Fotografia de: Pla d'estudis | Curs Marketing, Ventas y Comunicación Digital para Bodegas CETT

Universitat de Barcelona
Pla d'estudis

Pla d'estudis

Propera convocatòria: 31/01/2022
 
  1. Anàlisi de situació i Anàlisi dels competidors.
  2. Fixant objectius i creació d'embut de vendes.
  3. Definició d'estratègies per a cada mercat..
  4. Inbound Màrqueting i comunicació Online.
  5. Content Marketing.
  6. Com ha de ser un lloc web.
  7. Comerç electrònic.
  8. SEO: posicionament natural cercadors
  9. SEM i publicitat online.
  10. Xarxes socials B2C - Facebook, Instagram y Twitter.
  11. Xarxes socials B2B - Linkedin
  12. Email Marketing i WhatsApp Marketing.
  13. Marca Personal a les empreses
  14. Gestió i Fidelització de clients online (CRM).
  15. Com crear esdeveniments en línia per arribar a públic internacional.
  16. Analítica Web i Business Intelligence.
  1. La creació del pla estratègic de comunicació digital de l'empresa vitivinícola del/de la participant.
  2. Conèixer els criteris per desenvolupar una web correctament enfocada a públic objectiu, amb una bona usabilitat i un bon posicionament a Google (SEO)
  3. Conèixer les diferents possibilitats per a la creació d'un comerç electrònic que permeti la venda directa als clients finals.
  4. Conèixer el funcionament de les Xarxes Socials i els mitjans online per a un millor impacte de marca.
  5. Aconseguir desenvolupar la venda en línia a través de LinkedIn i altres canals
  6. Definir una metodologia de treball que permeti millorar la gestió de les relacions i comunicacions amb els clients.

Metodologia d’aprenentatge

La metodologia d’aprenentatge del mòdul està basada en:

  • sessions online sincròniques teòrico-pràctiques
  • Treball d'aplicació amb recolzament de forumn virtual

Sistema d’avaluació

Es preveu l'avaluació del Pla de comunicació digital que integra els continguts del curs.

  • 1 curs:
  • Hores: 60 hores
  • Durada: 2 mesos (aprox)
  • Sessions online en directe dilluns i dijous de 16:00 a 19:00h