Fotografia de: La XII edició de la Trobada Escola +Universitat+ +Empresa del CETT acull a més de 60 empreses del sector, superant les xifres de les edicions anteriors  | CETT

14.03.2012

•    Aquesta jornada té per objectiu facilitar l’accés al mercat de treball als futurs professionals i conèixer la realitat actual  del sector turístic.
•    Més de 1.400 entrevistes concertades i més de 60 empreses participants, posicionant aquest esdeveniment como el número 1  d’aquestes característiques.
La Trobada Escola+Universitat+Empresa tanca la seva dotzena edició amb un balanç més que positiu, superant totes les expectatives,  tan pel que fa a la participació de les empreses que en total van ser-hi presents més de 60, així com pel nivell de participació dels alumnes ja que es van concertar a priori més de 1.400 entrevistes, a banda de totes les que es van anar succeint sense cita al llarg del workshop. Arrel de la trobada les empreses han presentat més de 200 propostes de col•laboració (entre vacants laborals, propostes de pràctiques i propostes per la realització de projectes).
 Aquesta Trobada que s’ha celebrat a l'Hotel Alimara (Campus CETT) els dies 12 i 13 de març i organitzat pel CETT i en concret pel seu departament E3 (Espai- Estudiant- Empresa CETT-UB) té com objectiu aconseguir un major apropament entre els seus estudiants, antics alumnes i el món empresarial del sector i alhora, facilitar l'accés al mercat laboral dels futurs professionals qualificats.
 A més de disposar d'un espai propi, cada empresa disposava de 20 minuts per exposar les característiques fonamentals de la companyia, així com donar a conèixer les ofertes de treball i pràctiques destinades als participants.
En paraules de la Directora General del Grup CETT, Maria Abellanet, “La Trobada és un mercat d’intangibles. Per al CETT no s’entén l’excel•lència acadèmica sense aquesta proximitat al sector. “ I va voler destacar que “ En el procés d’innovació del sector turístic cal que hi participem, uns i altres, activament. Superant amb convicció les limitacions econòmiques actuals, aportant iniciativa, treball i creativitat i , el que és més important, una visió compartida del sector”.
A la jornada van participar empreses de primer nivell del sector turístic/hoteler, de la restauració i representants de l'administració pública. En el dinar amb les empreses, American Express Barcelo va rebre el reconeixement i la distinció a la millor empresa col•laboradora durant el curs 2010-2011, va recollir el premi el Sr. Sergi Torres, Team Leader d'Operacions del Bussines Travel Center de Barcelona.
A l’acte també va assistir el Sr. Raimond Blasi, Regidor  de Comerç, Consum, i Mercats, d'Adolescència i Joventut de l'Ajuntament de Barcelona i la Sra. Esther Berastegui, delegada de la vicerectora d’estudiants de la UB.
 El dia 13,  sota el lema “MOU-TE”, va estar dedicat a sessions informatives d’institucions i empreses dins l’àmbit internacional per tal de fomentar la mobilitat internacional i un any més, va tenir lloc l'espai destinat a PETITES EMPRESES GRAN TALENT amb la participació de 4 propostes d'empreses innovadores i emprenedores (Triping, Pax#, La Burricleta, Dans le noir) ...Ja per la tarda i per concloure la trobada es va celebrar la Jornada sobre Gestió de les Persones en el Sector Turístic”.

Llistat d’empreses participants a la Trobada 2012...

ACCOR HOTELES ESPAÑA -ACTTIV LEISURE PROJECTS SL-AGENCIA CATALANA DE TURISME-ALTAVISTA HOTELERA SL- ME BARCELONA-AMERICAN EXPRESS VIAJES BARCELÓ-AN GRUP - ARTEMI NOLLA GRUP GESTIO DE RESTAURANTS-ATLANTA, TRAVEL&CORPORATE EVENTS CONSULTANTS-ATRAPALO.COM-BALEARES CONSIGNATARIOS - BC TOURS-BARCELONA CREW-BARCELONA TURISME-BOOKING HISPANICA S.L.-BURRICLETA-CASANOVAS CATERING BARCELONA-CORPORACIÓ H10 HOTELS-DANS LE NOIR SL-DERBY HOTELS COLLECTION-FIESTA HOTELS & RESORTS-FUNDACIÓ GASPAR ESPUÑA-CETT (ÀGORA)-GRAN HOTEL LA FLORIDA-GRUP D'ANIMADORS PROFESSIONALS-GRUP SOTERAS-GRUPO IBEROSTAR-GRUPO SAGARDI SL-HOSTAL EMPURIES-HOTEL ARTS-HOTEL CASA CAMPER BARCELONA-HOTEL CASA FUSTER-HOTEL DOLCE SITGES-HOTEL MELIA BARCELONA-HOTEL SANTOS PORTA FIRA -HOTEL W BARCELONA-HOTELES CATALONIA - PROMOTORA KASDE-HOTUSA HOTELS S.A. - EUROSTARS HOTELS-INTERCRUISES SHORESIDE & PORT SERVICES-LAST MINUTE.COM-MAJESTIC HOTEL GROUP-MANDARIN ORIENTAL BARCELONA (TRIVALOR XXI)-MIGUEL TORRES S.A-NH HOTELES-NUÑEZ I NAVARRO HOTELS-OPEN PAN-ORIZONIA (VIAJES IBERIA)-PAX#-PORTA22 - BARCELONA ACTIVA-RESTAURANT MAS DE SANT LLEI (INMOBILIARIA OVERCO S.L.)-SERVEI D'OCUPACIÓ DE CATALUNYA - XARXA EURES-SERVICIOS TURÍSTICOS SALAURIS, 2008 S.L.U (CAMPING SANGULI I CAMBRILS PARK)- SIXT RENT A CAR, SL UNIPERSONAL-SODEXO ESPAÑA-SOLVASA HOTELES (OICER S.A.)-SULCUS SOLUTIONS SL-TANDEM LUXURY TRAVEL-THE ROGER SMITH HOTEL-Transports d'Oci - TRANSPORTS METROPOLITANS DE BARCELONA-TRIPING-UCAVE (UNIÓ CATALANA D'AGÈNCIES DE VIATGES EMISORES)-VINCCI HOTELES-VOYAGEPRIVE.COM...
Més informació: www.cett.es/trobadacett.

Trobada CETT