Fotografia de: El futur del turisme segons els candidats al Parlament de Catalunya, al primer Observatori CETT de l’any | CETT

28.01.2021

El turisme és un dels principals motors econòmics del país i la seva recuperació és clau per al futur de Catalunya. En un moment en el qual el sector està patint les conseqüències de la COVID-19 i té per davant el gran repte de la recuperació, és més necessari que mai conèixer les propostes de les diferents forces polítiques.

Amb aquesta vocació, el CETT reuneix els candidats a les eleccions al Parlament de Catalunya en el primer Observatori CETT de l’any, que tindrà lloc el pròxim 5 de febrer a les 09.30h, per tal de conèixer les seves propostes per al sector i la seva visió sobre el futur del turisme català. L’acte comptarà amb la benvinguda de la Dra. Maria Abellanet, CEO del CETT, i el posterior debat dels candidats, moderat pel periodista Josep Puigbó.

L'Observatori CETT, que ha celebrat 20 edicions, és un espai de discussió i debat en el qual el món acadèmic es troba amb professionals de diverses disciplines per posar en comú experiències i perspectives de futur sobre qüestions d’actualitat de l’àmbit turístic amb l’objectiu de crear coneixement de valor pel sector. Un exemple n’és la seva última edició, en la qual experts en salut i turisme van tractar l’impacte de la salut global en el turisme i el repte que suposa per a les destinacions urbanes.

Pots inscriure’t a la jornada aquí.

Observatori CETT eleccions Parlament Turisme Catalunya