Fotografia de: El pa del teatre surt del forn | CETT

El pa del teatre surt del forn

11.03.2011

El representant dels artistes, TONI ALBADALEJO, de l'empresa ANEXA i vicepresident d'ADETCA (Associació d'Empreses de Teatre de Catalunya), van demanar la col·laboració del CETT  per elaborar un pa especial, el  Pa del Teatre. Es tracta d'un pa en forma de màscara que es podrà trobar a totes les fleques agremiades amb motiu del DIA MUNDIAL DEL TEATRE els dies 25, 26 i 27 de març. En aquest projecte hi ha participat l'Òscar Teixidó acompanyat de l'Albert Iglesias del Forn El Nostre Pa i que és col·laborador habitual de l'escola.
A més, concretament el dissabte 26 de 12 a 13 hores, es possible que ens trobem un artista venent Pa del Teatre a l'establiment. Entre totes les persones que comprin aquest pa es farà un sorteig de descomptes del 50% per entrades a diversos teatres de Barcelona.  Una part del preu del pa anirà destinada a la Fundació Esclerosi Múltiple. D'aquesta manera la iniciativa adquireix també un component solidari.
pa teatre forn