- Anàlisi de situació i Anàlisi dels competidors.
- Fixant objectius i creació d'embut de vendes.
- Definició d'estratègies per a cada mercat..
- Inbound Màrqueting i comunicació Online.
- Content Marketing.
- Com ha de ser un lloc web.
- Comerç electrònic.
- SEO: posicionament natural cercadors
- SEM i publicitat online.
- Xarxes socials B2C - Facebook, Instagram y Twitter.
- Xarxes socials B2B - Linkedin
- Email Marketing i WhatsApp Marketing.
- Marca Personal a les empreses
- Gestió i Fidelització de clients online (CRM).
- Com crear esdeveniments en línia per arribar a públic internacional.
- Analítica Web i Business Intelligence.
- La creació del pla estratègic de comunicació digital de l'empresa vitivinícola del/de la participant.
- Conèixer els criteris per desenvolupar una web correctament enfocada a públic objectiu, amb una bona usabilitat i un bon posicionament a Google (SEO)
- Conèixer les diferents possibilitats per a la creació d'un comerç electrònic que permeti la venda directa als clients finals.
- Conèixer el funcionament de les Xarxes Socials i els mitjans online per a un millor impacte de marca.
- Aconseguir desenvolupar la venda en línia a través de LinkedIn i altres canals
- Definir una metodologia de treball que permeti millorar la gestió de les relacions i comunicacions amb els clients.
Metodologia d’aprenentatge
La metodologia d’aprenentatge del mòdul està basada en:
- sessions online sincròniques teòrico-pràctiques
- Treball d'aplicació amb recolzament de forumn virtual
Sistema d’avaluació
Es preveu l'avaluació del Pla de comunicació digital que integra els continguts del curs.
- 1 curs:
- Hores: 60 hores
- Durada: 2 mesos (aprox)
- Sessions online en directe dilluns i dijous de 16:00 a 19:00h