Fotografia de: Beca Xiquet Sabater per titulats en Hoteleria i Turisme | CETT

Beca Xiquet Sabater per titulats en Hoteleria i Turisme

05.07.2010

La Unió d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre, amb l'objectiu de millorar la formació dels professionals del sector com a màxima garantia per la qualitat de l'oferta turística i per l'èxit de les nostres empreses, dota i convoca la XIV edició de la Beca Xiquet Sabater, per a titulars d'estudis en hostaleria i/o turisme, alhora que rendeix homenatge a qui fou un dels hotelers més emblemàtics d'Espanya i president de l'entitat prop de divuit anys.
CONVOCATÒRIA
El termini per a concórrer aquesta convocatòria s’estableix des del 21 de juny fins el 9 de juliol de 2010 (ambdós inclosos).
CONDICIONS BÀSIQUES

1. Acadèmiques.

Els sol·licitants de la beca hauran d’estar en possessió del títol acadèmic en estudis d’ensenyament reglats o propis procedents de:

1. Cicles formatius de grau superior de la família professional d’hoteleria i turisme, administració i finances, gestió comercial i màrqueting i de comerç internacional.
2. Diplomats en turisme o equivalent.
3. Procedents de Grau en turisme.
4. Títols universitaris propis d’hostaleria i turisme de grau superior.

Serà requisit indispensable que el dia 30 de juny de 2010 encara no hagin transcorregut tres anys d’ençà que el candidat finalitzà aquests estudis.

Adjuntem les bases

beca xiquet sabater titulats hoteleria turisme
Material relacionat
beca.pdf