Fotografia de: Màrqueting, Vendes i Comunicació Digital per a Cellers | CETT

Universitat de Barcelona
Introducció

Introducció

Propera convocatòria: 31/01/2022
 

Les conseqüències econòmiques de la pandèmia causada pel COVID-19 han afectat fortament a el sector vitivinícola. Els successius confinaments i les limitacions d'aforament que han forçat a la restauració a pràcticament tancar els seus establiments han repercutit en una minva considerable en la facturació de totes les empreses proveïdores d'aquest sector.

Malgrat tot, aquesta classe de desastres també poden ser percebuts com a agents de canvi que poden tenir efectes positius en les empreses. La clau està en què aquestes sàpiguen aprofitar les oportunitats que ofereix el mercat i en minimitzar els riscos.

En aquest programa que oferim conjuntament amb Quadrant Alfa, t'ajudarem a crear un Pla de Màrqueting i Comunicació Digital complet per aprofitar a fons les oportunitats de el nou mercat, les tècniques més efectives i la tecnologia que s'ha posat a l'abast de les empreses.

Es tracta d'un programa amb una visió àmplia, que aborda tots els temes centrals per desenvolupar les funcions de Direcció en Màrqueting Digital amb l'especialització d'empreses vitivinícoles.

Ho fa des d'una perspectiva aplicada, el que possibilita la utilitat pràctica per als participants, però introduint al seu torn el rigor acadèmic i el grau de profunditat necessari per a la presa de decisions.

El programa està dissenyat per anar avançant en coneixements i alhora, en la creació de documentació útil per a l'empresa.

L'objectiu final és que l'alumne acabi el curs amb el seu Pla de Màrqueting i Comunicació Online creat i amb un Pla d'Acció en línia concret que permeti no haver d'improvisar al llarg de el temps.

La metodologia utilitzada és la de facilitació de coneixement en lloc de la de classe magistral. L'alumne va aprenent a mesura que crea el seu propi pla de Màrqueting Online.

Aquest curs està especialment dissenyat per a professionals del Màrqueting que desitgin conèixer amb més profunditat els avantatges de el màrqueting digital. També és adequat per a persones que treballen en un departament comercial i en departaments d'exportació.

  • Directors i equips de Màrqueting
  • Directors i equips de Comunicació
  • Directors i equips d'Exportació
  • Professionals de el sector vitivinícola
quadrant alfa cat