur lloret