Fotografia de: Xerrada sobre “Experiències Emprenedores en el Sector del Turisme a Barcelona”  | CETT

Xerrada sobre “Experiències Emprenedores en el Sector del Turisme a Barcelona”

10.02.2012

Xerrada sobre “Experiències Emprenedores en el Sector del Turisme a Barcelona”

El proper dimecres 22 de febrer, Alumni UB organitza, des del seu punt d’Informació i assessorament en creació d’empreses, i en col•laboració amb CETT i la Fundació Gaspar Espuña-CETT, una xerrada sobre experiències emprenedores en el sector turístic amb la participació dels guanyadors de les darreres edicions del Concurs de Projectes Emprenedors en el Sector Turístic organitzat per la Fundació Gaspar Espuña-CETT:

Joan Sales, 1r premi de la convocatòria de 2011 pel projecte “BURRICLETA”.
www.burricleta.com: Projecte d’empresa que fomenta l’ ecoturisme de qualitat a través de la Burricleta, bicicleta rural elèctrica, i la creació de rutes amb la voluntat de crear sinèrgies amb les empreses de l’entorn.
Neus Carruesco, 1r accèssit de la convocatòria de 2010 pel projecte “OUISELLYOU”.
www.ouisellyou.com: Projecte d’empresa iniciat el 2009 que comercialitza hotels, palaus de congressos i espais per a esdeveniments ajudant-los a introduir-se dins del mercat de Meeting, Incentives, Congresses & Events (MICE) d’Espanya.

Joan Coll, 1r premi de la convocatòria de 2009 pel projecte “CULTRUTA”.
www.cultruta.com: Projecte d’empresa que fomenta el turisme cultural a Barcelona, realitzant rutes culturals a la ciutat per a residents i turistes.

L'aforament és limitat, es reservaran les places per ordre d’inscripció.

Inscriu-te ara

Data: 22 febrer de 2012
Lloc: Seu d’Alumni UB  (Diputació, 250. Casa Garriga i Nogués)
Hora: 19.00 h