Fotografia de: Observatori CETT convoca la taula rodona: "Eleccions a la Generalitat 2010: El turisme segons els partits polítics" | CETT

27.10.2010

El proper 03 de novembre davant la propera  cita a les eleccions de la Generalitat de Catalunya, l’Observatori CETT proposa una espai de debat i reflexió en el que participaran les diferents forces polítiques per explicar i compartir els seus principals reptes al sector turístic els propers 4 anys.

Amb el títol: "ELECCIONS A LA GENERALITAT 2010: EL TURISME SEGONS ELS PARTITS POLÍTICS", l’Observatori CETT comptarà en aquesta ocasió amb públic assistent (inclòs premsa) i el col·loqui estarà estructurat en dues parts. La primera, amb un temps limitat d’exposició dels partits polítics, i la segona, amb un torn de preguntes i debat.
La taula rodona estarà representada per:

• Sr. Xavier Crespo, Alcalde de Lloret de Mar, Diputat al Parlament i expert en temes turístics (CIU)
  • Sra. Dolors López, candidata per Tarragona i responsable de l'àmbit de turisme (PSC)
  • Sr. Joan Carles Vilalta, Director General de Turisme de la Generalitat de Catalunya (ERC)
  • Sr. Rafael Luna, Diputat i portaveu de turisme del grup parlamentari i candidat per Tarragona (PP)
  • Sra. Laura Massana, Diputada i responsable de l'àmbit de turisme (ICV)

Modera: Humberto Salerno, periodista de la Cadena SER.
Dia: Dimecres 3 de novembre de 9.30h a 11.00h
Lloc: Saló Llívia, Hotel Alimara Barcelona