Fotografia de: Els professors Ramon Serrat i Federico Belloni participen en el seminari "Tourism branding strategies" celebrat a Teheran (Iran) | CETT

14.06.2010

Els passats dies 9 i 10 de juny va celebrar-se a Teheran (Iran) un seminari sobre estratègies de marca en turisme (TOURISM BRANDSING STRATEGIES), organitzat pel Marcopolo Tourism Training Center, al qual el CETT va ser convidat a participar dins del conveni de col·laboració promogut des de CETT Consultors i signat recentment amb aquesta entitat iraniana.
Dins d’aquesta primera col·laboració, els professors Ramon Serrat i Federico Belloni s'han desplaçat a Teheran per impartir dues conferències sobre marca de destinació i producte, respectivament.
La presència en aquest seminari presidit pel Ministre de Turisme iranià, ha contribuït a enfortir les relacions entre les dues entitats i a la projecció del CETT-UB en aquest país asiàtic.
S’espera que aquesta col·laboració enceti una relació acadèmica d'intercanvi profitosa per a ambdues institucions.

ramon serrat federico belloni tourism branding strategies teheran iran